AJI kártyák ajándékba

forrás: Prím Online, 2017. november 20. 08:36

Számos helyen termékre, szolgáltatásra is beváltható, tetszőleges összeggel feltölthető ajándékkártyák érkeztek Magyarországra. A többféle választékban elérhető kártyák előnye, hogy a felhasználása sokkal szabadabb, és elektronikus formában is eljuttathatók a megajándékozottnak.

Még sosem volt ennyire egyszerű ajándékozni. Nem kell azon törni a fejünket, melyik boltot válasszuk, mivel lepjünk meg szerettünket, ez az univerzális ajándékkártya megoldja dilemmánkat. Az AJI névre keresztelt megoldással egyedi, tetszőleges összeggel feltöltött ajándékkártyával lephetjük meg barátainkat, rokonainkat.

 

A kártyák egyedi dizájnnal és szöveges üzenettel vannak ellátva, és a kedvezményezett tetszés szerint válthatja be az összeget az

 elfogadóhelyeken különböző termékekre és szolgáltatásokra.

 

A szokványos papír alapú vásárlási utalvány helyett egy dizájnos plasztikkártyát kap a megajándékozott, és összesen 20 féle alkalmi kártya közül választhatunk az alkalomhoz illően, valamint tokot, illetve igényes díszdobozt is vásárolhatunk hozzá.

 

A kártyák szabadon feltölthetők 5 000-250 000 Ft közötti pénzösszeggel, így az ajándékra szánt pénzkeret könnyedén tartható.

 

A hasonló ajándékkártyákkal ellentétben az alkalmi kártyák nem csak egy, hanem számos üzletben beválthatók. Több mint 250 helyen használható fel, és az egyenleg egy vagy több részletben, akár több alkalommal és több üzletben is beváltható a vásárlástól számított 1 évig. Az oldalon, a webshopban számos ismert márka saját ajándékkártyája is megvásárolható: Decathlon, Butlers, dm, iCentre, Kazar, Líra, JYSK, Deichmann, Fradi stb.

 


A megoldás előnye továbbá, hogy online is rendelhető, nem kell egy boltba bemenni és sorban állni, hanem néhány kattintás után egy napon belül már postázzák is a plasztik kártyát, illetve e-kártya formájában közvetlenül az ajándékozott e-mail címét megadva pedig 5 percen belül célba ér az ajándék.
Ez akkor praktikus, ha távol élő hozzátartozónkat vagy barátunkat szeretnénk ily módon meglepni. Az e-kártyákat saját címünkre is kérhetjük, majd továbbíthatjuk egy későbbi időpontban, illetve megadhatjuk, mikor kapja meg a címzett, amelyet kinyomtathat, vagy egyszerűen okostelefonján is bemutathatja a partner üzlet pénztáránál.

 

Akárcsak egy bankkártyánál, a felhasználó követheti egyenlegét az oldalon, minden tranzakcióról értesítő e-mailt kap, és amennyiben elveszti, úgy kártyáját letilthatja.

 

A kártyák személyesen is beszerezhetők közvetlenül budapesti üzletükben (Bem rakpart 56.), valamint országszerte számos viszonteladónál, például az Ibusz és Neckermann irodáiban.

 

A kártyák teljes kínálata az AJI hivatalos oldalán tekinthető meg.

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Magyar Telekom 2018. első negyedéves eredményei

A Magyar Telekom a mai napon közzétette 2018. első negyedévre vonatkozó Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

2018. május 9. 17:23


A SmugMug felvásárolja a Flickr-t

Bár nem nyilatkoztak arról, hogy mi volt az ár, tegnap bejelentették, hogy egyesül két fotómegosztó szolgáltató: a SmugMug megvásárolja a Flickr-t a Verizon digitális média leányvállalatától. 
 

2018. április 21. 16:26

Elsőként Magyarországon - korlátlan nemzetközi hívások EU-s számokra a Vodafone-nál

A Vodafone Magyarország megújult Red csomagjai az országban elsőként tesznek lehetővé korlátlan nemzetközi hívást EU-s számokra belföldről, így biztosítva mintegy 500 millió európai ember korlátlan elérését. A Vodafone célja, hogy a magyar piacon úttörő ajánlattal hozzájáruljon a távolságok leküzdéséhez és a személyes kapcsolatok erősítéséhez Európában. 

2018. április 11. 15:03

Több mint 15 százalékkal nőtt a Huawei bevétele 2017-ben

Több mint 15 százalékkal, 603,6 milliárd kínai jüanra (92,5 milliárd dollár) nőtt a Huawei Technologies éves árbevétele 2017-ben az előző évihez képest. A most közzétett, auditált pénzügyi jelentés szerint a kínai vállalat nettó profitja tavaly mintegy harmadával (28,1 százalék) volt magasabb az előző évinél, és elérte a 47,5 milliárd kínai jüant (7,3 milliárd dollár). 

2018. április 5. 11:10

A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes

A hazai webáruházak 93%-a használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések a favoritok az online marketing eszközök közül. Nemcsak a legnagyobb arányban használják ezeket, hanem a leghatékonyabbnak is bizonyulnak a webáruházak szerint. A közösségi médiában való megjelenés már szinte alapvető, és tízből nyolc webáruház van jelen a Facebookon. Az évben pedig továbbra is a karácsony és a Black Friday időszakában indít marketing kampányt a legtöbb webáruház – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából.

2018. március 7. 10:51

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Véget ért a teljesen megújult CEBIT 2018

2018. június 25. 10:09

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

2018. május 29. 09:52

100 millió dolláros tőkeinjekciót kapott a HMD Global

2018. május 22. 15:16
cloudappsportal.com