Meglepő döntést hozott a Vodafone

forrás: Prím Online, 2023. október 24. 17:30

A várakozásokkal ellentétben a Vodafone Magyarország a KSH fogyasztói árindex alapján meghatározott inflációkövető 22,01 százalékos díjkorrekció helyett jelentősen kedvezőbb, mindössze 15,4 százalékos díjkorrekciót alkalmaz a publikus tarifákat használó lakossági és kisvállalati ügyfelek havi előfizetési díjainak esetében. A vállalat emellett bejelentette, hogy ezen ügyfelek számára nyújtott egyes kedvezmények mértéke is 15,4 százalékkal emelkedik majd 2024 márciusától. Az érintett ügyfelek a decemberi számlalevelekkel együtt kapnak hivatalos tájékoztatást a tarifákat és a kedvezményeket is érintő díjváltozásról.

Az elmúlt hónapok kedvező gazdasági hatásainak köszönhetően - így az infláció csökkenése, vagy a hírközlési szolgáltatókat terhelő közműadó, illetve a távközlési pótadó fokozatos kivezetése –, továbbá az ügyfelek anyagi terheinek mérséklése érdekében váratlan lépést tett a Vodafone Magyarország. A vállalat ugyanis a várakozásokkal ellentétben az előző évi fogyasztói árindex – a díjkorrekció tárgyévét megelőző naptári év augusztus 31. napja és az azt megelőző naptári év szeptember 1. napja közti időszak átlaga – alapján számított 22,01 százalékos díjkorrekció helyett kedvezményes, 15,4 százalékos díjkorrekciót alkalmaz majd a publikus tarifákat használó lakossági és kisvállalati ügyfelek havi előfizetési díjában. 

 

Most először fordul majd elő, hogy az inflációkövető díjkorrekciót a szolgáltató nem a januári, hanem a 2024 márciusi előfizetői számlákban aktiválja majd. Ráadásul a vállalat a díjkorrekcióval megegyező mértékben, azaz 15,4 százalékkal növeli a lakossági és a kisvállalati szegmensben az előfizetők által igénybe vehető egyes kedvezmények mértékét is. Mindezeknek köszönhetően a Vodafone Magyarország éves szinten közel 40 százalékkal mérsékli a lakossági és kisvállalati ügyfelek anyagi terheit a 22,01 százalékos automatikus díjkorrekcióhoz képest.  

 

A Vodafone a hazai távközlési szolgáltatók közül elsőként reagált a külső gazdasági tényezők kedvező alakulására. 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stabilan tartja második helyét a legtöbb tévét értékesítők listáján a Hisense

Több mint 25,9 millió eladott készülékkel, 2023-ban is a második helyet foglalta el a Hisense a legtöbb tévét értékesítő gyártók globális listáján. A vállalat a magyar piacon is jelentős bővüléssel zárta a tavalyi évet: több mint 38 ezer tévékészüléket adott el, így 29 százalékkal növelte a tévéeladásokat az előző évhez képest. A globális eladásnövekedésnek köszönhetően a Hisense az egyetlen márka a top 5-ös listán, amely az elmúlt hat évben folyamatosan növelte eladásait az észak-amerikai és európai piacokon.

2024. február 22. 17:43

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

2024. február 20. 11:27

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024. február 8. 09:30

Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en

2024. január 29. 16:07