Minden korábbinál magasabb ünnepi adatforgalom a Vodafone ügyfeleknél

forrás: Prím Online, 2017. január 3. 08:24

A 2016/17-es ünnepi időszakban is folytatódott a korábbi trend: a Vodafone ügyfelei sokkal több adatot forgalmaztak belföldön és roaming környezetben is, mint bármikor korábban, valamint többször és hosszabban kívántak kellemes ünnepeket vagy boldog új évet élőszóban telefonon, miközben a korábbi évekhez képest kevesebb üdvözletet küldtek SMS-ben.

Az ünnepi napokban - december 24-25-26-án, illetve december 31-én és január 1-jén – a Vodafone ügyfelei több mint 18,4 millió hívást indítottak, így a hívások száma az egy évvel korábbi ünnepi időszakhoz képest 4 százalékkal bővült, a hívások pedig összességében bő 7 százalékkal lettek hosszabbak. A felhasználók az érintett 5 nap alatt közel 12,7 millió SMS-t küldtek el, ami azt jelenti, hogy a szöveges üzenetek száma közel 7 százalékkal mérséklődött egy év alatt. Az MMS-ek száma közel 40 százalékkal nőtt, de így is csak alig 214 ezer képes üzenetet küldtek a Vodafone ügyfelei az 5 nap alatt. 

 

 

Az adatok tanúsága szerint karácsonykor és szilveszterkor is egyre többen használták a különböző internetes felületeket a jókívánságok tolmácsolására. Az adatforgalom az elmúlt évben mérthez képest közel 70 százalékkal, a 2014/15-ös ünnepi időszakhoz képest pedig 125 százalékkal nőtt – a 2012/13-as év-fordulóhoz képest közel az ötszörösére nőtt. 

 

A roaming korlátok lebontásának köszönhetően külföldön is egyre többen és egyre többet használták a mobilinternetes szolgáltatásokat, így az ünnepi napokban Vodafone ügyfelei kétszer annyi adatot forgalmaztak, mint egy évvel korábban, és közel 8-szor annyit, mint 2014/15 fordulóján. 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A továbbképzés most mindennél fontosabb lehet

Az OKJ képzések teljesen átalakulnak, aminek következtében már csak december 31-ig indíthatnak a felnőttképző intézmények OKJ-t. A Ruander Oktatóközpont vezetője, Herczeg Rudolf elárulta melyek a legnépszerűbb IT képzések, a hagyományos vagy az online képzésekre van-e nagyobb igény és persze azt is, mivel készülnek a 2021-es évre.

2020. december 3. 13:32

Home office: még mindig sok a félmegoldás a magyar cégeknél

Nem nőtt számottevően az otthonról dolgozók száma a koronavírus első hullámához képest, a kollégák teljesítményének nyomonkövetése azonban még mindig problémát okoz a magyar cégeknél – derült ki az informatikai háttérfejlesztésekkel foglalkozó Infosector Kft. friss kutatásából.

2020. december 3. 10:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ismét lehet pályázni a Magyar Innovációs Nagydíjra

2020. december 1. 14:57

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

2020. november 12. 15:52
online sportfogadás