Kényelmesek figyelem!

Van még hova fejlődni…

forrás: Prím Online, 2016. július 27. 07:10

Természetesnek vesszük, hogy az okmányirodában, a fodrásznál vagy a fogorvosnál időpontot kérhetünk, miért kellene vásárlás közben elviselnünk a felesleges várakozást? Vannak áruházak, akik felfigyeltek erre az igényre, és ennek megfelelően alakították ki szolgáltatásaikat.

Manapság már hétköznapi dolognak számít, hogy a fotelben ülve vásárolunk, vagy időpontot foglalunk, ha valamit feltétlenül az otthoni környezeten kívül kell elintézni. Elérhető ez a szolgáltatás például bankoknál, ahol még csak prémium ügyfélnek sem kell lenni ahhoz, hogy az ügyintéző szabaddá tegye magát egy általunk választott időpontban. A legújabb trendek azt mutatják, hogy ez a hozzáállás más piaci szereplőkre is átragadt, hiszen ma már akár laptop vagy televízió vásárlásnál sem kell tartanunk a felesleges várakozástól.

 

„Az ügyfeleink kényelmének érdekében az utóbbi években számos új szolgáltatással bővítettük kínálatunkat„ – mondta Szánthó Balázs a Media Markt Árkád ügyvezető igazgatója. „Okospontjainkon a műszaki tanácsadáson és technikai beállításokon túl népszerű a biztonsági szolgáltatások személyre szabása is. Tavaly átadtuk első áruházi kávézónkat, ami szintén arra szolgál, hogy a látogatók otthonosan érezzék magukat a vásárlás alatt. A legújabb ötletünk az időpontfoglalás, amivel azoknak szeretnénk kedveskedni, akik nem akarnak egyetlen percet sem várakozással tölteni, és szükségük van egy szakértőre a vásárlásuk során. A foglalást a honlapunkon keresztül intézhetik a vásárlók, és jelenleg néhány kiemelt áruházunkban érhető el. A felület mobilra is optimalizált, így akár útközben is lefoglalható egy szimpatikus időpont.” 

 

A nagyobb beruházások alkalmával jellemző, hogy az érdeklődőknek szüksége lehet plusz információkra, egyedi megoldásokra a végleges döntés előtt. Ilyenkor lehet frusztráló, ha az áruházakban dolgozó szakértők épp másik vásárlókkal vannak elfoglalva. Az új szolgáltatásnak köszönhetően nem kell másokkal osztozni az eladók figyelmén, az előre egyeztetett időpontokban bárki „prémium ügyfélnek” érezheti magát.

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja

Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:

2023. február 4. 21:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05