A világon kétféle ember létezik – Vagy mégsem?

forrás: Prím Online, 2018. október 29. 11:01

Van, aki sóval és borssal eszi a káposztás tésztát, és van, aki cukorral. Van, aki középen nyomja a fogkrémet és van, aki a tubus végén. De hogy jön ez a mobilnetezéshez? A Telenor új reklámkampányából kiderül.

Az október 25-én indult integrált kampány célja, hogy bemutassa a Telenor rugalmasan használható mobilnet csomagjait és azt a hétköznapi tényt, hogy bár hajlamosak vagyunk ellentétekben és végletekben gondolkodni, az életünk és a szokásaink változhatnak és velük együtt mi is. Pont ezért, a Telenornál mostantól a belföldi mobilnet csomagok rugalmasan rendelhetőek, cserélhetőek, lemondhatóak akár havonta, az ügyfelek igényei szerint. 

 

„Van, aki szerint az emberek két csoportba sorolhatóak szokásaik alapján, de szerintünk ez nincs így. A koncepció azt hivatott bemutatni, hogy a változás folyamatos, nem csak a világban, de a mi életünkben, szokásainkban is. Értjük, hogy az előfizetőink mobilnet-igényei sem állandóak, ezért az új rugalmasan használható mobilnet csomagjaink is ehhez igazodnak, amelyek közül a legnagyobb újdonságnak az 5000 Ft-ért elérhető 100 GB-os belföldi mobilnet csomag számít.” – mondta el Cséky Tímea, az integrált kommunikációs kampány vezetője.

 

„A telenoros reklámfilmekből már megszokott közvetlenség, egyszerűség határozza meg a kampány hangnemét. Hétköznapi embereket mutatunk be olyan helyzetekben, amelyekben az ember kétfélesége, pontosabban sokfélesége mutatkozik meg, és amelyekben bárki magára ismerhet. A kampány második felében egy extra reklámfilmet is használni fogunk, amelyben egy humoros csavarral emeljük ki, milyen könnyen és rugalmasan lehet a Telenornál a mobilnet csomagokat változtatni.” – mondta el Mitter Szabina, az integrált kommunikációs kampány marketing kommunikációs menedzsere.

 

A publikus, számlás előfizetéssel rendelkező lakossági előfizetők számára elérhető 100 GB-os adatjegy népszerűsítésére a Telenor Facebookon-oldalán #ez100 címmel nyereményjáték indul október 29-től, ahol egy fotópályázat keretein belül bárki nevezheti élményeit, a nyertes pedig továbbfejlesztheti képességeit egy fotótanfolyamon, hogy még jobban ki tudja használni a 100 GB adta lehetőségeket.

 

A kommunikációs koncepciót a Telenor Magyarország lead ügynöksége, a guts&brains DDB / Tribal Worldwide Sofia fejlesztette, míg a lokális megvalósításért és kiterjesztésért az Artificial Group felelt.

 

A kampány reklámfilmje: 

Kulcsszavak: Telenor kampány mobilnet

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra pályát vált Szabó Simon?

A Moszkva Tér rosszfiúja, a Pesti balhé indiánja, ezúttal több nem mindennapi szakmában remekelt: Szabó Simont a Daniella Villamosság olyan kihívások elé állította, amelyek eddig a színművész nem ismert oldalát is felszínre hozták. Az újszerű helyzetben a kétszeres Magyar Brands díjas hazai nagyvállalat - a népszerű színésszel karöltve - nem csak egyedülálló, hanem nagyon szerethető módon dolgozta fel a villamosság férfias világát.

2021. augusztus 3. 12:21

E-közlekedéssel erősítenek a svájci nagyvárosok

Jelentős léptékkel halad az alpesi ország a klímasemleges tömegközlekedés fele: a közeljövőben két nagyvárosban is komoly fejlesztések indulnak az elektromobilitás terén a Siemens segítségével. 

2021. augusztus 3. 11:13

Nagyképernyős e-könyvolvasó kedvező áron

A PocketBook bejelentette vadonatúj, 9,7 colos E Ink Carta kijelzővel szerelt elektronikus könyvolvasóját, amely megfizethetőbbé teszi a nagyképernyős olvasás élményét. A termék 2021 őszétől lesz elérhető.

2021. augusztus 2. 18:29

A TCL a tévé-márkák közt első az IoT eszközök terén

A TCL Electronics (1070.HK) az elsők között teljesítette a nemzetközileg is elismert auditáló szervezet, a TÜV Rheinland kiberbiztonsági szabványát (ETSI EN 303 645). Ez az egyetlen olyan tanúsítvány, amelyet világszerte egységesen elfogadnak a fogyasztói IoT eszközök biztonságos működésének akkreditálására.

2021. augusztus 2. 16:00

IAB-útmutató a kontextuális hirdetésről

Az IAB Europe a napokban jelentette meg a kontextuális hirdetésekről szóló friss útmutatóját. A téma a harmadik feles cookie-k kivezetése miatt vált különösen fontossá az elmúlt időszakban.

2021. augusztus 2. 14:16

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Xiaomi a Fortune Global 500-as listájának 338. helyére lépett

2021. augusztus 3. 09:56

Jó belépő a külföldi piacra a hazai tech cégeknek

2021. július 20. 16:30

Első a kiberbiztonság?

2021. július 7. 12:37

950-szeresére nőtt három hét alatt a magyar vizslacoin árfolyama

2021. június 28. 09:52