Már csak 1 hét van hátra az ’Az Év Honlapja’ pályázat lezárásáig!

forrás: Prím Online, 2017. október 25. 08:38

Már csak 1 hét áll a nevezők rendelkezésére, hogy jelentkezzenek az online szakma egyik legrangosabb díjára „Az Év Honlapja” pályázatra. Egy rövidített nevezési időszak után, a szervezők meghosszabbították a határidőt, hogy senki ne maradjon le a nevezésről, így október 31-ig lehet jelentkezni az ország legrangosabb online marketingkommunikációs pályázatára.

Az idén immáron 16. alkalommal útjára induló „Az Év Honlapja” pályázat szervezői a nagy érdeklődésre való tekintettel, 2 héttel meghosszabbították a nevezési határidőt, így a pályázóknak, még október 31-ig van idejük nevezni. Továbbra is a legjobb honlapokat keressük, melyek fő bírálati szempontjai közé tartozik a dizájn, a felhasználói elégedettség, a kategóriának megfelelő és naprakész tartalom, illetve a kreativitás és a reszponzivitás. Ezek megléte elengedhetetlenül fontos egy jó online felülethez. A neves szakemberekből álló szakmai zsűri a kiválasztott weboldalakkal szeretne példát mutatni, hogy miként lehet komolyan venni a digitális gazdaság kihívásait, kiszolgálva az vásárlók megváltozott igényeit.

 

A pályázatra a már megszokott módon, 25 kategóriában várják a kizárólag magyar nyelvű honlapokat. Idén is lehetőséget kapnak a fiatalok, hiszen az Ifjúsági kategóriában a 14-18 év közötti tehetségek díjmentesen jelölhetik weboldalukat. Ezen kívül minden nevező esélyes továbbra is a Közönségdíjra, melyhez a legtöbb Facebook szavazat gyűjtésével bizonyíthatják a pályázók rátermettségüket.

 

A szervezők tehát október 31-e éjfélig várják a nevezéseket, ezért aki még nem pályázott, az mihamarabb tegye meg, hogy le ne maradjon az év legrangosabb online marketingkommunikációs versenyéről! Az eredményhirdetésre november 15-én kerül sor a Magyar Marketing Konferencia első estéjén, Budapesten, ahol megismerhetjük 2017 legjobb honlapjait és kreatív megoldásait.

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Decathlon és a Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2019-ben

Idén 13. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője Díjat. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Decathlon lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán az eMAG végzett. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a Dressa, harmadik pedig az iDrinks webshop lett. 

2019. június 6. 14:17

2,5 millió forint a jövő feltalálóinak és tudósainak

A 28. alkalommal meghirdetett, 2018-19. évi Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Verseny legjobb, legtehetségesebb fiatal feltalálóinak és tudósainak 10 díjat, 2 különdíjat és a díjakkal járó több mint 2,5 forint ösztöndíjat osztott ki a május 29-ei eredményhirdetésen a versenyt szervező Magyar Innovációs Szövetség, Dr. Pakucs János, a szervezőbizottság elnökének aktív közreműködésével.

2019. május 30. 16:01

Országos ösztöndíjpályázat gyerekeknek

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ) országos ösztöndíjpályázatot hirdet olyan diákoknak, akik a 2018/2019-es, illetve a 2019/2020-as tanévben végzik az általános iskola 2-3. osztályát.

2019. május 29. 17:45

Médiatanács: nyolc online alkotás készülhet nyolcmillió forintból

Két határon túli és hat hazai pályázó nyert összesen nyolcmillió forint támogatást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának online tartalmak gyártását támogató pályázatán. A testület emellett e heti ülésén a Balaton Rádió Kft.-t nyilvánította nyertesnek a Siófok-Fokihegy telephelyű kisközösségi rádiós pályázaton, és véglegesítette a Keszthely 93,4 MHz-es és a Szombathely 97,1 MHz-es helyi rádiós frekvenciák pályázati felhívásait.

2019. május 23. 17:18

Igénylik a digitális tuningot a magyar kisvállalkozások

A UPC Magyarország által meghirdetett Nagy Tuning Show verseny keddi gáláján olyan vállalkozásokat díjaztak, amelyek ötletes megoldásaikkal példát mutathatnak a többségnek, hogyan válhatnak még sikeresebbé a digitalizáció segítségével. Szükség is van az inspirációra, hiszen a hazai kis- és közepes vállalkozások online jelenlétét felmérő kutatásból kiderült, hogy a vállalkozók szinte kivétel nélkül fontosnak tartják az üzleti célú digitális megoldásokat, de csak mintegy harmaduk tud valóban jól eligazodni a honlapok, applikációk és a közösségi média világában.

2019. május 22. 11:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Bosch repülni tanítja az autókat

2019. június 21. 14:03

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

2019. május 28. 12:05

A Vodafone bemutatta, mire képes Budapest első állandó 5G bázisállomása

2019. május 23. 15:50
online sportfogadás