A Google megvásárolta a torontói zene-szinkronizáló céget
A Google megvásárolta a Toronto központú PushLife céget, mely a számítógépeken tárolt zenék mobil eszközökre történő szinkronizálását segítő szoftvereket gyárt. A három éves vállalatért a TechVibes.com oldala szerint 25 millió dollárt fizetett az internetóriás.
A szoftverek segítségével a számítógépen tárolt zenék átírhatók BlackBerry, Android eszközökre. A cég által gyártott szoftver iTunes vagy Media Players programokkal is futtatható. A Google képviselője elmondta, a megvásárolt cég értékes tapasztalattal rendelkezik a mobilalkalmazások készítése területén, mely a Google mobil-csapatát remekül erősítheti.
Kapcsolódó cikkek
- Televíziók vetélytársává tenné a YouTube-ot a Google
- Percalapú Kusturica, Asian Dub Foundation és Josh Wink Sopronban és a Balatonon
- Adócsaláson kapták a Google társvállalatait Kínában
- Feljelentette az Európai Bizottságnál a Microsoft a Google-t
- Az eBay 2,4 milliárd dolláros bevásárlása
- Készül az új Nexus tablet?
- Elutasították a Google és a könyvkiadók 125 millió dolláros egyezségét
- Az eddigi legmagasabb bírsággal sújtották a Google-t Franciaországban
- Nem felelős a Google a Gmail használatában keletkezett zavarért Kínában
- Az AT&T felvásárolta az amerikai T-Mobile hálózatot
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.