Belépőjegyek biztonságos újraértékesítését biztosítja két magyar cég

forrás: Prím Online, 2018. április 21. 08:31

Közeleg a nyár és ezzel együtt a fesztiválszezon, amikor több ezer belépőjegy cserél gazdát az interneten Magyarországon is. 

Sokan még mindig a közösségi médián keresztül próbálnak túladni a feleslegessé váló tikettjeiken, azonban ez az ellenőrizetlen módszer visszaélésekre ad lehetőséget. A TIXA online jegyáruház és a Tickething netes jegypiactér együttműködése megreformálja az online jegyértékesítést.

 

Magyarországon is népszerű az online jegyvásárlás: egyre többen vásárolják meg koncert-, fesztivál-, színház- és egyéb belépőiket az interneten. A TIXA, az egyik vezető hazai webes jegyáruház idén például 400.000 jegy értékesítésére számít, míg 2014-ben, a cég indulásának évében, ez a szám még „csak” 27.000 volt.

 

Mindenkivel előfordult már, hogy jó előre megvette belépőjegyét egy eseményre az interneten, de aztán végül mégsem tudott elmenni a rendezvényre. E problémára kínál megoldást a Tickething, amely Magyarországon elsőként indított ellenőrzött és biztonságos lehetőséget a jegyek másodlagos értékesítésére. A 2016-ban indult szolgáltatásnak Magyarországon már 20.000 regisztrált felhasználója van, bizonyítva, hogy komoly igény mutatkozik a biztonságos másodlagos jegyértékesítés iránt. A GB & Partners kockázati tőkealap-kezelő cégnek, illetve további pénzügyi és szakmai befektetőknek köszönhetően a magyar cég szolgáltatása már Európa számos országában elérhető. Az oldal jelenleg 40.000 európai eseményre kínál jegyértékesítési lehetőséget, de a nemzetközi terjeszkedéssel – amelyet az MFB csoporthoz tartozó Hiventures tavaly októberi 150 millió forintos befektetése is segíti – ez a szám dinamikusan bővül. 

 

Harc a jegyüzérek és csalások ellen

A TIXA és a Tickething a visszaélések kiküszöbölése és a biztonságos jegy-újraértékesítés érdekében kötött partneri együttműködést. A felek egyedülálló rendszert alakítottak ki a TIXA-n vásárolt jegyek újraértékesítésére: amennyiben valaki feleslegessé vált belépőjét a Tickethingen keresztül eladja, akkor a TIXA az eredeti jegyet érvényteleníti, és teljesen új jegyet állít ki az új vevőnek.

 

„A TIXA-val való együttműködésünknek két fontos előnye van. Egyrészt azok, akik magánszemélytől veszik meg jegyüket, teljesen új, személyre szóló jegyet kapnak, az eladó eredeti jegyét a TIXA érvényteleníti, így a visszaélés lehetősége teljesen kizárt.  Másrészt az új rendszer a jegyértékesítőknek is kedvez, hiszen a Tickething az eladást követő első munkanapon már továbbítani fogja ez eladónak a jegyek árát, nem kell visszatartania azt az eseményt követő első munkanapig” – fogalmazott Töreky Bence, a Tickething ügyvezetője. 

 

Varga Balázs, a TIXA alapítója hozzátette, hogy az együttműködés azért fontos számukra, mert ezzel még magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthatnak ügyfeleiknek.  

