Még nagyobb figyelmet kapnak az idő szempontjából kritikus szállítmányok

forrás: Prím Online, 2019. február 15. 10:13

Az ipari ellátási láncokhoz kapcsolódó szolgáltatások globális szállítójaként ismert GEFCO Csoport, mely vezető helyen áll Európában az autóipari logisztikában, bejelentette a Mission Control Centre (MCC) nevű amszterdami létesítményének megnyitását. Innen irányítják majd globális szinten az időkritikus szállítmányok kezelését (Time Critical Solutions, TCS). A központ a hét minden napján, 0-24-ig első osztályú szolgáltatást nyújt a GEFCO ügyfeleinek világszerte, valamint támogatja a vállalat TCS csapatát és partnereit.

Bővülő és folyamatosan fejlődő szakértelem az időkritikus szállítmányok hatékony kezelésére  

A GEFCO szállítmányozási részlege az időkritikus ügyletek globális hálózatát irányítja, miközben helyi szinten dolgozik az ügyfelekkel, hogy menedzselje mind a tervezett, mind a nem tervezett, előre nem látható sürgős szállítmányokat. A most létrehozott MCC központ célja, hogy a GEFCO vállalati hitvallásához– Infitinte Proximity – hűen biztosítsa a partneri kapcsolatot és az integrált megoldásokat. Az új szolgáltatások valódi hozzáadott értéket jelentenek az ügyfelek üzleti tevékenységéhez.

 

A GEFCO TCS szolgáltatásaival azonnal képes reagálni az ügyfelek sürgős igényeire átfogó, globális és gyors légi szállítási megoldásokat nyújtva, miközben teljes átláthatóságot biztosít a szállítmányozás egész ideje alatt. 

 

Az MCC felügyel minden, a GEFCO innovatív globális informatikai rendszerében foglalt TCS szállítmányozást, hogy a vállalat partnereivel együttműködve teljesíteni tudja a legnagyobb kihívást jelentő igényeket is. A központ a globális szállítmányokra való mélyebb rálátással támogatja a GEFCO helyi, operatív TCS csapatait, hogy minél gyorsabb és proaktívabb szolgáltatást nyújtson. Az MCC egyetlen kapcsolati pontként is működik majd a globális ügyfelek részére, valós idejű nyomon követési frissítéseket biztosítva a sürgősségi szállítmányokról a GEFCO világszintű lefedettségének és helyszíni szakértőinek segítségével.

 

 

Azonnal érezhető fejlődés 

Az MCC létrejöttével a GEFCO által eddig is kínált megoldások még hatékonyabbá válnak. Az MCC időkritikus szállítmányozást felügyelő menedzsmentje már most értékvezérelt eredményeket biztosít a GEFCO autóipari partnereinek. Egy közelmúltbeli példa volt minderre, amikor Csehországból az USA-ba 48 órán belül megtörtént a Time Critical Cargo szállítás. Ez idő alatt egy charterjárat megszervezésétől kezdve az összes szükséges engedély beszerzéséig a kritikus küldemény háztól házig történő szállítása is lezajlott. Így az ügyfél időben hozzájutott a szükséges szállítmányhoz és elkerülte a gyártás megállásával járó extra költségeket.

 

Az új rendszer bevezetésével kapcsolatban Klaas Sybrandy, a GEFCO Szállítmányozás globális TCS-ért felelősigazgatója kiemelte: “Ez egy emlékezetes pillanat a gyorsan növekvő szállítmányozási részlegünkön. A Mission Control Centre jelentősen növeli vállalatunk hitelességét az időkritikus szállítmányok területén. Azzal, hogy a kiváló és tapasztalt MCC csapatunk folyamatosan figyeli a szállítmány útját, az összes időkritikus áru időben történő szállítását biztosítani tudjuk. Azon dolgozunk, hogy a lehető leggyorsabb megoldást találjuk meg minden tervezett és nem tervezett, akár vészhelyzeti szállítmányhoz.”

 

Az MCC csapatot Vincent Karber és Chantal von Loen fogja vezetni, akik mindketten széleskörű tapasztalattal rendelkeznek a TCS operációkban. Vincent 15 éves tapasztalattal rendelkezik a nemzetközi szállítmányozásban, többek között a DHL Same Day szolgáltatásánál töltött be vezető pozíciókat, Chantal pedig a hollandiai TNT különleges szolgáltatásaiért volt felelős több mint 10 évig. 

 

Az MCC bevezetése követi a TCS számára kidolgozott, nemrégiben bemutatott, innovatív hangvezérelt nyomkövető megoldást. A „TRACY ” olyan szállítmányozási ügyfelek számára lett kifejlesztve, akik nagy prioritású szállítmányok új generációs valós idejű felügyeletét igénylik olyan esetekben, ahol a sebesség és a hatékonyság rendkívül fontos.

 

A GEFCO egy „Ötletgyár” kezdeményezést is útjára indított, amelynek célja az innovatív munkavállalói projektek kiválasztása és a megfelelő források biztosítása a fejlesztésük támogatásához, valamint a cégen belüli új ötletek és kezdeményezések elősegítése.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az Infosys segítségével digitalizálja szolgáltatásait a GEFCO

Az Infosys, az újgenerációs digitális szolgáltatások globális vezetője, partnerségre lép a GEFCO-val, az autóipari logisztika európai vezetőjével és a globális multimodális ellátási lánc szakértőjével, annak érdekében, hogy a következő öt évben támogassa a cég digitális átalakítását.

2020. január 19. 13:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Így válthatja le személyi igazolványunkat, útlevelünket egy okostelefon

2020. január 16. 14:39

Újra fesztiváloznak a marketingesek

2020. január 9. 08:01

Digitális biztonsági trendek 2020-ban a Sophos szerint

2020. január 3. 11:44

2020: az adatok évtizedének kezdete

2019. december 27. 10:55
online sportfogadás