A Panasonic elindítja a 2016-os riói olimpiai és paralimpiai játékokkal kapcsolatos globális marketingtevékenységét

forrás: Prím Online, 2016. június 23. 09:16

Osaka, Japán – a Panasonic Corporation, amely az olimpiai játékok Hivatalos Nemzetközi Partnereként a 2016-ban Rióban megrendezésre kerülő olimpiai játékok, valamit a 2016-ban szintén Rióban megrendezésre kerülő paralimpiai játékok támogatója bejelentette, hogy a vállalat sokrétű globális szponzorációs és marketingtevékenységet indít.

A Panasonic tevékenységének célja, hogy elhozza a sportok fényét és izgalmát a közönség számára, valamint, hogy népszerűsítse az Olimpiai Mozgalmat.

 

A Panasonic megállapodást kötött a Rio de Janeiro Urca kerületében elhelyezkedő, és a Copacabanatól nem messze található Cukorsüveg-hegy városrésszel, amelynek értelmében itt építi fel és nyitja meg a „Csodák Stadionja” nevet viselő pavilonját, ahol 2016. augusztus 7. és 21. között a 2016-os riói olimpia ideje alatt érkező látogatókat fogadja. A Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB), valamint a 2016-os riói olimpiai és paralimpiai játékok szervezőbizottságának közreműködésével a közel 500 négyzetméteres alapterületű pavilon kivetítőin a Panasonic több mint 25 éves olimpiai támogatói tevékenységéből összegyűjtött vizuális tartalomból kaphatnak ízelítőt az ide látogatók. A pavilonban továbbá a Panasonic saját fejlesztésű technológiája - például az Optical ID technológia és átlátszó kijelzők - alkalmazásával térbeli megjelenítés is látható lesz, valamint a látogatók interaktív kiállítások segítségével a sportolók nézőpontján keresztül is átélhetik az olimpiai versenyszámokat. A vállalat célja, hogy a létesítmény által méginkább emelje a 2016-os riói olimpiai és paralimpiai játékok izgalmát és megerősítse kapcsolatait a következő versenyek - például a 2018-as phjongcshangi téli olimpiai játékok és a 2020-as tokiói olimpiai játékok - olimpiai szervezetivel és partnervállalataival.

 

Koji Hosokawa, a Panasonic Corporation Vállalati reklámokért felelős részlegének vezérigazgatója elmondta: „Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a történelmi Cukorsüveg-hegyen felállított »Csodák Stadionja« vállalati pavilonban fogadhatjuk az érdeklődőket, ahol bemutatjuk majd a Panasonic legújabb audiovizuális technológiáit és az olimpiai játékok videóanyagaival szórakoztatjuk a látogatókat. Bízunk benne, hogy mindenkinek lesz lehetősége átélni az izgalmas kiállítás élményeit.” 

 

 

A Panasonic a 2016-os riói olimpiával többek között audiovizuális technológiai partnerségi együttműködést is aláírt, mint az Olimpiai Láng műszaki partnere, így a vállalat a szponzorációs partnerségi történetében most először működik közre abban, hogy az olimpiai láng eljusson a helyszínre. A „Csodák Stadionja” pavilonban a Panasonic a korábbi olimpiai fáklyákat is kiállítja, valamint adatokkal és videotartalmakkal szolgál a 2016-os riói olimpiai lánggal való futásról. Továbbá a 2016-os riói olimpia szervezőbizottságának partnereként, a Panasonic nagyképernyős LED kivetítőrendszerekkel látja el a Live Site-ot, Rio de Janeiro szabadtéri élő közvetítési helyszínét, ahol a nézők együtt élhetik át a verseny izgalmait és örömeit. A 2016-os riói paralimpiai játékokra pedig egy következő generációs oktatási programmal készül a Panasonic. A „KWN (Kid Witness News - Hírek gyerekszemmel)” célja, hogy a paralimpiai játékok ideje alatt videók készítésével támogassa a gyerekek kreativitását, kommunikációs készségeit és csapatszellemét.  

