Új kezdeményezés a hazai gumiszervizek fejlesztéséért
Gumiszervizeket segítő program indult márciusban Magyarországon! A kezdeményezésben részt vevő partnerek csatlakozhatnak például a Bridgestone csoport termékeiről szóló ingyenes tréningekhez, de ezen kívül hozzáférést kaphatnak számos arculatsegítő reklámanyaghoz, exkluzív promócióhoz és számos izgalmas aktivitáshoz is. A program különlegessége, hogy a hazai szervizek ráadásként az abroncsvásárlásaikkal pontokat gyűjthetnek, melyeket különböző pénzbeli vagy értékes tárgyi ajándékokra válthatnak be a szezonok végén.
A Bridgestone azzal a céllal indította a Passion Program elnevezésű lojalitásprogramját, hogy az abroncsait értékesítő gumiszervizeket segítse, és hűségüket elismerje, meghálálja. A kezdeményezés keretében a magyarországi cégek több olyan, a márka nyújtotta lehetőséget is igénybe vehetnek, melyek segítségével fejleszthetik üzleti tevékenységüket, versenyképességüket, szakmai felkészültségüket. A partnerek a program során jelentkezhetnek ingyenes tréningekre, ráadásul a Bridgestone vagy Firestone gumiabroncsok vásárlásaival pontokat is gyűjtenek, melyeket különböző pénzbeli vagy értékes tárgyi ajándékokra válthatnak be. A Passion Program egy kompakt weboldal, ami a létező promóciókat egy helyre gyűjti így a partnereinknek nem kell hosszan keresgélni az interneten, csak bejelentkeznek az oldalra és máris egy helyen láthatják a színesebbnél színesebb akciókat, programokat.
“Büszkék vagyunk, hogy elindíthattuk a Bridgestone Passion Programot, mely lehetőségek széles tárházát kínálja a magyarországi gumiszervizek számára” - mondta Károlyi Katalin, a Bridgestone Europe NV/SA, Magyarországi Fióktelepének marketing-vezetője. “Célunk a kereskedőkkel való együttműködés digitalizálása, a hatékonyabb online kommunikáció, különösen a pandémia idején, amikor a személyes kapcsolattartás korlátozott. A programmal egyszerre segíthetjük partnereinket és egyúttal meghálálhatjuk a márka iránti bizalmukat. A programhoz folyamatosan lehet csatlakozni, így az év során bármikor bekapcsolódhatnak színes programjaink, aktivitásaink egyikébe. Az a gumiszerviz, amelyik részt vesz a programban, első kézből értesülhet a márka termékeiről, híreiről és promócióiról. A Passion Program egy kapocs, ami összeköti a Bridgestone-t mint gyártót a kiskereskedelmi partnerekkel” - tette hozzá.
Bridgestone Passion Program hivatalosan 2021. március 19-én startolt, így a gumiszervizek már szabadon csatlakozhatnak. A regisztráció után a résztvevő automatikusan megkapja a fiókjához rendelt, egyedi előnyökkel járó juttatási csomagját is. A programra regisztrálni a www.passion.bridgestone.hu címen lehet, ahol minden szükséges információ elérhető a programról.
Kapcsolódó cikkek
- A Bridgestone kapta a 2021-es ‘‘Év gyártója” címet nyári gumiabroncs kategóriában
- 100%-ban megújuló energiaforrásokat használ európai telephelyein a Bridgestone
- A hazai autóstársadalom is sebességet váltott
- Új EU-s gumiabroncscímke, amely még több információt nyújt a fogyasztóknak
- A Bridgestone bemutatja a jövő virtuális városát
- A világ vezető autógyártói ismét a Bridgestone-t választották 2020-ban
- Még a gumiabroncs is rózsaszín a Bridgestone októberi kampányában
- A Bridgestone abroncsa lett a kategóriaelső az ADAC idei téligumi-tesztjén
- A Bridgestone forradalmian új ENLITEN technológiája gördíti a Volkswagen új Golf 8-as modelljét
- Örökbefogadást támogató közös akcióba kezdett a Bridgestone gyár a helyi állatotthonnal
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.