Az indonéz Finnet a Cellumot választotta mobilfizetési partneréül

Az újgenerációs digitális szolgáltatás az idei év folyamán indul el

forrás: Prím Online, 2017. február 27. 15:47

Indonézia vezető elektronikus fizetési szolgáltatója és a Telkom Csoport tagja, a Finnet megállapodást írt alá a magyar Cellummal a barcelonai Mobile World Congress első napján. 

A Finnet a Cellum Mobile Next nevű tranzakciós platformot választotta a hamarosan bevezetendő mobilfizetési és -vásárlási szolgáltatásaihoz. A bevezetés első fázisában az indonéz vállalat távközlési, közműszolgáltató és kereskedő partnerei számára kínál majd biztonságos, korszerű digitális fizetési megoldásokat, így például mobilparkolást, telefonegyenleg-feltöltést, számlabefizetést és QR-kódos bolti fizetést, amit a felhasználók a mobiltárcájukon keresztül vehetnek igénybe, többféle fizetőeszköz terhére. A későbbiekben további szolgáltatások és újabb fizetőeszközök – például bankkártyák – válnak majd elérhetővé.

 

A Cellum platformszolgáltatói szerepet tölt majd be, banki biztonsági szintű és PCI-DSS megfelelőségű háttérrendszert, valamint fizetési alkalmazásokat nyújtva körülbelül 150 millió potenciális okostelefon-felhasználónak. A szolgáltatás mobilhálózat-független, és használatához nem feltétel, hogy a felhasználó bankszámlával vagy bankkártyával rendelkezzen – ez javítja a pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférést a 260 milliós ázsiai országban. A megállapodás szerint a szolgáltatás 2017 második félévében indul.

 

A mobiltelefon-penetráció Indonéziában 126%, aminek csaknem felét az okostelefonok adják, miközben az ország közel kétharmada nem rendelkezik banki szolgáltatásokkal, így a biztonságos mobiltranzakciók iránti igény kimondottan nagy. A Telkom Csoport mobilszolgáltató szárnya, a Telkomsel önmagában a helyi mobilpiac 44%-át uralja.

 

„A Cellum újgenerációs mobilkereskedelmi szolgáltatásokkal járul hozzá ehhez a partnerséghez. Páratlan felhasználói élmény mellett kínálunk biztonságos és gyors tranzakciókat az okostelefonhasználók számára. Délkelet-Ázsia, és azon belül különösen Indonézia kulcsszerepet játszik a Cellum piaci stratégiájában.” – mondta el Kóka János, a Cellum vezérigazgatója.

 

Niam Dzikri, a Finnet vezérigazgatója hozzátette: „A Finnet és a Cellum együttesen rendelkezik mindazon összetevőkkel, amelyek szükségesek a sikeres digitális fizetési forradalomhoz Indonéziában. Számlaaggregációs, mobilegyenleg-feltöltési és kereskedelmi szolgáltatóként a célunk, hogy a tranzakciókat olcsóbbá, biztonságosabbá, kényelmesebbé és mindenki számára elérhetővé tegyük.”

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Itt a teljes körű magyar megoldás az azonnali fizetésre

Bemutatkozott a nagyközönségnek a koronavírus okozta társadalmi és gazdasági problémák enyhítésére és kezelésére szervezett informatikai versenyen a magyar tulajdonban lévő és kizárólag magyar fejlesztőket foglalkoztató Organic elektronikus fizetési megoldása.

2020. április 6. 18:13

A Vivre.hu támogatja a hagyományos kiskereskedőket

A Vivre, Románia és Kelet-Közép-Európa egyik vezető online lakberendezési és dekorációs áruháza arra ösztönzi az offline üzlettel rendelkező kiskereskedőket, hogy forgalmazzák termékeiket a Vivre.hu oldalán.

2020. április 6. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Több millióan kaphatnak ingyenes online védelmet áprilistól

2020. március 31. 12:57

Hogyan legyenek a gyerekek és a tanárok biztonságban a digitális oktatás ideje alatt is?

2020. március 25. 10:43

Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot!

2020. március 24. 16:55

Koronavírusos átverést azonosított az ESET

2020. március 18. 09:11
online sportfogadás