Kétszámjegyű növekedés az sms-ben kötött utasbiztosításoknál

MTI Sajtóadatbank, 2014. augusztus 20. 12:36

Tavaly 1 millió 418 ezer utasbiztosítást kötöttek Magyarországon, a becslések szerint ennek 10 százalékát adták el sms-ben, ez utóbbi évi kétszámjegyű növekedést mutat - közölte az Union Biztosító.

Évek óta a kiutazók egyharmada köt utasbiztosítást, a szerződések 40 százalékát a nyári hónapokban kötik - hivatkozik a szakma adataira a biztosító. Miután idén várhatóan 10-15 százalékkal növekszik a kiutazók száma, ez megjelenik majd az utasbiztosítások növekedésében is. Folyamatosan, évi 6-8 százalékkal növekszik az online, illetve ezen belül 15-20 százalékkal az sms-ben kötött biztosítások aránya az Unionnál. A tavaly és idén eladott utasbiztosítások 20 százalékát online vásárolták az utasok, fele-fele arányban interneten keresztül, illetve sms-ben. Idén eddig 7 százalékkal nőtt az utasbiztosítások alapján bejelentett károk száma, legtöbbet Ausztriából, Németországból és Horvátországból jelentették. A károk zöme egészségügyi jellegű volt.

Kulcsszavak: biztosítás mobilszolg SMS

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A jövőben robotok is vizsgálhatják a tőzsdei cégek teljesítményét

Azon vállalkozásoknak, amelyek részvényeivel a tőzsdén kereskednek, 2020. január 1-től éves beszámolójukat ember és mesterséges intelligencia (AI) által egyaránt olvasható formában kell közzétenniük. Az uniós előírásnak köszönhetően könnyebb lesz elérni és összehasonlítani a vállalkozások adatait és egyszerűbb lesz azok elemzése is. A bárki által szabadon hozzáférhető adatok miatt a tőzsdei cégek gazdálkodása  a jelenleginél átláthatóbb lesz, ami növeli a befektetők bizalmát. A változásokra azonban az érintetteknek nem árt alaposan felkészülni.

2019. szeptember 16. 11:21

A mesterséges intelligencia a HR-t is átalakítja

A HR világát is meghódítja a mesterséges intelligencia. Az új technológia alkalmazási lehetőségei és előnyei a toborzás, a munkavállalói élmény fokozása, a képzések és az adatelemzés területén is láthatók, és főként a gyorsabb és könnyebben kezelhető folyamatokban és az egyéni dolgozói igényekhez igazodó ajánlatokban és HR megoldásokban jelenik meg – véli a K&H.  

2019. szeptember 16. 09:08

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás