A világon kétféle ember létezik – Vagy mégsem?

forrás: Prím Online, 2018. október 29. 11:01

Van, aki sóval és borssal eszi a káposztás tésztát, és van, aki cukorral. Van, aki középen nyomja a fogkrémet és van, aki a tubus végén. De hogy jön ez a mobilnetezéshez? A Telenor új reklámkampányából kiderül.

Az október 25-én indult integrált kampány célja, hogy bemutassa a Telenor rugalmasan használható mobilnet csomagjait és azt a hétköznapi tényt, hogy bár hajlamosak vagyunk ellentétekben és végletekben gondolkodni, az életünk és a szokásaink változhatnak és velük együtt mi is. Pont ezért, a Telenornál mostantól a belföldi mobilnet csomagok rugalmasan rendelhetőek, cserélhetőek, lemondhatóak akár havonta, az ügyfelek igényei szerint. 

 

„Van, aki szerint az emberek két csoportba sorolhatóak szokásaik alapján, de szerintünk ez nincs így. A koncepció azt hivatott bemutatni, hogy a változás folyamatos, nem csak a világban, de a mi életünkben, szokásainkban is. Értjük, hogy az előfizetőink mobilnet-igényei sem állandóak, ezért az új rugalmasan használható mobilnet csomagjaink is ehhez igazodnak, amelyek közül a legnagyobb újdonságnak az 5000 Ft-ért elérhető 100 GB-os belföldi mobilnet csomag számít.” – mondta el Cséky Tímea, az integrált kommunikációs kampány vezetője.

 

„A telenoros reklámfilmekből már megszokott közvetlenség, egyszerűség határozza meg a kampány hangnemét. Hétköznapi embereket mutatunk be olyan helyzetekben, amelyekben az ember kétfélesége, pontosabban sokfélesége mutatkozik meg, és amelyekben bárki magára ismerhet. A kampány második felében egy extra reklámfilmet is használni fogunk, amelyben egy humoros csavarral emeljük ki, milyen könnyen és rugalmasan lehet a Telenornál a mobilnet csomagokat változtatni.” – mondta el Mitter Szabina, az integrált kommunikációs kampány marketing kommunikációs menedzsere.

 

A publikus, számlás előfizetéssel rendelkező lakossági előfizetők számára elérhető 100 GB-os adatjegy népszerűsítésére a Telenor Facebookon-oldalán #ez100 címmel nyereményjáték indul október 29-től, ahol egy fotópályázat keretein belül bárki nevezheti élményeit, a nyertes pedig továbbfejlesztheti képességeit egy fotótanfolyamon, hogy még jobban ki tudja használni a 100 GB adta lehetőségeket.

 

A kommunikációs koncepciót a Telenor Magyarország lead ügynöksége, a guts&brains DDB / Tribal Worldwide Sofia fejlesztette, míg a lokális megvalósításért és kiterjesztésért az Artificial Group felelt.

 

A kampány reklámfilmje: 

Kulcsszavak: Telenor kampány mobilnet

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Robotikai automatizálás határok nélkül

A robotikai automatizálás újabb és újabb területeken jelenik meg, amely nagyobb hatékonyságot biztosít a gyártóvállalatok és intézmények számára. A kórházi fertőzések jelentős és egyre súlyosbodó problémát jelentenek a globális egészségügyi szektorban, hiszen évente páciensek milliói fertőződnek meg, valamint több ezer beteg veszti el életét kórházi ápolás alatt szerzett fertőzés következtében. Most bemutatjuk a robotot, amely új szintre emeli az automata- és biztonságos fertőtlenítést.

2020. augusztus 15. 17:09

A TOP 3 legvonzóbb munkahely között a Magyar Telekom

Az újgenerációs álláshirdetési platform, a Zyntern legfrissebb kutatásában a pályakezdő fiatalok munkahelyválasztási preferenciáit mérte fel, valamint utánajárt a számukra leginkább vágyott munkahelyeknek is. Közel 3.000 fiatal egyöntetű visszajelzése alapján a Magyar Telekom a TOP 3 legvonzóbb hazai munkaadók között szerepel.

2020. augusztus 15. 14:53

Öt hónap távollét után újra lecsap az Emotet

A Check Point Software Technologies Ltd., a világszerte vezető szerepet betöltő cyber-biztonsági megoldásokat szállító vállalat kutatórészlege, a Check Point Research kiadta 2020 júliusára vonatkozó, Global Threat Index elemzését. A kutatók azt tapasztalták, hogy öt hónap után, az Emotet visszakerült a lista legelső helyére és világszerte a szervezetek 5%-ánál jelent meg.

2020. augusztus 15. 12:44

Három dokucsatornát nyit meg nyár végén a UPC Direct

A UPC Direct a Viasat World médiavállalat három csatornáját is elérhetővé teszi minden előfizetőjének 2020. augusztus 14. és 31. között, így az adrenalinfüggők a Viasat Explore, a múlt kedvelői a Viasat History, a természetkedvelők pedig a Viasat Nature műsoraival – köztük számos premierrel – búcsúztathatják a nyarat. 

2020. augusztus 15. 10:12

Magyar biotech innováció segíthet megelőzni a munkahelyi koronavírus-gócpontok kialakulását

A magyar Neumann Diagnostics két nemzetközileg alkalmazott technológiai újítást – az önmintavételezést és a csoportos mintavizsgálatot - egyesítve kínál különlegesen hatékony megelőző célú koronavírus szűrési módszert cégek és intézmények számára. A szolgáltatással egy munkavállaló egyszeri koronavírus tesztelése tízezer forintos áron végezhető el. 

2020. augusztus 14. 18:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat

2020. augusztus 13. 14:58

Az EU rendkívüli forrásokat biztosít a SZTAKI vezetésű nemzetközi COVID-projektre

2020. augusztus 13. 12:16

Új energiacímkék jönnek a háztartási gépekre

2020. augusztus 4. 16:36

Online sportfogadás Magyarországon

2020. július 23. 20:39
online sportfogadás