Elérhetővé tette előadásait a Startup Safari
A legnagyobb hazai online konferencia három napján összesen közel 100 hazai és nemzetközi startup, tech cég, inkubátor, akcelerátor és szakmai szervezet 160 előadójának eseményein több mint 1000 látogató vett részt naponta a múlt héten, április 21 és 23 között.
A Budapest Startup Safari hatodik alkalommal indult útjára, a tavalyi jól bevált gyakorlat szerint online platformon egy interaktív „home conference“ keretében. Az online előadások, workshopok, kerekasztal beszélgetések olyan témaköröket jártak körbe, mint az üzletfejlesztés, az online kereskedelem, a márkaépítés, a jogi és pénzügyi tudnivalók, a befektetési alapok, a tartalomkezelés vagy az egyre nagyobb teret hódító egyéb digitális megoldások és technológiai innovációk. Nem csak üzleti, hanem mélyebb tech témákat is érintettek, az érdeklődők az AI, ML, robotika, automatizáció, kiberbiztonság, fejlesztés vonalon is számos programot találhattak.
A szervezők legfőbb célkitűzései között szerepelt a kapcsolatépítés, a hálózatosodás elősegítése is, így minden nap készület olyan programokkal is, ahol a résztvevők egymással és a befektetőkkel, szakértőkkel is tudtak személyesen találkozni az online térben és tapasztalatot cserélni tanácsokat és tippeket kérni. A workshopokon és az előadásokon is lehetőség volt élőben bekapcsolódni, kérdezni és beszélgetni az előadókkal - így napi több ezer interakció valósult meg, ami a résztvevők visszajelzései alapján rendkívül jól pótolta az offline találkozások hiányát, sok új szakmai kapcsolat születhetett meg.
A konferencia szakmai megvalósításába bekapcsolódott többek között a Morgan Stanley, az SAP, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala, a Google, az NKFIH a Hungarian Startup University Programjával, a greeHill, az INPUT Program, a Hiventures, az OXO Holdings, a Shiwaforce, a Trax-Retail, a Design Terminal, a Startup Campus és a Visual Europe Group. Partnerként csatlakozott a Danube Cup is, mely együttműködés révén idén először a Startup Safari keretében rendezték meg a régió legnagyobb egyetemistáknak szóló ötletversenyének döntőjét.
„A Budapest Safari három napja alatt sosem látott minőségű tudásanyagot kaptunk az előadóinktól. Abban bízunk, hogy a konferenciát követően résztvevőink sok új szakmai kapcsolattal, optimistábban, felkészültebben, megtelve inspirációval indul neki a munkának. Azt gondoljuk, hogy az online térnek minden előnyét és lehetőségét kihasználtuk a Safari célkitűzéseinek megvalósítására, így reméljük jövőre már egy nagyon vagány hibrid konferencián dolgozhatunk együtt, ahol az ideinél is többen tudunk majd együtt lenni” - mondta Kovács Péter, a Budapest Startup Safari Társalapítója.
Idén a résztvevők visszajelzései alapján a program jelentős része a konferenciát követően is elérhető a regisztráltak számára: aki lemaradt egy beszélgetésről, vagy van olyan előadás, amit még egyszer megnézne, az most május 15-ig megteheti, ha belép az online konferencia platformjára. Aki pedig most kapott kedvet ahhoz, hogy felfedezze a Safari-élményt, az kedvezményes áron visszanéző jegyet vásárolhat a Budapest Startup Safari weboldalán keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- Jövő héten jön a Budapest Startup Safari
- A Slack kulcsfigurájával és a Szilícium-völgy fejvadászával is találkozhatsz a Startup Safarin áprilisban!
- Három napos programmal jön a hatodik Startup Safari Budapest
- Online konferenciát tartott az Okos Jövő Innovációs Klaszter
- Mire van szükségük a gyerekeknek a digitális oktatásban?
- Újraindítás helyett újragondolás
- Online konferenciát rendez a Neumann Társaság
- A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját
- Átalakuló vezetői szerepek: ilyen egy jó főnök most
- Online konferenciát tartott az Okos Jövő Innovációs Klaszter
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.