Ingyen nézhető élőben a telt házas budapesti CRAFT konferencia
Ustreamen nézhető a csütörtöki és pénteki budapesti CRAFT konferencia összes - több mint 60 – előadása. A témában legnagyobb konferenciát azok is láthatják, akik már nem férnek be.
Több mint 1300 résztvevője lesz, így a budapesti CRAFT lett Európa legnagyobb konferenciája a témában. A jegyek már hetekkel ezelőtt elkeltek, de a szervezők már ezt megelőzően úgy döntöttek, hogy ingyenes streamen biztosítják, hogy bárki élőben tudja követni az előadásokat. A szervező cégek alapvető értéke a tudásmegosztás, fontosnak gondolják, hogy a világhírű résztvevők előadásaihoz bárki hozzáférhessen, aki tanulni szeretne. A program erejét bizonyítja, hogy rengetegen érkeznek külföldről, összesen 41 országból jönnek.
Az előadások két nagyobb területet fednek le. Az első terület előadói azokat az új metódusokat és eszközöket ismertetik, amelyek elengedhetetlenül szükségesek ahhoz, hogy a programozók lépést tudjanak tartani az élvonallal. A másik terület előadói a komplexitás kezeléséhez mutatnak példákat, amik a napjainkra rendkívül összetetté vált, összefonódott rendszerek továbbfejlesztését teszik lehetővé. - mondta el Jakab Roland, az Ericcson ügyvezető igazgatója.
Az egyik előadó, Marty Cagan, a Silicon Valley Product Group alapítója lesz. Ő a mai napig aktív, saját cégénél van, és a világ legfontosabb fejlesztői csapatainak ad tanácsokat. Mostani cége előtt az eBay termékért és designért felelős alelnöke volt. Az ő feladata volt a termék- és designcsapatok felállítása és vezetése. Irányításával tervezték meg, hogyan nézzen ki és működjön a világcég e-commerce oldala.
A konferencia másik sztárja Mary Poppendieck lesz, aki A legújabb fejlesztési játszma: konténerek, mikró szervízek és tesztelésük címmel tart előadást. Amellett, hogy évtizedek óta a programozás világának egyik legmeghatározóbb alakja, az A lean gondolkodás - a megfelelő kérdésekre koncentrálj című sikerkönyv szerzője is.
Szintén előadást és workshopot is tart Dan North, programozó és szervezetátalakító specialista. Ő a lean működést és az agile szoftverfejlesztést ötvözve segít szervezeteknek, hogy a programozói és a technológia kapacitásukat össze tudják hangolni az üzleti céljaikkal.
Fontos lesz Alf Rehn csütörtöki záróelőadása, melyen az innováció természetéről fog beszélni, arról, hogyan óvjuk meg az innovációt önmagától. Rehn nagyon eredeti gondolkodó, több világhírű egyetem professzora, a The Times magazin beválasztotta az 50, a jövőt meghatározó üzleti gondolkodó közé.
Rajtuk kívül olyan világhíres cégek vezetői tartanak előadást, mint a Google, Pivotal, Twitter, PayPal, IBM, Netflix, Atlassian, Fastly, Etsy, Gilt, Red Hat, LinkedIn, Basho, Typesafe, az Aerospike.
A konferenciák mellett több mint 1000 ember vehet részt ingyenesen a kapcsolódó meetupokon. Ehhez összefogtak a budapesti techcégek, finanszírozzák az előadókat és befogadják a találkozókat.
hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- Júniusban lesz a XII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
- Júniusban lesz a XII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
- Az Apple elárulta fejlesztői konferenciájának dátumát
- Az Apple elárulta fejlesztői konferenciájának dátumát
- Open IT: ez a konferencia Mozilla-fanoknak kötelező
- Open IT: ez a konferencia Mozilla-fanoknak kötelező
- Szabadulós játékkal keres fiatal tehetségeket a Nokia
- Szabadulós játékkal keres fiatal tehetségeket a Nokia
- SM 2015: minden cég egyben szoftvercég is lesz
- SM 2015: minden cég egyben szoftvercég is lesz
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.