 

A világszintű marketing-kezdeményezések között megtalálhatók a riói olimpia és paralimpia témája köré épülő televízióreklámok és internetes kampányok, amelyekben a nézők Neymar da Silva Santos Júnior (Neymar Jr.) futball játékossal találkozhatnak, aki 2010 óta a Panasonic vállalati nagykövete. A Panasonic „Álom FITA Projektjének” alapját a brazil „FITA” kívánság szalag/karkötő, a “Fita do Senhor do Bonfim”, valamit a Panasonic olimpiai szlogenje, a „Megosztjuk a szenvedélyt” adja. A projekt keretein belül a Panasonic egy online felületen keresztül osztja meg az érdeklődőkkel Neymar Jr. 2016-os riói olimpia iránti szenvedélyét, valamint azt a lelkesedést, amellyel az emberek világszerte megvalósítják álmaikat. A „Csodák Stadionján” belül egy „FITA” gép áll majd a látogatók rendelkezésére, hogy a megfogalmazott álmaikat kinyomtassa.

 

A Panasonic korábbi szponzorációs tevékenységét a Panasonic Facebook oldalán, valamint a kifejezetten az olimpiai és paralimpiai játékoknak szentelt hivatalos honlapján mutatja be. Az esemény ideje alatt a Panasonic ezeket a felületeket használja majd arra, hogy a helyszíni tevékenységéről friss információkat tegyen közzé és megossza a világgal a 2016-os riói olimpiai és paralimpiai játékok szenvedélyét és izgalmait. 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

6 tipp, hogy ne kelljen idő előtt cserélni a mobiltelefon akkumulátorát

A mobiltelefon akkumulátora egy olyan alkatrész, amin a legtöbbet tudnak aggódni az emberek. Amint kézbe veszik az újonnan vásárolt készüléküket, sokan máris azon kezdenek el agyalni, hogy vajon meddig bírja majd az akksija? 

2021. december 17. 11:12

Volt nincs, buli van

Idén a járvány miatt elmaradt a Telekom VOLT Fesztivál, a szervezők azonban nem hagyják magukra a fesztiválhangulatra vágyó fiatalokat. A soproni gigarendezvény helyett a VOLT és a Telekom olyan Minifesztiválok megvalósítását támogatja, ahol ugyan szűkebb körű a részvétel, ám az exkluzív fellépők mellett a hamisítatlan VOLT-feelinget és az élmények megosztását fejlett digitális megoldások is segítik.

2021. július 22. 12:48

A maximumot várja magától a Team Black Jack

Már csak néhányat kell aludniuk a vitorlássport szerelmeseinek, hogy július 22-én elstartoljon a sportág legendás hazai eseménye, az 53. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj. A versenynek nagy reményekkel vág neki a több évtizedes tapasztalattal rajthoz álló Team Black Jack, mely 2021-ben a Wallis Motor teljes támogatásával törhet a dobogó tetejére. A BMW és a MINI vezető hazai márkakereskedője ebben a csapatban mindent megtalált, amire az üzleti életben értékként tekint: eltökéltséget, kitartást, versenyszellemet és mindenekelőtt győzni akarást. A közös cél: elsőnek lenni.

2021. július 21. 15:59

Töltőkábelek – mi történik, ha megrágta a kutya?

Ma már szerencsére minden eszközhöz, amit tölteni szükséges, tudunk vásárolni extra töltőkábelt, ha esetleg véletlenül elvágnánk vagy megrágná a házi kedvencünk. Találunk a piacon egyedileg az eszközünkre szabott kábelt, de léteznek már univerzális megoldások is.

2021. június 14. 15:56

Megkérdőjezelődött a trójai faló mítosza

A trójai faló legendáját szinte mindenki ismeri: egy gigantikus, fából készült építménybe katonák bújnak, hogy az éj leple alatt kimásszanak a Trója falai mögé bevontatott „ajándékból”, majd társaikat beengedve percek alatt eldöntik a tíz évig húzódó csata menetét. De vajon valóban így történt? Tényleg egy lovat formált az építmény, a valóságban is így dőlt el a csata, vagy mindez csak mítosz? A Viasat History legújabb, A trójai faló rejtélye című dokumentumfilmje 2021. május 23-án vasárnap 21 órától szakértők segítségével igyekszik megfejteni a rejtélyt és felgöngyölíteni Homérosz költeményeinek valódi jelentését.

2021. május 22. 10:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58