Elrajtolt az eMAG magyar vállalkozásokat segítő programja

forrás: Prím Online, 2021. augusztus 13. 12:53

A 2021. augusztus 12-én elindult Értékesíts hazait az eMAG-on! program keretében a Magyarországon termékeket előállító vállalkozások, non-profit szervezetek és gyártók, kézművesek jutalékmentesen értékesíthetik termékeiket az eMAG Marketplace-en. Online tudásbázisa segítségével az eMAG segít profi e-kereskedővé válni az internetes értékesítéssel még csak most ismerkedő cégeknek.

Az eMAG Magyarország az Értékesíts hazait az eMAG-on! program elindításával a magyarországi kisvállalkozások és egyéni vállalkozók tevékenységét támogatja a Gazdasági Versenyhivatallal májusban kötött megállapodás részeként*. 

 

Jutalékkedvezménnyel segíti az eMAG a magyar vállalkozásokat

A programhoz kapcsolódó non-profit szervezetek, alapítványok, számára az eMAG időkorlátozás nélkül 0 százalék jutalékkal (tehát jutalékmentesen) történő értékesítésre ad lehetőséget az eMAG Marketplace-en, amely az egyik legnagyobb magyar online értékesítési platform.  Az évi nettó 100 millió forintnál kisebb árbevételű,  magyarországi székhelyű, itthon termékeket előállító vállalkozások  a Marketplace-hez való csatlakozás utáni első 3 hónapban értékesíthetnek a Marketplace-en jutalékmentesen, ezt követően 50 százalékos kedvezményt kapnak a termékeladások utáni jutalékból mindaddig, amíg teljesülnek rájuk a programban való részvétel feltételei.

 

“A most induló programunkkal a kézművesektől kezdve az kisiparosokig minden hazai vállalkozás számára kihagyhatatlan lehetőséget biztosítunk arra, hogy online is elérhetővé tegye termékeit, aki valamilyen okból mostanáig nem nyitott az internetes kereskedelem felé. A csatlakozó cégek így még időben elsajátíthatják az e-kereskedelem mikéntjét, hogy felkészülten fogadják a következő években piacra belépő külföldi online óriáscégek személyében megjelenő konkurenciát. Miután az eMAG Marketplace-en keresztül potenciális új vásárlók százezreit érhetik el a csatlakozó vállalkozások, a programunk reményeink szerint új munkahelyeket is teremt majd Magyarországon” - mondta Várkonyi Balázs, az eMAG Magyarország ügyvezetője.

 

Virtuális matrica jelöli a hazai termékeket

Annak érdekében, hogy a vásárlók egyértelműen azonosíthassák a programban résztvevő termékeket, azokat “Rendelj hazait” (virtuális) matricával is megjelöli az eMAG.hu online felületein. A programba bekapcsolódó vállalkozások munkáját számukra dedikált eMAG kapcsolattartók segítik az előállítással, a termékdokumentációkkal, az online marketinggel kapcsolatban felmerülő kérdéseik megválaszolásában, és a jogi előírások maradéktalan betartásában.

 

Az Értékesíts hazait az eMAG-on!  programban a Magyarországon bejegyzett jogi személyek, egyéni és családi vállalkozások, valamint magyar állampolgárságú természetes személyek vehetnek részt, amennyiben a csatlakozásukat megelőző lezárt pénzügyi évben nettó árbevételük nem haladta meg a 100 millió forintot, és ezt tudják igazolni is.

 

A csatlakozni kívánó szervezetek kapcsán elvárás, hogy kizárólag Magyarország területén állítsák elő termékeiket, továbbá képesek legyenek ezek sorozatgyártására is. Ugyanakkor ez utóbbi esetében kisebb termelési ütem is elegendő - így például kézműves termékek előállítói is részesei lehetnek a programnak. A programban való részvételi szándékukat a meglévő Marketplace partnerek az Üzenetközponton keresztül jelezhetik az eMAG-nak, míg a leendő partnerek a Marketplace rendszerébe történő regisztráció során jelezhetik ezt.

