Ötödször is lesz fővárosa a városmarketingnek

forrás: Prím Online, 2019. március 19. 08:59

Elindult a pályázatbenyújtási időszak a Magyar Marketing Szövetség Városmarketing Díjára, ahol önkormányzatok, szakmai és hagyományápoló szervezetek, helyi közösségek, felelős vállalkozások kaphatják meg a tavalyi évben – a rendezvényektől, a belső és külső kommunikáción át az arculat- és márkaépítésig - hat városmarketing-területen végzett munkájukért, projektjükért, azok kiváló megvalósítását igazoló „Városmarketing gyémánt” védjegyet.

A Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete és a POSITIVE by Hinora Group szakmai támogatásával létrehozott Országos Városmarketing Díj célja, hogy a városok fejlesztésében egyre fontosabbá váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére felhívja a figyelmet, s a sikeres marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes gyakorlat elterjedéséhez.

 

Egy jó városmarketing tevékenység pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira, a város ismertségére és megítélésre!

 

 

Hat kategóriában lehet pályázni, a 2018. január 1. és 2019. február 28. között megvalósított aktivitásokkal. A pályázó szervezeteknek be kell mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát! A szakmai zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a Városmarketing gyémánttal, a szakmai kiválóság védjegyének odaítélésével.

 

A „ Marketing fővárosa 2019 ” és a „ Marketingaktív megye 2019 ” címet az a település, illetve megye nyeri el, melynek szervezetei, marketing-projektjei sikeres tevékenységükkel a legtöbb „Városmarketing gyémántot” gyűjtötték. Egyben a díj kiírói keresik és különdíjjal jutalmazzák az év "Városmarketing nagykövetét ", aki a legtöbb pályázatot nyújtja be, ezzel is mutatva elkötelezettségét a városok és a városmarketing irányába.

 

Egy szervezet több pályázatot is benyújthat, több Városmarketing gyémántot is szerezhet. Ahol több Városmarketing gyémánt gyűlik össze, az már az egész szervezet kiválóságát fémjelzi.

 

Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet igazgatója, a program felelőse szerint ez évben különösen érdemes figyelni a minősítés megszerzésén túl a további pályázói előnyökre is, hiszen továbbképzési árkedvezmények, konferencia, tudás- és tapasztalatcsere mellett az egyetemisták-középiskolások őszi városmarketing versenyén való partnerségi ajánlat, célzott workshop-lehetőség is várja a pályázókat.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Öt év alatt megháromszorozta forgalmát a 77 Elektronika Kft.

Több mint 10 százalékkal nőtt a teljes egészében magyar tulajdonú 77 Elektronika Kft. exportforgalma 2018-ban. A tavalyi, több mint 2,5 milliárdos exportnövekedésnek köszönhetően a családi tulajdonban lévő vállalat megközelítette a 31 milliárd forintos árbevételt, ami 2013-ban még 10 milliárd forint volt. 

2019. április 24. 17:55

Egyre forróbbak az adatközpontok!

Egyre digitalizálódó, online életünk eredményeként szinte vég nélkül termeljük az információt. Az IDC prognózisa szerint a 2018-as 33 zettabájtról így 2025-re 175 zettabájtra nő majd a világszerte előállított adatok mennyisége. Egy zettabájt egytrillió gigabájtnak, vagyis 1021 bájtnak felel meg, és pár éven belül ennek közel kétszázszorosát fogjuk elérni, a növekvő tendencia pedig folytatódik. A tetemes adattömeget tárolni kell, nem beszélve az elemzéséről, ami elengedhetetlen ahhoz, hogy a gyakorlatban alkalmazható információkat nyerjünk ki.

2019. április 24. 16:29

Folytatódik az e-kereskedelmi piac konszolidációja

Az egyik legnagyobb, teljes mértékben magyar tulajdonban lévő, ruházati termékeket forgalmazó webáruház jött létre, miután a hdiShop tulajdonosa megvásárolta a Dressa.hu-t. A fúziót követően a Dressa márka alatt működő társaság forgalma néhány éven belül átlépheti az egymilliárd forintot, a középtávú tervekben pedig a külföldi megjelenés is szerepel. 

2019. április 24. 15:02

Bemutatkozott a MetaBro, az első hazai átfogó gamer márka

A számítógépes játékok pár évtizeddel ezelőtt még alacsony költségvetéssel, szűk rajongói körnek készültek; mára azonban egy teljes iparág nőtt ki belőlük: mind a mögöttük álló tőke, mind pedig a célcsoport sokszorosára nőtt. Az IKO Digital új márkája, a MetaBro ennek a hatalmas közönségnek szeretne olyat nyújtani, amire eddig még nem volt példa Magyarországon; egy márkát, ami nemcsak egyesíti a gamereket, de a legfrissebb hírek és érdekességek mellett streameket, rendezvényeket, segítséget és közösséget is kínál nekik.

2019. április 24. 12:41

Nagyot nőtt az állást kereső informatikusok és vendéglátósok száma

Az informatikai, a szakmunkás, az adminisztrációs és a vendéglátós állások iránt nőtt a legnagyobbat a kereslet az egy évvel korábbi adatokhoz képest – derül ki a Profession.hu 2019 első negyedéves jelentéséből.

2019. április 24. 11:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

2040-re már több elektromos autót helyeznek forgalomba, mint hagyományos járművet!

2019. április 17. 11:04

Van kedvenc webáruházad?

2019. április 9. 12:46

Elindult a jelentkezés a Nagy Digitális Kalandra

2019. április 2. 08:54

MagyarBrands díjas a Cellum

2019. március 21. 11:06
cloudappsportal.com