A Fujitsu a „Vezetők” szegmensében az IDC MarketScape jelentése szerint

forrás: Prím Online, 2018. október 27. 08:46

Fujitsu a „Vezetők” szegmensében kapott helyet az IDC napi fogyasztási cikkek (FMCG) piacán használt eladáshelyi (PoS) szoftverekről készített MarketScape jelentésében. A jelentés az FMCG PoS-szoftverek piacvezető globális szállítóit értékeli.

Az IDC MarketScape jelentés szerint a „Fujitsu egyenletesen jól teljesít a PoS-megoldásszállítók között. PoS-kínálatában jól hasznosítja mélyreható műszaki szakértelmét, valamint a vállalaton belül elérhető átfogó és alapos kutatás-fejlesztési háttértámogatást.” Majd a jelentés hozzáteszi: „A Fujitsu jelentős költségvetéssel és erőforrás-ráfordítással dolgozik új globális kiskereskedelmi platformja fejlesztésén. A Frescóval jó pozícióból indul, hogy kiaknázza az élénkülő kiskereskedelmi piac lehetőségeit, ahol egyelőre még kezdeti stádiumban vannak a kísérleti programok és a partneri együttműködések.”

 

 

A Fujitsu Market Place egy bevásárlókosárban fogja össze az online és fizikai tranzakciókat, teljes képet adva a vásárlókról és az általuk végrehajtott vásárlásokról. A megoldás más szállítók e-kereskedelmi, ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM), rendeléskezelő és integrált vállalatirányítási (ERP) szoftvereivel is integrálható.

Kulcsszavak: Fresco IDC MarketScape Fujitsu

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kelet-Közép-Európa távközlési piacát kevésbé érintheti a válság

A koronavírus-járvány kezdete óta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) rendszeresen készít összefoglalókat a hírközlési piac alakulásáról, amelyekhez többek között nemzetközi elemzőcégek előrejelzéseit és távközlési vállalatok elemzéseit veszi alapul. A májusi összefoglalók kiemelt témái közé tartozik a távközlési cégek jövője és a mobiltelefon-értékesítés piacának jelenlegi helyzete. 

2020. május 29. 17:33

Rohamtempóban próbálnak a cégek képben maradni

A magyar vállalatok közel negyede tekinthető érett mesterséges intelligencia felhasználónak a Microsoft friss felmérése szerint. A technológiát érett szinten használó vállalatok kétharmada szerint már rövid távon jelentős előnyük származik a mesterséges intelligencia használatából, míg dolgozóik szerint értékesebb és örömtelibb munkalehetőséget kínál nekik a technológia. Az előnyök kiaknázásához ugyanakkor elengedhetetlen a dolgozók képzése, ezt egyre több vezető látja be.

2020. május 29. 10:44

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

2020. április 21. 10:32

Az ABB ingyenessé tette a digitális szolgáltatásokat

2020. április 20. 09:20
online sportfogadás