Az ICL felveszi a Fujitsu cégnevet

, 2001. június 23. 12:33
A Fujitsu Limited bejelentette, hogy a cég globális IT-szolgáltató vállalati arculatának erősítése részeként teljes mértékben kiterjeszti a Fujitsu cégnevet a két, tengerentúli IT-szolgáltató és konzultációs leányvállalatára, az ICL-re és a DMR-re.
A több mint 2 trillió jen (16,3 milliárd dollár) konszolidált szoftver- és szolgáltatási forgalommal már eddig is a világ 3 legnagyobb szolgáltató csoportja közé tartozó, a világ több mint 50 országában aktív Fujitsu szándéka, hogy tovább erősítse vezető pozícióját. Ezt a célt szolgálja az ICL és a DMR Consulting egyedi és kollektív erejének a Fujitsu cégnév alatti erősítése és fejlesztése.

“A legnagyobb, globálisan gondolkodó vállalatok és szervezetek növekvő mértékben keresik azokat a szállítókat, amelyek képesek a megfelelő, legfejlettebb IT-megoldásokat a világ bármely pontján kínálni, ráadásul mindenütt a helyi felhasználók számára értékelhető tudással és figyelemmel” - mondta Naoyuki Akikusa, a Fujitsu Limited elnök-vezérigazgatója. “Az ICL és a DMR Consulting, amelyek a globális szolgáltatóstratégiánk alappillérei Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és Észak-Amerikában, úgy ismertek és elismertek a felhasználók körében, mint a műszaki szakértelem és a magas minőségű szolgáltatások szállítói. Úgy vélem, itt az ideje, hogy ezen értékeken építkezve, az ICL és a DMR felvegye a Fujitsu cégnevet és egy közös cégben, azonos gondolatvilágban működve szállítsa a globálisan konzisztens, de lokálisan illesztett szolgáltatásokat a felhasználók jövőbeni igényeinek kielégítése érdekében.”

A jelen pénzügyi év végére tervezett, 2002 márciusában megvalósuló cégnévváltoztatások élvezhetik a Fujitsu most második fázisába lépő, 500 millió dolláros globális cégerősítő hirdetési kampányának támogatását. “Az ICL üdvözli a döntést a Fujitsu cég nevének felvételét illetően és örömmel fogadja a kihívást, hogy még integráltabb szerepet játszhat a Fujitsu hosszú távú, globális IT-szolgáltatási stratégiájában” - mondta Richard Christou, az ICL vezérigazgatója. “Ez nem csak azt jelenti, hogy a felhasználóink élvezhetik egy szélesebb, integrált IT-szolgáltatás előnyeit, hanem óriási lehetőséget kínál az ICL alkalmazottainak is, mivel szorosabban együtt fogunk dolgozni kollégáinkkal a vállalatcsoportban, hogy erősítsük a Fujitsu, a világ egyik legnagyobb IT vállalatának a pozícióját.”

„A maga 60 000 szolgáltató és szoftveres szakértőjével világszerte - beleértve 30 000 szakembert Japánon kívül -, valamint az internettechnológiák, a kommunikációs és számítástechnikai platformok és szolgáltatások terén meglévő fundamentális erők egyedi kombinációja révén a Fujitsu egyike azon kevés vállalatnak a világon, amelyek képesek saját forrásból megoldást nyújtani lokális és globális igényekkel egyidejűleg fellépő felhasználóik részére” - mondta Yuji Hirose, a Fujitsu Software & Services Business Group elnöke.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás