Magyar nyelvű egészségprogram gerincbántalmakra mobilappal
Az egészségi állapotunkat 37 százalékban az életmódunk határozza meg. Az ülőmunka, a helytelen testtartás, az egyenetlen gerincterhelés hát- és vállfájáshoz vezet, ami kezeletlenül, évek alatt krónikus fájdalommá fokozódhat. Az Online Trainer magyar startup most házhoz viszi a megoldást egy magyar fejlesztésű applikáció segítségével, amit akár karácsonyi ajándékba is adhat szeretteinek.
A leggyakoribb indok, amiért valaki nem mozog rendszeresen, az időhiány. Időbe telik, míg eljutunk egy konditerembe, nem megfelelő időpontban vannak az edzések, drága a személyi edző. Azonban aki rendszeresen mozog, az sem biztos, hogy teljesen ki tudja küszöbölni a gerincproblémákat, ha nem figyel oda egész nap a megfelelő testtartásra vagy az emelésekre.
„A gyógytornászok által kidolgozott program 8 héten át kínál változatos gyakorlatokat. Bárhol, bármikor alkalmazható, akár offline is. Garantáljuk, hogy a 8 hét elteltével megszűnik, de legalábbis jelentősen csökken a hátfájás mindazok esetében, akiknél még nem alakult ki krónikus elváltozás” – mondta Gády Kayser Tamás, az Online Trainer alapítója.
Manapság egyre többen ajándékoznak szeretteiknek valamilyen élményt ajándéktárgy helyett. Az Online Trainer azokra is gondolt, akik az egészséges életmódra ösztönöznék szeretteiket karácsonykor. Az alkalmazás ugyanis ajándékba is adható, ez esetben a program felületét és a gyakorlatokat megajándékozott személy használhatja majd.
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung bemutatta a Samsung Pay Tömegközlekedést
- Mobillal tesztelik a borokat
- Kortárs irodalom népszerűsítése új mobilalkalmazás tolmácsolásában
- Komplett hangstúdió Samsung-kütyükre
- A Flightradar 24 repülési adatai már elérhetők az easyJet mobilappján keresztül
- Jelentősen csökkenti alapárait a Google Play
- Már a bonyolult kérdéseket is érti a Google mobilalkalmazása
- Nem elég, ha szép és jó a múzeumi app
- Észreveszi a telefonod, ha hazudtál
- Megérkezett az Adventi Mesenaptár
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.