A Samsung a hatodik helyen áll az Interbrand 2019-es rangsorában

forrás: Prím Online, 2019. október 28. 08:58

A Samsung több mint 61 milliárd dolláros márkaértékkel megtartotta hatodik helyezését az Interbrand által közzétett Best Global Brands 2019 listán. A vállalati márka értéke két százalékkal nőtt az előző évi eredményhez képest.  

 

A Samsung növekedését döntően befolyásoló tényezők:

  • A felhasználók átalakuló szokásaihoz jól illeszkedő, innovatív termékek bemutatása, mint például a BESPOKE hűtők, a Sero TV és a Galaxy Fold.
  • Magas növekedési potenciállal rendelkező technológiák fejlesztése, köztük az 5G, a mesterséges intelligencia, az IoT eszközök és a járműipari megoldások.
  • Piacvezetői szerep a félvezető memóriák terén és vezető iparági pozíció a technológia fejlesztésében. 

 

A Samsung mobil üzletága újabb sikereket ért el a Galaxy széria legújabb tagjainak bemutatásával. A vállalat az iparágban elsők között mutatta be kihajtható okoskészülékét, a Galaxy Foldot és ezzel is arra bíztatta a felhasználókat, hogy azt tegyék, amit nem tehetnek. A Samsung vizuális kijelzők üzletága, amely 13 éve szerepel a piacvezetők között, újgenerációs élményeket kínált a felhasználóknak QLED 8K és Micro LED kijelzőivel, emellett pedig tovább bővítette egyedi tévéinek kínálatát a The Sero, a The Frame és a The Serif készülékekkel. A háztartási berendezések piacán a Samsung megtartotta prémium pozícióját mind a hűtőgépek, mind pedig a mosógépek terén, miközben innovatív, személyre szabható termékeket mutatott be, mint például a BESPOKE hűtőszekrények.   

 

Az 5G fejlesztésében elért eredményeit a vállalat az első 5G képes okostelefonjával mutatta be a felhasználóknak. Ez a technológia jelentős szerepet játszik a mesterséges intelligencia és az IoT megoldások hatékonyabb felhasználásában. Az újgenerációs hálózatok lenyűgöző sebességével az önvezető technológiák fejlesztése is felgyorsulhat.

 

A Samsung félvezető memória üzletága megerősítette piaci helyzetét és elkezdte az egyedülálló 12 gigabites LPDDR5 mobil DRAM és a hatodik generációs V-NAND lapkák sorozatgyártását, amelyek a vállalat első 100 fölötti cellarétegű, single stack kialakítású chipjei. A Samsung emellett jelentős összeget fordít kutatás-fejlesztésre és folyamatosan bővíti gyártókapacitását a félvezető iparágban. 

 

A Samsung piacvezető pozíciója és innovációs befektetései is hozzájárultak az idei év eredményeihez. A vállalat a cégen belüli K&F ráfordítások mellett különös figyelmet fordított termékökoszisztémájának bővítésére bizonyos stratégia együttműködéseken és olyan startupok támogatásán keresztül, amelyek új piaci lehetőségeket hoznak el, különösen a járműipari fejlesztések terén. 

 

„Nagy öröm számunkra, hogy folyamatos fejlesztésinkkel olyan fontos innovációkat alkothatunk meg, amelyek segítenek felhasználóink életének jobbá tételében – mondta el YH Lee, a Samsung marketingvezetője. – Fontos számunkra, hogy meghallgassuk és tanuljunk felhasználóink visszajelzéseiből. Olyan innovatív megoldásokat kell bemutatnunk, amelyek az egész társadalomara hatással lehetnek, ezzel is tovább erősítve a Samsung márkáját.”

 

A Samsung márkaértékének növekedése:

 

 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

500 milliárd dolláros lehetőség a bankok számára

Az Accenture új kutatása szerint a hagyományos bankok közel 4 százalékkal növelhetnék éves bevételüket üzleti modelljeik újragondolásával, és a kizárólag digitális szolgáltatásokat nyújtó (digital-only) új banki és pénzügyi szolgáltatók innovatív stratégiáinak átvételével. Ez 2025-ig akár ötszáz milliárd dollár többletet is jelentene számukra. 

2022. január 21. 11:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58