A Fujitsu és az Ericsson gyorsabb vezeték nélküli csatlakozást tesznek lehetővé az Ipar 4.0 világában

forrás: Prím Online, 2019. november 5. 14:52

A gyártószektornak szánt vezeték nélküli csatlakozási megoldások létrehozását és gyorsítását célzó, új közös kezdeményezésükkel a Fujitsu és az Ericsson* segítenek kiaknázni az Ipar 4.0-ban rejlő értéket.

A két vállalat globális szándéknyilatkozatot írt alá az Ericsson vezeték nélküli csatlakozási szakértelmének és a Fujitsu rendszerintegráció, digitális szolgáltatások és gyártási folyamatok digitalizálása terén szerzett tapasztalatainak közös hasznosításáról.** Az együttműködés Skandináviában, Németországban és az USA-ban indul, és az Ericsson Industry Connect és az Ericsson Private Networks megoldásokra összpontosít.

 

A megállapodás célja az Ipar 4.0 projektek megtérülésének gyorsítása a tetszőleges típusú és mennyiségű hálózatperemi eszközzel működő okosgyárak létrehozásával. A megoldás a Fujitsu komplex, sokrétű infrastruktúrák integrálása terén szerzett páratlan szakértelmét ötvözi a dedikált és privát vezeték nélküli hálózatot nyújtó, kulcsrakész Ericsson Industry Connect megoldással, amelyet a felhasználó vállalat üzemeltet és felügyel. A kiterjedt ökoszisztéma által támogatott rendszer a bevált 4G mobiltechnológiára épül és 5G-re frissíthető.

 

„Egyedül a vezeték nélküli csatlakozás segíthet maradéktalanul kiaknázni az ipari digitalizációban rejlő lehetőségeket. Mobiltechnológiáinkat a Fujitsu rendszerintegrációs szakértelmével ötvözve megszüntethetjük a gyárakban a kábelrengeteget és segíthetünk beteljesíteni az Ipar 4.0 ígéretét” – mutatott rá Erik Joseffson, az Ericsson fejlett iparágakért felelős vezetője. 

 

„Az IoT és az 5G a hipercsatlakoztatott gyárak és ellátási láncok működését támogató, alapvető fontosságú technológiák. A gyártás valamennyi aspektusát a végfelhasználóhoz kapcsoló technológiák értékes felismerésekkel gazdagítják a globális ökoszisztémákat, és lehetővé teszik, hogy az így szerzett intelligenciát az értéklánc egészében hasznosítsák. A Fujitsu szerint így lehet új értéket és új piaci lehetőségeket teremteni a gyártóvállalatok számára. Az Ericsson vezeték nélküli hálózatok kiépítésében szerzett páratlan szakértelmét a Fujitsu egyedülálló ‘co-creation’ módszertanával ötvözve a vállalatok gördülékenyen előkészíthetik, megtervezhetik és megvalósíthatják a digitális átalakulást” – tette hozzá Jonas Brandén, a Fujitsu Sweden ügyvezető igazgatója. 

 

_____________

* Az Ericsson segítségével a kommunikációs szolgáltatók kiaknázhatják a csatlakozásban rejlő teljes értéket. Az ügyfeleket a digitalizáció ösztönzésében, a hatékonyság növelésében és az új árbevételi források felkutatásában segítő vállalat portfóliója hálózati megoldásokból, digitális szolgáltatásokból, menedzselt szolgáltatásokból és az új üzleti területek fejlődését támogató megoldásokból áll. Az Ericsson innovációi világszerte emberek milliárdjai számára tették elérhetővé a telefónia és a mobil szélessáv előnyeit. A vállalat részvényeit a Nasdaq Stockholm és Nasdaq New York értéktőzsdéken jegyzik. www.ericsson.com

** A szándéknyilatkozat tovább erősíti és Japánon kívül más országokra is kiterjeszti a Fujitsu és az Ericsson 2018 októberében megkötött stratégiai partnerkapcsolatát az 5G hálózati megoldások és kapcsolódó szolgáltatások terén.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09