Ötödször is lesz fővárosa a városmarketingnek

forrás: Prím Online, 2019. március 19. 08:59

Elindult a pályázatbenyújtási időszak a Magyar Marketing Szövetség Városmarketing Díjára, ahol önkormányzatok, szakmai és hagyományápoló szervezetek, helyi közösségek, felelős vállalkozások kaphatják meg a tavalyi évben – a rendezvényektől, a belső és külső kommunikáción át az arculat- és márkaépítésig - hat városmarketing-területen végzett munkájukért, projektjükért, azok kiváló megvalósítását igazoló „Városmarketing gyémánt” védjegyet.

A Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete és a POSITIVE by Hinora Group szakmai támogatásával létrehozott Országos Városmarketing Díj célja, hogy a városok fejlesztésében egyre fontosabbá váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére felhívja a figyelmet, s a sikeres marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes gyakorlat elterjedéséhez.

 

Egy jó városmarketing tevékenység pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira, a város ismertségére és megítélésre!

 

 

Hat kategóriában lehet pályázni, a 2018. január 1. és 2019. február 28. között megvalósított aktivitásokkal. A pályázó szervezeteknek be kell mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát! A szakmai zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a Városmarketing gyémánttal, a szakmai kiválóság védjegyének odaítélésével.

 

A „ Marketing fővárosa 2019 ” és a „ Marketingaktív megye 2019 ” címet az a település, illetve megye nyeri el, melynek szervezetei, marketing-projektjei sikeres tevékenységükkel a legtöbb „Városmarketing gyémántot” gyűjtötték. Egyben a díj kiírói keresik és különdíjjal jutalmazzák az év "Városmarketing nagykövetét ", aki a legtöbb pályázatot nyújtja be, ezzel is mutatva elkötelezettségét a városok és a városmarketing irányába.

 

Egy szervezet több pályázatot is benyújthat, több Városmarketing gyémántot is szerezhet. Ahol több Városmarketing gyémánt gyűlik össze, az már az egész szervezet kiválóságát fémjelzi.

 

Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet igazgatója, a program felelőse szerint ez évben különösen érdemes figyelni a minősítés megszerzésén túl a további pályázói előnyökre is, hiszen továbbképzési árkedvezmények, konferencia, tudás- és tapasztalatcsere mellett az egyetemisták-középiskolások őszi városmarketing versenyén való partnerségi ajánlat, célzott workshop-lehetőség is várja a pályázókat.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az idősek biztonságát szolgálják a Telenor újításai

A karanténhelyzet óta kiemelt figyelem hárul az idősekre, akikkel a fokozott védelem miatt sok családban ritkábban, vagy csak online módon tartják a kapcsolatot. A Telenor friss reprezentatív kutatása szerint ez az idei karácsonyra is rányomhatja a bélyegét, így még fontosabb az igény: biztonságban tudni az idős hozzátartozókat. A szolgáltató karácsonyi ajánlataiban több, kifejezetten az időseknek szóló megoldást kínál; ilyen a 0-24-ben hívható, országos segítségnyújtó SOS Központ szolgáltatás.  

2020. november 26. 19:38

Elindult a Vodafone Netszülő képzése

Szülők számára kialakított online kurzusokkal bővíti e-learning képzéseit a Vodafone Alapítvány. A Netszülő program két korcsoportra optimalizált, szakemberek segítségével kidolgozott képzései rövid, interaktív modulokon keresztül nyújtanak segítséget a szülőknek a digitális neveléssel kapcsolatos kérdések megválaszolásában. 

2020. november 26. 17:55

Az online oktatás adatkezelési kockázatai

A tavaszi, első COVID 19 hullám idején bevezetett online oktatás több adatvédelmi és biztonsági kérdést is felvetett – kezdte Sándor Zsolt András a Gill & Murry adatvédelmi szakértője – ide tartozik például az online tanórák alatt kötelezően használandó kamera. A COVID 19 megjelenése óta több NAIH állásfoglalás és tájékoztató született a témával kapcsolatosan. (például: Állásfoglalás a digitális tanórák egyes adatvédelmi kérdéseiről; Tájékoztató a digitális távoktatás adatvédelmi és adatbiztonsági vonatkozásairól) 

2020. november 26. 16:29

A POCO piacra dobja vadonatúj készülékét, a POCO M3-at

Méltán híres okostelefon-kínálatára építve, a POCO Global bejelentette a márka függetlenedését és bemutatta vadonatúj, belépő szintű okostelefonját, a POCO M3-at. A 48MP-es, háromtagú kamerával felszerelt, 6000 mAh kapacitású akkumulátorral, gyönyörű FHD + kijelzővel és Qualcomm Snapdragon 662 chipsettel érkező POCO M3 tökéletes eszköz lesz azok számára, akik út közben is a szórakoztató tartalmakat nézik a telefonjukon.

2020. november 26. 14:56

A Fujitsu új platformmal ösztönzi a partneri együttműködést

A Fujitsu bemutatta SELECT Partner Programja fejlődésének következő lépését: az Ecosystem Platformot. A partnerek adatvezérelt korszakban való boldogulását segítő platform olyan dinamikus teret bocsát rendelkezésre, ahol az ügyfelek meglévő és új partnerekkel együttműködve innovációkat hozhatnak létre és új üzleti értéket teremthetnek. A platform funkcióival a partnerek többféle szinten léphetnek interakcióba: népszerűsíthetik saját értéknövelt megoldásaikat és innovációikat vagy „kihívásokat” hirdethetnek meg a partneri együttműködésben lebonyolítandó, új ügyfélprojektekhez.

2020. november 26. 13:34

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

2020. november 12. 15:52

EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan

2020. november 2. 10:45
online sportfogadás