Az Apple meg akarja akadályozni, hogy az AppStore alkalmazásai máshol kereskedjenek
Néhány alkalmazás fejlesztőnek az Apple megtiltotta, hogy olyan alkalmazásokat forgalmazzon az AppStore-ben, amelyek a valódi kereskedelmi forgalmat elviszik az Apple áruházából. Például a Sony iPhone alkalmazását azért dobta vissza, mert annak segítségével a felhasználók a Sony Reader Store-ból vásárolhatnának könyvet. Az Apple azt szeretné, ha az ilyen típusú forgalom is rajta keresztül bonyolódna.
Eddig nem volt ilyen szabály, az alkalmazások segítségével a vásárlás bárhol történhetett a weben, az Apple szigorításával a vásárlás csak egy másik alkalmazáson keresztül történhet. Az Apple minden egyes tranzakcióból 30% részesedést szeretne, egyelőre ez még csak az e-könyvek eladásánál van így.
A szigorítás azért is meglepő, mert az Apple nemrég jelentette be, hogy együttműködőbb szeretne lenni a tartalomszolgáltatókkal, ennek ellenére szigorítja a disztribúciót.
A korábban elsősorban eszközök gyártására fókuszáló Apple számára az AppStore meghozta azt a felismerést, amit a mobilszolgáltatók már rég tudnak: a hardver akár ingyen is adható, ha utána jól meg lehet fizettetni az arra épülő szolgáltatásokat...
Kapcsolódó cikkek
- Az Apple OS X Mountain Lion több mint 100 új funkciót tartalmaz
- iPad 2 8GB – Pénztárcakímélő Apple tablet?
- Egy hét múlva debütál az iPad 3
- Az Apple levédte a Macbook Air főbb jellemzőit, veszélybe kerültek a lapos, de okos gépek
- Vizsgálat indult az Apple kínai beszállítóinál
- iPad 3 premier március első hetében?
- A Cloud Manager 2.0 segítségével már Apple készülékekről is ellenőrizhetők a felhő alapú környezetek
- Akár 64 látószöget is kezel a frissített Apple Final Cut Pro X szoftver
- John Browett az Apple kiskereskedelmi ágazatának új vezető alelnöke
- Minden korábbinál nagyobb negyedéves bevétel és nyereség az Apple-nél
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Az Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány elnyerte a Kyndryl Alapítvány támogatását
A Kyndryl Alapítvány, a Kyndryl filantróp ága bejelentette, hogy a magyarországi Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány egyike annak a hét országból származó 11 nonprofit szervezetnek, amelyek a Kyndryl Alapítvány első támogatási körében adományban részesülnek.