 

„A helyszínek és a szervezők szempontjából is lényeges, hogy minél kisebb legyen a „no show arány”, azaz a nem megjelentek száma. Tapasztalataink szerint műfajonként és árkategóriánként is erősen változik e mutató, de még a 20-30.000 Ft-os kategóriában is bőven van rá példa. A Tickething egyszerűen kezelhető, mobilról is jól használható és biztonságos megoldást kínál ezekre az esetekre, amivel a rajongótól a produkcióig mindenki jól jár. Fontos szempont az is, hogy egy ilyen megoldás hidat teremt az elsődleges és a másodlagos piac között, büszkék vagyunk arra, hogy közösen tudunk példát mutatni a hazai piacnak" – fűzte hozzá Varga.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Genesis termékei már a Media Marktban is kaphatók

Az elsősorban gamer perifériákat gyártó Genesis termékei mostantól már a Media Marktban is kaphatók. Elsőként billentyűzetek, egerek, egérpadok, fejhallgatók kaptak helyet a kínálatban, mely a jövőben fokozatosan tovább bővül. Ennek a lépésnek köszönhetően a magyar gamerek számára még könnyebben elérhetővé váltak a kedvező áron jó minőséget nyújtó márka termékei.

2021. november 27. 19:26

Erősödik a GuideVision európai és hazai ügyfélportfóliója

A GuideVision cseh központú európai vállalat 2020 őszén vált az Infosys részévé. A közel 14 milliárd Ft értékű ügylet kiemeltnek számít a IT szektorban. Az egy éve rendkívüli hatékonysággal működő társulás mindkét vállalat számára új távlatokat nyitott: ebből kiemelkedik a német prémium luxusautókat gyártó Daimlerrel kötött szerződés, amely az Infosys és GuideVision történetének egyik legjelentősebb projektje. 

2021. november 27. 17:59

Új okosórát hoz a magyar piacra a HUAWEI

Klasszikus karórákra emlékeztető dizájnnal, nagyobb kijelzővel, vékonyabb készülékházzal, forgatható koronával és még strapabíróbb borítással ékezik Magyarországra a Watch GT 3. A HUAWEI legújabb, valódi stílusikon okosórájának előlapja rozsdamentes acélból, hátlapja polimer szálas kompozit anyagból készült, ami egyrészt ellenállóbbá teszi a környezeti behatásokkal szemben, másrészt igazán egyedi és különleges stílus-kiegészítővé válik a csuklón. És emellett akár két hétig is bírja egyetlen feltöltéssel. 

2021. november 27. 16:22

Csúcsvezetők a nappaliban

Napról napra változó piaci környezet, távmunka, széteső csapatok és hektikus üzletmenet – az elmúlt két évben lassan hozzászokhattak a vezetők a koronavírussal érkező bizonytalansághoz és a folyamatos újratervezéshez, most viszont ideje a jövőre koncentrálni. Míg a 2020-as Strech konferencia a COVID-válság által felvetett akut problémákkal és gyakorlati tippekkel várta a felső vezetőket és menedzsereket, idén már a hosszabb távú stratégiák, a válságálló és tartós sikert hozó megoldások kerülnek a nemzetközi menedzsment konferencia fókuszába december 7. és 9. között. A szervezők többek között a Morgan Stanley és a Prezi világhírű szakembereivel, sőt, a magyar férfi vízilabda válogatottat sikerre vezető Kemény Dénessel keresik a választ a kérdésre: mitől lesz valaki nem csak jó, de eredményes menedzser a 21. században?

2021. november 27. 14:55

Pályázat a magyar e-kereskedelem helyzetét felmérő kutatás lefolytatására

A Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) meghirdette a magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására felhívó pályázatát, amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről, megalapozza azt a stratégiát és kijelölje azokat az irányokat, amelyek a hazai kereskedelem digitális felzárkóztatását célozzák. A DKSZ alapító partnerei között van az Adevinta Hungary, a Google, az IVSZ, a DHL, a Mastercard, a Growww Digital és a Webshippy. A szövetség létrehozásának célja a magyar digitális kereskedelem helyzetének előmozdítása, ezt a munkát segíti a tervezett kutatás. 

2021. november 27. 13:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Dr. Charaf Hassan a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának új elnöke

2021. november 18. 16:49

A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei

2021. november 9. 21:45

Magyar innováció nyert ezüstérmet az év egyik legfontosabb egészségügyi startup versenyén

2021. október 30. 14:59

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12