A Samsung a legnépszerűbb Oculus játékokkal és alkalmazásokkal kedveskedik a Gear VR felhasználói számára
A Galaxy S7 és S7 edge készülékek rekordszámú előrendelését követően a Samsung Electronics Europe bemutatta az új S7 felhasználók számára Gear VR készülékhez készített tartalomcsomagját.
Az új Galaxy S7 és S7 edge európai felhasználói korlátozott ideig egyedi áron vásárolhatják meg az Oculus-szal fejlesztett Samsung Gear VR headsetet, és ezzel együtt ingyenesen juthatnak hozzá az Oculus Store-ba feltöltött exkluzív prémium játékokhoz és élményekhez. A csomag tartalmazza az Oculus Store legnépszerűbb fizetős tartalmait, így az Anshar Wars 2-t, a Darknetet, a Driftet, a Keep Talking and Nobody Explodes nevű játékot, valamint az Ocean Rift és a Starchart alkalmazásokat is.
A Galaxy S7 és a Galaxy S7 edge töretlen népszerűségnek örvend Európában. Ennek köszönhető ez a lehetőség is, amely a Gear VR fejlesztésében is közreműködő, a virtuális valóság piacán úttörőnek számító vállalkozással, az Oculus-szal együttműködve valósulhat meg. Az S7 népszerűsége hozzájárul a virtuális valóság elterjedéséhez az európai mobil VR piacon, mely a CCS Insight szerint az előző év azonos szakaszához képest 168 százalékos növekedést ért el Nyugat-Európában. A Samsung ebben az évben Európa-szerte már több mint 300 ezer darab Gear VR headsetet értékesített. A kiemelkedően magas számadatokat figyelembe véve a CCS Insight becslései szerint a VR eszközök eladási száma az előző évben Európában elérhette az 1,8 milliót.
David Lowes, a Samsung Electronics Europe marketing igazgatója elmondta: „A Galaxy S7 és S7 edge készülékeink kiemelkedően sikeresek, így kiválóan példázzák a folyamatos és jelentős keresletet a prémium zászlóshajó eszközeink iránt. Az okostelefonok már a mindennapjaink alapvető részei, azonban összekapcsolhatóságuk a Gear VR-ral teljesen új távlatokat nyit meg a bámulatos, érzelmekkel teli és egyben magával ragadó élmények felé. Ezzel az új kezdeményezésünkkel a virtuális valóság szélesebb körben való felhasználására szeretnénk ösztönözni a felhasználókat, hogy egyre többen tapasztalhassák meg ennek az elképesztő új technológiának az erejét.”
„Az Oculusnál azt szeretnénk elérni, hogy az emberek bárhol bármit átélhessenek a virtuális valóság segítségével. A Gear VR által mindez lehetségessé válhat” – mondta el Max Cohen, az Oculus Mobile divíziójának vezetője. – „Legutóbb azt jelenthettük be, hogy áprilisban immár egymillió ember rendelkezik Gear VR-ral. Ez egy nagyon fontos mérföldkő volt, amely árulkodik arról a nagyszerű élményről, amelyet a Samsung és az Oculus nyújthat. A Gear VR hardver és a szoftver együttesen a ma elérhető legkiválóbb VR élményt biztosítja. Továbbra is törekedni fogunk arra, hogy egyre inkább felcsigázzuk és megragadjuk az európai vásárlók figyelmét.”
2016: A VR terjedésének éve
Az iparág elemzője, a CCS Insight előrejelzései szerint a VR headsetekből származó bevétel 2020-ra globális szinten elérheti a 10 milliárd dollárt, amelyből a nyugat-európai piac részesedése 3 milliárd dollár lehet. 2016-ban várhatóan 4,7 millió headsetet szállítanak majd Nyugat-Európába. A forgalom 90 százalékát az olyan kedvező árú, mobiltelefonnal működő VR készülékek eladásából származó bevételek tehetik ki, mint amilyen a Gear VR is.
Ahogy Ben Wood, a CCS Insight vezető elemzője megjegyezi: „egy rendkívül izgalmas útnak még csak az elején járunk a VR-ral. Hiszünk abban, hogy a felhasználók lelkesen fogadják majd a professzionálisan elkészített 360 fokos tartalmakat, amelyek 2016-ban egyre jobban elterjednek majd. Az év további részében a 360 fokos kamerák számának növekedése és a videók Facebookon és Youtube-on való megoszthatósága miatt nő a felhasználók által készített tartalmak száma, amely új szintre emeli a virtuális valóság ismertségi szintjét is."
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung virtuális valóságában koncertezett a Years & Years
- Légy részese a Years & Years mai londoni koncertjének
- Örökítse meg a környezetét 360 fokban!
- A Samsung Galaxy S6 edge 2015 legjobb okostelefonja
- S7: versenyfutás az elsőségért
- A Samsung csúcsprocesszora került a Galaxy S7 és S7 edge-be
- A barcelónai premiert követően már meg is rendelhető az S7
- A világ első virtuális olimpiai közvetítése a Samsunggal
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly
- Kapható a Samsung Galaxy A új szériája
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.