Jövőre az Eurosporton látható az Extreme E versenysorozat

forrás: Prím Online, 2020. augusztus 2. 17:11

Az Extreme E és a Discovery sugárzási és streaming megállapodása értelmében 2021-től Európában – így Magyarországon – és Észak-Amerikában a motorsport-rajongók milliói láthatják élőben és on-demand az elektromos meghajtású terepjárók versenyét.

A hároméves megállapodás révén az Extreme E-t több mint ötven európai piacon a Discovery vezető multisport-márkája, az Eurosport közvetíti, az észak-amerikai nézők pedig az autós tartalmak első számú hálózatában, a teljes egészében a gépjárműveknek szentelt előfizetéses streaming szolgáltatáson, a MotorTrenden keresztül követhetik a versenyt. A műsorsorozat élő versenyeit, összefoglaló show-it és on-demand tartalmait a nézők bárhol és bármikor megnézhetik, a legjobb motorsport-szakértők kommentárjával, az adott ország nyelvén.

 

Az Extreme E 2021 elején indul, öt nehéz és távoli helyszínen rendezett versennyel. A sarkvidéket, a sivatagot, az esőerdőket, a gleccsereket és a partvidéki területeket mind negatívan befolyásolja az éghajlatváltozás és az emberi beavatkozás. Az egyedi versenysorozat célja az is, hogy a világszínvonalú, fenntartható motorsporton keresztül hívja fel a figyelmet ezekre a kérdésekre. Mindez arra ösztönzi a nézőket, hogy gondolják végig azt is, ők milyen hatással vannak saját környezetükre.

 

 

„A magyar nézők különösen kedvelik a technikai és motorsportokat, így ezek a programok az Eurosporton is rendkívül népszerűek. Büszkék vagyunk arra, hogy mi közvetíthettük a rajongóknak Michelisz Norbi 2019-es túraautó-világkupa győzelmét – mondta Szabó Gábor, az Eurosport magyarországi csapatának vezetője. –  Az Eurosporton már hagyománya van a fenntartható, innovatív motorsport-események közvetítésének. Örülünk, hogy a Formula E és az Eurosport Events által üzemeltetett PURE ETCR után az Extreme E-t is mi mutathatjuk meg a magyar nézőknek.” 

 

„Fantasztikus hír, hogy a Discovery csatlakozott partnereink bővülő listájához. Kiterjedt csatornaportfoliója és a fogyasztókat közvetlenül elérő platformjai révén a Discovery márkái az egész világon láthatóak. Segítségükkel az Extreme E valóban globális közönséghez juthat el – mondta Ali Russell, az Extreme marketingigazgatója. – Az ügyeket a középpontba állító sportágként partnereink létfontosságúak számunkra a fenntarthatóság, a zöld technológia és az innováció üzeneteinek közvetítésében.”

 

„Az Extreme E a jövő produkciója, virtuális és kibővített valósággal, 3D-vel, egyedi adatmegjelenítésekkel, új kameraállásokkal, játékosítással, a rajongók bevonásával, drónokkal. Olyan verseny, ahol a gaming és a valóság a föld legszélsőségesebb pontjain találkozik egymással” – tette hozzá  Ali Russell.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Autót is vezethetsz a HONOR szemkövető funkciójával!

A HONOR legújabb, mesterséges intelligencia hajtotta szemkövető funkciójával úgy is vezethetsz autót, hogy nem ül benne senki.

2024. február 22. 20:28

Mitől lesz értékálló a cégvagyon? Befektetve, hasznosítva, fialtatva, kiszervezve!

Az elmúlt évben elinflálódott a cégvagyonok értéke is. A hazai kkv-k vagyonuk értékének több mint 40 %-át veszítették el. Sokat tanultunk belőle! A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Mitől lesz értékálló a cégvagyon? Befektetve, hasznosítva, fialtatva, kiszervezve!” című hibrid konferenciájának előadói sok megoldást mutatnak a cégvagyon bevédésére, biztonságba helyezésére és befektetésére.

2024. február 22. 19:10

Stabilan tartja második helyét a legtöbb tévét értékesítők listáján a Hisense

Több mint 25,9 millió eladott készülékkel, 2023-ban is a második helyet foglalta el a Hisense a legtöbb tévét értékesítő gyártók globális listáján. A vállalat a magyar piacon is jelentős bővüléssel zárta a tavalyi évet: több mint 38 ezer tévékészüléket adott el, így 29 százalékkal növelte a tévéeladásokat az előző évhez képest. A globális eladásnövekedésnek köszönhetően a Hisense az egyetlen márka a top 5-ös listán, amely az elmúlt hat évben folyamatosan növelte eladásait az észak-amerikai és európai piacokon.

2024. február 22. 17:43

A magyar fejlesztésű Chameleon Smart Home segít a hotelek okosításában is

A Smart Hotel Solution Zrt., a rendszerfüggetlen okosotthon-szakértő Chameleon Smart Home stratégiai partnere bemutatta a kifejezetten szállodák számára fejlesztett, okosotthonnal kombinált komplex szállodaüzemeltető rendszert. A Hotelify okoshotel-applikáció, amely az App Store és a Google Play felületein is elérhető, lefedi a szállodai tartózkodás teljes folyamatát a foglalástól a távozásig. A Hotelify segíti a vendégeket, hogy mobiltelefonjukon keresztül elérjék a szállodák szolgáltatását, az üzemeltetőket pedig abban támogatja, hogy komoly digitalizációt és hatékonyságnövelést hajthassanak végre a költséghatékonyabb és professzionálisabb hotelüzemeltetés érdekében.

2024. február 22. 16:04

Az LG három hónapig ingyenes Apple TV+ hozzáférést kínál okostévéin

Három hónapos ingyenes Apple TV+ hozzáférést kínál az LG okostévék tulajdonosainak az LG Electronics (LG). Az ajánlat 93 országban*, köztük Magyarországon is érvényes 2024. február 6-tól 2024. április 30-ig az új Apple TV+ felhasználók számára.**  Az ingyenes próbaidőszak a 2018-as, vagy későbbi gyártású 4K és 8K LG okostévéken, az Apple TV alkalmazáson belül érhető el. 

2024. február 22. 14:29

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

2024. február 20. 11:27

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024. február 8. 09:30

Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en

2024. január 29. 16:07