 

 

Segít profi e-kereskedővé válni a hazai cégeknek az eMAG

Az eMAG munkatársai minden új, a Marketplace-hez csatlakozó vállalkozás számára díjmentesen elkészítik az első 300 termék adatlapját és leírását, így az online értékesítéssel még csak ismerkedő vállalkozások a kezdeti időszakban az alapvető értékesítői tevékenységükre koncentrálhatnak. 

 

A partnerek számára elérhető az eMAG Academy, egy magyar nyelvű, online videókat tartalmazó tudásbázis is, amelyen a piactér használatán kívül az e-kereskedelem egyéb területeiről (például hatályos jogszabályok, hogyan lehet hatékonyan online ügyfélszolgálatot működtetni) is elsajátíthatják az eladók.  A Marketplace platformon elért teljesítmény fejlesztését, és a minőségi mutatók megfelelő színvonalon tartását virtuális asszisztens segíti.

 

A többi partnerének így segít az eMAG

Azoknak a magyar vállalkozásoknak is szolgál segítséggel az eMAG, akik évi 100 millió forintnál nagyobb forgalmat bonyolítanak, külföldön gyártatnak termékeket, vagy egyéb okból nem jogosultak az Értékesíts hazait az eMAG-on! programhoz csatlakozni.E társaságok a csatlakozásukat követő első három hónapban jutalékmentesen, a következő 3 hónapban pedig 50 százalékos jutalékkedvezménnyel árusíthatják termékeiket a Marketplace-en. 

 

Utóbbi kedvezmény igénybevételéhez sikeresen ki kell tölteniük egy, az e-kereskedelemmel, marketinggel, fogyasztóvédelmi és versenyjogi követelményekkel, kötelezettségekkel kapcsolatos témában összeállított, az eMAG Academy tananyagán alapuló online tesztet, amely igazolja jártasságukat az elektronikus kereskedelemben.

 

________________

*  A megállapodás bejelentésekor a program még az Open Hungary nevet viselte

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hibaanalízis mesterséges intelligenciával

Evidenciának tűnik, hogy kifizetődőbb elvégezni a megelőző karbantartásokat, mint megvárni, amíg beüt a baj és le kell állítani az egész gyártósort. De honnan tudjuk, hogy pontosan hol és milyen karbantartásra van szükség? A választ a mesterséges intelligencia adhatja meg. A karbantartási és szerviztevékenységek valódi igényeknek megfelelő ütemezését célzó Siemens Predictive Service Analyzer megoldással akár 30 százalékkal is növelhető egy gyártóüzem rendelkezésre állása.

2022. május 22. 16:18

5,4 billió dollárt is elérhetik idén a globális e-kereskedelemből származó bevételek

Amíg a nemzetközi kereskedelem 19 százaléka zajlik jelenleg elektronikus csatornákon, addig ez az arány hazánkban csak 10% körül van, így a piaci szereplők számára jelentős potenciál van a fejlődésre. - hangsúlyozta Mészáros Ádám, a DHL Express Magyarország vezérigazgatója a hazai webshopok számára könnyedén elérhető határon túli piacok nyújtotta lehetőségekről tartott nyitó előadásában az idén második alkalommal megrendezésre kerülő Future Trade konferencián. 

2022. május 22. 14:59

Ezentúl a KKV-k is beléphetnek a podcast hirdetési piacra

A DisplayNOW hirdetési webshop egy éve jelent meg a hazai piacon, hogy a KKV-k számára kínáljon hazai hír- és tematikus weboldalakon egyszerűen megvásárolható márkamegjelenést, mely számukra korábban nehezen volt elérhető. A trendekre reagálva a DisplayNOW segítségével a tudatos KKV-k mostantól a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik, könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül.

2022. május 22. 11:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Témanapot tart a Neumann Társaság az úttörő magyar számítógépépítőről

2022. május 16. 11:18

Példátlan szövetségre lépett két globális vállalat

2022. május 10. 15:35

A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora

2022. május 5. 11:20

Nívó-díjat kapott a Magyar Telekom

2022. április 29. 20:24