Sorra zárnak be a boltok, pedig a gépek dolgoznának

forrás: Prím Online, 2018. február 11. 12:50

Számos üzlet nyitvatartását korlátozza a munkaerőhiány, emiatt egyre több helyen húzzák le a rolót a települések ellátásért felelős boltok. Egy új magyar fejlesztés segíthet a problémán.

Nem tudják tartani a tempót a kisebb, néhány kasszás boltok és üzletláncok, így sokan a munkaerő hiánya vagy költsége miatt a hét egy vagy több napján is kénytelenek zárva tartani, esetleg végleg bezárni, emiatt viszont más közértekben kígyózó sorok állnak. Ezt a problémát orvosolja az első magyar önkiszolgáló kasszarendszer.

 

A Laurel Számítástechnikai Kft. által fejlesztett megoldás reális választ ad a pénztároshiányra, valamint jelentősen megnöveli a pénztárak áteresztőképességét. Egy hagyományos kassza helyére 3-4 új fejlesztésű önkiszolgáló kasszát is telepíthetünk, az egy kasszára jutó üzemeltetési költség pedig a harmada egy hagyományos pénztárénak. Ezzel az üzlet tehermentesítheti a megmaradt munkaerőt, a felszabaduló szaktudást pedig célzottabban hasznosíthatja. A nagyobb áruházak, nagy forgalmat lebonyolító kis- és nagykereskedők esetében a már meglévő kiszolgálósorokat is könnyen kiegészíti.

 

 

A megoldás tehát nemcsak hatékony választ ad a szakképzett munkaerő hiányára, de gyorsaságával és könnyű használatával népszerű is a vásárlók között. Nagyon fontos továbbá, hogy a hazai fejlesztés mindezt a nemzetközi piacon beszerezhető önkiszolgáló kasszák árának töredékéért kínálja.

 

Az első magyar fejlesztésű önkiszolgáló kasszarendszer világszínvonalú komponensekből áll, alapját a Laurel Kft. által fejlesztett és több ezerszer bizonyított Laura kasszaprogram adja, amelyet a kereskedők már jól ismernek. A cég megoldásának bevezetési ideje is mindössze a harmada a nagyobb eszközökhöz képest. „Már több magyar lánc is érdeklődik a fejlesztés iránt, sőt az egyik nagy multi, amely már próbálkozott külföldi megoldásokkal, szintén nyitott a váltásra” – mondta Bessenyei István, a Laurel Kft. tulajdonosa.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Fél perc alatt is elvégezhető egy kárbejelentés

Az utóbbi idők egyik legnagyobb digitális hype-ja kétségtelenül a tavalyi évben ismertté váló chatbotok körül alakult ki. A trend ezúttal a szokottnál gyorsabban érte el hazánkat, február elején ugyanis publikálásra került az első magyar chatbot, mely a biztosítási kárbejelentést egyszerű, már-már szerethető folyamattá varázsolja.

2018. február 23. 11:21

Következő generációs Dell EMC konvergens infrastruktúra

A Dell EMC bejelentette, hogy piacvezető konvergensinfrastruktúra (CI)-rendszerét a következő generációs Dell EMC VxBlock System 1000-rel bővíti. Az új rendszer túllép a hagyományos CI fizikai határain, így még egyszerűbb és rugalmasabb megoldást kínál a vállalatok számára a digitális átalakulás folyamatának felgyorsítására.

2018. február 23. 08:45

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Közel az idő, amikor már nem lesz kormány

2018. február 20. 13:25

Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet!

2018. február 8. 10:28

Stratégiai program indul a blokklánc és fintech fejlesztések ösztönzésére

2018. január 26. 15:12

E-kereskedelmi Körkép 2017

2017. december 28. 09:48
cloudappsportal.com