Tovább terjeszkedik a MediaMarkt

forrás: Prím Online, 2023. július 15. 12:24

Július 13-án Hódmezővásárhelyen nyitotta meg legújabb, „Shop-in-Shop” típusú áruházát a MediaMarkt. A Tesco hipermarkettel közösen megvalósított üzletformában még idén további két egység átadását tervezi a cég. A három új áruházzal így összesen tizenhétre bővül a 2016 óta létező SIS egységek száma.

Az eddigi legnagyobb alapterületű, ún. „Üzlet az Üzletben” típusú MediaMarkt áruházat vehették birtokba a vásárlók július 13-án, Hódmezővásárhelyen. Az új üzlethelyiség a SIS (Shop-in-Shop) formátumnak megfelelően a helyi Tesco hipermarket területén kapott helyet. Az együttműködést a két kiskereskedelmi márka 2016-ban kezdte el. A modell lényege, hogy az elektronikai áruház a hagyományos MediaMarkt áruházakhoz képest kisebb területen, ám hasonlóan széles választékot kínál a Tesco hipermarket eladóterén belül. A vásárlók így hozzáértő segítséggel, még könnyebben juthatnak hozzá a vágyott műszaki és elektronikai termékekhez, akár a nagybevásárlás részeként. A hódmezővásárhelyi üzlet a tizenötödik ilyen típusú áruház a sorban, és a tervek szerint további kettő nyitja meg kapuit vidéken még az idén.

 

 

Tapasztalatok és mérések is igazolják a modell sikerességét: az adott településeken a MediaMarkt beköltözésével megnőtt a Tesco vásárlóinak száma, ugyanakkor az ilyen üzletek forgalmának aránya is nőtt a műszaki áruházlánc összes értékesítési forgalmán belül.

 

„2022 ismét megmutatta, hogy van egy nagyon határozott igény a fizikai áruházakra, amit az online vásárlási lehetőségek terjedése nem tud felülírni. Nagyon örülünk, hogy a hódmezővásárhelyi üzlettel ismét egy olyan településen tudtunk megjelenni, ahol a lakosság már várta érkezésünket, mivel nem rendelkeztünk még ott eddig áruházzal. A jelenlegi gazdasági környezetben különösen fontos, hogy a vásárlóink a lakóhelyükön vagy ahhoz nagyon közel tudják megvásárolni a számukra fontos műszaki cikkeket, akár az élelmiszer vásárlásukkal egybekötve. A siker egyik kulcsa, hogy nálunk az is megtalálja a megvásárolni kívánt termékét, aki gyorsan, célirányosan vásárol, és az is, aki értékesítői segítséggel választja ki a számára legmegfelelőbb megoldást” – összegezte Környei Ágnes, a MediaMarkt „Shop-in-shop” áruházainak operatív igazgatója. 

 

 

A most megnyílt hódmezővásárhelyi áruház a legnagyobb SIS-ek egyike: közel 1000 négyzetméteren várja széles termékkínálattal és a MediaMarkt megszokott szolgáltatásaival a vásárlókat. Újdonság, hogy a tavaly év vége óta – kezdetben csak a nagy áruházakban – elérhető Vodafone előfizetés szolgáltatás mobilkészülékekhez már a SIS áruházakban is megtalálható. Ez a Magyarországon egyedülállóan komplex, vásárlóbarát megoldás a legnagyobb hazai műszaki áruházlánc teljes mobiltelefon-választékát kínálja vásárlói felé az egyik vezető mobilszolgáltató operátori támogatásával, előfizetésével.

 

A korábban már megnyílt egységekhez hasonlóan, a műszaki áruház saját munkatársakat alkalmaz a most nyíló üzleteiben is, így a hódmezővásárhelyi és a még idén további két egységgel bővülő áruházlánc összesen több min 40 új munkahelyet teremt a kiskereskedelemben elhelyezkedni kívánók számára.

 

A MediaMarkt a következő településeken van jelen „Üzlet az üzletben” típusú áruházaival: Baja, Budapest (17. ker., Pesti út), Dunaújváros, Esztergom, Gyöngyös, Győr, Hódmezővásárhely, Kaposvár, Nagykanizsa, Pápa, Salgótarján, Sopron, Szekszárd, Tatabánya és Veszprém.

Kulcsszavak: webkamera mikrofon Sandberg

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Vállalati adatokon tanított generatív AI: a jövő útja a cégeknek

A nyilvános adatokon tanított AI modellek esetében mára egyértelművé vált, hogy nemcsak segíteni képesek a vállalatokat, hanem használatuk számos kockázatot is jelenthet azokra nézve. Ennek elkerülése érdekében, valamint a produktivitás javítása, a költségek optimalizálása és a komplex információk megértése céljából egyre többen saját adataikat használva tanítják a generatív mesterséges intelligenciát – derül ki a Deloitte TMT Predictions 2024 kutatásából. 

2024. február 27. 18:59

Hogyan járul hozzá a digitalizáció az energiaköltségek csökkentéséhez?

A digitalizáció már elkerülhetetlen, legyen szó akár irodáról, akár oktatási intézményről. Az átállást erősen sürgeti az egyre inkább elterjedő környezettudatos trend, de nyomós érv mellette az energiaárak kiugróan magas megemelkedése is. Hogy milyen eszközökben érdemes gondolkodnunk és azok milyen megtérülést hozhatnak már néhány éven belül, abba Herczog Gábor, a Legamaster magyarországi forgalmazójának, a Stiefel Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója és Urbán Tamás vizuáltechnika üzletágvezető nyújtott betekintést.

2024. február 27. 11:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI

2024. február 27. 20:28

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

2024. február 20. 11:27

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024. február 8. 09:30