Gartner: a Xerox ügyfélszolgálata a legjobbak között

forrás: Prím Online, 2016. március 8. 11:42

Az ügyfélkiszolgálást támogató, kiszervezett üzleti folyamatmenedzsment (BPO) szolgáltatása alapján a Xeroxot idén ismét a vezető szolgáltatók közé sorolta a Gartner kutatócég a legfrissebb Magic Quadrant felmérésében. 

A Xerox világszerte több mint 170 ügyfélszolgálatot üzemeltet a legnagyobb márkák számára és napi szinten 2,5 millió, a központokba beérkező megkeresést kezel, harminc különböző nyelven a vállalat alkalmazásában álló 52.000 munkatárs. A Xerox számtalan iparágban biztosítja ezt a szolgáltatását kezdve a technológiai vállalatoktól a bankokon keresztül az utazási, oktatási, egészségügyi, illetve kormányzati szektorban tevékenykedő szervezetekig.

 

„Stratégiánk elismeréseként értékeljük a Gartner Magic Quardrant felmérésben a vezető szolgáltatók közé való besorolásunkat. A Xerox-nál arra koncentrálunk, hogy az embereknek minél jobb ügyfélélményt biztosítsunk a digitális, többcsatornás önkiszolgáló és automatizált csatornáink használatával. Ez az egyik legújabb ügyfélszolgálati modell, és ezen a területen vezető szolgáltatónak lenni nagyon izgalmas feladat a számunkra.” – hangsúlyozta Chuck Koskovich, a Xerox globális ügyfélszolgálati vezetője.

 

A Xerox a mostani elismeréssel immár négy egymást követő évben érdemelte ki a Gartnertől vezető szolgáltató címet az ügyfélkiszolgálást támogató, kiszervezett üzleti folyamatmenedzsment területén.

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Civileket a Szigetre

Az idei évben is jelentkezhetnek a Szigetre azon civil szervezetek, melyek tevékenysége kapcsolódik a fesztivál Love Revolution filozófiájához és az erre épülő programok tematikájához. Az augusztus 5-11-ig tartó fesztiválra várják a szervezők a fiatalokat foglalkoztató témákban dolgozó, interaktív, többnyelvű programokkal szolgáló szervezetek jelentkezését. A civil Szigeten résztvevő szervezetek a saját tevékenységük megismertetésén túl a civilek közéleti szerepvállalásának fontosságára is felhívják a figyelmet.

2020. február 18. 19:15

Elkészült az ország legfrissebb randitérképe

Az elmúlt évben a teljes magyar lakosság közel 4%-a használt különböző internetes tárkereső szolgáltatásokat, akár weboldal, akár mobilalkalmazás formájában. Ez azt jelenti, hogy az egyedülállók harmada-negyede próbált meg társat találni az internet segítségével.

2020. február 14. 09:24

A magyar élvonal a VOLTon

A Telekom VOLT – az erős nemzetközi felhozatal mellett – hagyományosan a hazai élvonalban lévő zenekarok és előadók legnagyobb seregszemléje, a most bejelentett nevekkel együtt - csak a két nagyszínpadon - több mint 50 kedvenc lép majd fel a július 1-4-ig tartó soproni fesztiválon.

2020. február 6. 16:34

Unibet – online fogadás a minőség és a biztonság szolgálatában

A nagymúltú bukméker iroda, az Unibet több mint 20 éve van jelen a piacon, ezzel az egyik legrégebbi szerencsejáték szolgáltatónak számít. A fogadóiroda magas kezdőbónuszokkal, színes kínálattal és széleskörű funkcionalitással igyekszik kielégíteni a felhasználók elvárásait és igényeit.

2020. január 29. 20:51

Bet365 – két évtizede a sportfogadás szolgálatában

Közel 20 éves a Bet365 brit bukméker oldal, amely a különféle sportfogadásokon felül kaszinós játékokat is kínál a fogadni vágyó felhasználók számára.

2020. január 23. 20:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megjelent az NMHH 2020-as felügyeleti terve

2020. február 18. 10:35

Informatikai szakembereket keres az SAP Labs Hungary

2020. február 14. 10:33

20 éves Magyarország egyik legrégebbi email rendszere

2020. február 7. 09:03

A három legnépszerűbb rádiót négymillió ember hallgatja

2020. február 3. 10:01
online sportfogadás