3 konkurensét vette meg idén nyáron a Szallas.hu

A diszkontáras piacon tör vezető szerepre a Szallas.hu Csoport

forrás: Prím Online, 2017. szeptember 7. 13:41

A tavalyi évben 8,1 milliárd összforgalmat elérő, kedvezményes szálláscsomagok online piacán vásárolt be a Szallas.hu Csoport: a 2017. augusztus 31-ével záródó akvizíciók keretében a csakutazas.hu, a nemaradjle.hu és sporoljvelem.hu oldalakat vette meg a cég.

A GKI Digital 2017 áprilisában készített kutatása alapján a hazai kedvezményes szálláscsomagokat kínáló kuponos oldalak forgalma 2016-ban kb. 8,1 milliárd forintot tett ki. A Szallas.hu Csoporthoz tartozó Szallasguru.hu egyike a meghatározó piaci szereplőknek, részesedése mintegy 20 százalék volt tavaly. „Határozott célunk, hogy a hazai online szállásközvetítői szegmens mellett az akciós utazások piacán is első helyet szerezzünk. S habár a Szallasguru.hu forgalma évről évre dinamikusan növekszik, úgy ítéltük meg, hogy a folyamatot akvizíciók révén gyorsítjuk fel, melyet kizárólag saját tőkéből finanszírozunk” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu Kft. ügyvezető igazgatója.

 

A 2017. augusztus 31-ével lezárult tranzakciókban a Szallas.hu a diszkontáras közvetítői piac három szereplőjét akvirálta, melyek 2016-ban együttesen közel 1 milliárd forint értékben adtak el akciós szálláshelyeket. A sporoljvelem.hu-t a cég már a Szallasguru.hu oldalba integrálta, míg a nemaradjle.hu és a csakutazas.hu szolgáltatások továbbra is saját arculatukkal, márkanevüket megőrizve, de már a Szallas.hu Csoport informatikai infrastruktúráján érhetők el. „A nemaradjle.hu és a csakutazas.hu esetében azért döntöttünk a brand továbbvitele mellett, mert már jól bevezetett, erős márkákról van szó, jelentős ügyféltáborral és aktív közösségi jelenléttel. A mostani felvásárlások eredményeként egyébként felhasználói adatbázisunk átlépte a 2 millió főt, így az online turizmus területén egyedülálló eléréssel rendelkezünk” – tette hozzá Szigetvári József. 

 

„Ezen a piacon már nagyon nehéz bővülni, ezért úgy láttuk, hogy eljött a konszolidáció ideje. Örülünk, hogy a márkákat egy olyan dinamikusan növekvő csoport viszi tovább és teszi még ismertebbé, mint a Szallas.hu” – mondta Rinner Gyula a nemaradjle.hu és a csakutazas.hu korábbi társtulajdonosa.

 

Már külföldön is nézelődnek

A Szallas.hu sikeres nemzetközi terjeszkedésének eredményeként – a cég immár 5 országban rendelkezik saját képviselettel – a jövőben egyre több magyar utazó számára biztosít majd akciós külföldi szálláshelyeket hazai diszkontáras közvetítői oldalain. „Mindezek mellett továbbra is nyitottak vagyunk arra, hogy akár Magyarországon, akár külföldön a klasszikus piacszerzés eszközein túl akvizíciók révén növekedjünk, ezért a jövőben további Szallas.hu felvásárlások várhatók, melyeket ugyancsak saját tőkéből kívánunk finanszírozni” – mondta Szigetvári József.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Még mindig kihívás a karácsony az e-kiskereskedelemben

2016 év végén a karácsonyi időszak megrengette az e-kiskereskedelmet. Még 2017 januárjában is a későn kézbesített csomagoktól volt hangos az internet, ugyanis 900.000 hazai internetező késve kapta kézhez csomagját. A tavalyi csomag átadási nehézségek után mind a webáruházak, mind a logisztikai szolgáltatók levonták a tanulságokat, és arra törekedtek, hogy 2017 végén mindez ne ismétlődjön meg. Nagyok voltak az elvárások, hogy miként fognak teljesíteni Black Friday-kor és karácsony előtt a hazai webáruházak, illetve a futárszolgálatok – mindez kiderül az eNET Internetkutató decemberi és januári felméréseiből.

2018. január 18. 14:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

E-kereskedelmi Körkép 2017

2017. december 28. 09:48

Fogyasztóvédelmi díjat kapott a UPC

2017. december 20. 09:27

AJI kártyák ajándékba

2017. november 20. 08:36

25 éves az LG Magyarország

2017. november 8. 15:19
cloudappsportal.com