Reklámmal olcsóbb a Kindle

Vértes János Andor, 2011. április 12. 10:58

Az Amazon - egyelőre csak és kizárólag az amerikai piacon - bevezette a reklámok megjelenítését az elektronikus könyvolvasóján. Ezek elviseléséért cserébe: az a Kindle készülék, amelyiken az induló oldalon (vagy a képernyővédőkön) speciális ajánlatok jelenhetnek meg, 25 dollárral olcsóbb, és ráadásként még a házhozszállítás is ingyenes.

 Az Amazon weboldalán most 139 dollárért rendelhető meg a WiFi-s (vagyis 3G kártyát nem tartalmazó) Kindle, s ehhez társul az ajánlat, miszerint elég 114 dollárt fizetnie annak, akit nem zavar, ha a képernyővédő szponzorált, vagy ha a "HOME" képernyő alján különféle szöveges reklámok jelennek meg. Az Amazon hangsúlyozza, hogy a reklám nem zavarja a könyvolvasást, és maguk a kiküldött üzenetek is hasznosak lehetnek, példaként ugyanis ilyeneket említ az oldal:

- 20 dolláros Amazon ajándékkártya 10-ért

- 6 dollárért hat hangos könyv (68 dollár értékben)

- Válassz 1 dollárért egyet az Amazon zeneboltjának egy millió albumából

- Harmincdolláros termékek tízért az Amazon Denim vagy Swim Shopjából

 

A szponzorált képernyőkímélő kapcsán az Amazon a vásárlókat is bevonná abba a döntésbe, hogy mi is az, amit a közönség szeret. Rövidesen elindítják az AdMash nevű oldalt (jelenleg még csak egy bevezető kép van rajta), és aki innen letölti készülékére a "hirdetés-keveréket", az - váltogatva a képernyőket - kiválaszthatja, hogy melyik szponzorált képernyővédőt szeretné látni. A közönségszavazás kiterjedhet a formára is, vagyis arra, hogy inkább tájképek, esetleg épületek, vagy éppen utazási képek legyenek-e a szponzorált képernyővédők.

 

Arról egyelőre nincs hír, hogy a belső - amazonos - reklámok mellett a cég tervezi-e idegen reklámok megjelenítését is, de a modell tulajdonképpen elvezethet akár ahhoz a gondolathoz is, hogy a könyvolvasók és a könyvek árát nem feltétlenül az olvasóknak kell megfizetni, megfizethetik azok is, akik valamilyen reklámüzenetettel épp ezeket az olvasókat vennék célba.

Kulcsszavak: Amazon Kindle reklám

hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hangprojektor, mélynyomó és szatellit hangszóró a 2022-es Fidelio kínálatban

A Philips Sound három új modellt mutat be, melyek a 2022. második félévétől elérhető Fidelio fókuszú AV platform első termékei. Az új prémium hangsugárzó, mélynyomó és szatellit hangszóró kivitelében egyesíti a Fidelio teljesítményét, a prémium anygahasználatot, és a koherens családi dizájnt. Mindezt együtt kínálja a muti-room, többcsatornás, kiváló minőségű audio streaminghez. 

2022. január 27. 20:03

Leginkább mobilról olvasunk híreket

A 15 és 40 év közöttiek közel száz százaléka netezik, azonban a 75 év felettiek közül kevesen – derül ki egy új dokumentumból, amit a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa fogadott el e heti ülésén. A grémium több vidéki rádiós pályázatnál is eredményt hirdetett. 

2022. január 27. 18:11

A digitalizáció segítségével válnak akadálymentessé az írott szövegek

Látássérülteken segít egy szövegeket hangfájlokká konvertáló, magyar fejlesztésű program. A Dramatizált Elektronikus könyvszerkesztő és Hangoskönyv konvertáló (DEX) szoftver az Informatika a Látássérültekért Alapítvány legújabb innovációja.  Az előző verzióhoz képest a mostani fejlesztés képes a könyveket és egyéb papíralapú dokumentumokat, illetve szöveget tartalmazó képfájlokat és PDF állományok tartalmait felolvasható elektronikus fájl formátumba alakítani. A szoftver legfrissebb, 3.0-ás verziójának fejlesztéséhez a szervezet a 2020-as Vodafone Digitális Díj keretében nyert támogatást a Digitális Esélyegyenlőség kategória első helyezettjeként. A szoftver az INFOALAP weboldaláról ingyenesen tölthető le. 

2022. január 27. 16:37

Innováció az építőipari beruházások tervezésében

A Paulinyi & Partners Digital Solutions Kft. egyedi projektjével a tervezés teljes időtartamában képes segíteni a tervezők és a beruházó munkáját. A beruházás előkészítés és tervezéssegítő szolgáltatás fő célja a hatékonyságnövelés és a projektdöntések támogatása.

2022. január 27. 14:58

A Check Point Software 2022-es biztonsági jelentése

Check Point Software Technologies Ltd., a világszerte vezető szerepet betöltő cyber-biztonsági megoldásokat szállító vállalat kutatórészlege, a Check Point Research (CPR) kiadta 2022-es biztonsági jelentését, mely bemutatja az általuk 2021 során tapasztalt legfontosabb támadási vektorokat és technikákat, kezdve az év eleji SolarWinds támadással, mely a kifinomultság és terjedés egy egészen új szintjét jelentette, egészen a decemberi Apache Log4j sérülékenységet kihasználó támadásokig

2022. január 27. 13:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58