Fókuszban az utazási élmény javítása

forrás: Prím Online, 2022. augusztus 4. 15:43

A Kiwi.com utazás-technológiai vállalat UX hackatont szervez Global Travel Jam néven, amelynek célja, hogy javítsa az utazók élményét a foglalás során és az utazás minden szakaszában. Az ügyfélközpontú termék megalkotása során a Kiwi.com és az Európában egyik legnagyobbnak számító designer és kutató csapata arra törekszik, hogy az utazás zökkenőmentes legyen, még a világszerte számos repülőtéren tapasztalható bizonytalanság és utazási káosz idején is.

A Kiwi.com csehországi központjába, Brnóba User Experience designerek és kutatók kapnak meghívást, hogy ötleteljenek, inspirálódjanak és valami újat alkossanak. Az idei hackathon végső célja az utazók támogatása az egész út során és az ügyfélközpontú megközelítés népszerűsítése.

 

Martin Jancik, a Kiwi.com Product Design menedzsere elmondta: „A Kiwi.com-nál a field trip és a kutatás szerves részét képezik az UX design team munkájának és a tervezési folyamatnak, ezért azt akartuk, hogy a 2022-es kihívásunk ezt tükrözze. Idén kiemeljük a kutatás fontosságát a terméktervezésben, és arra ösztönözzük a résztvevőket, hogy már a hackathonra érkezés során kezdjék el dokumentálni utazási élményeiket. Az utazás elérhetőbbé tétele a küldetésünk és szenvedélyünk, ezért résztvevőink nem a szokványos repülési gyakorlatokkal fognak foglalkozni, és olyan futurisztikus utazási megközelítéseket hoznak létre, amelyeket aztán bárki megvalósíthat, aki részt vesz a hackathonon.”

 

 

A Kiwi.com által szervezett korábbi User Experience hackathonok eredményei számos globális megoldást hoztak az utazók számára a nyelvi akadályok leküzdésére, a vakok utazása közbeni navigálásra és a repüléstől való félelem kezelésére. 

 

A Global Travel Jam-et a Kiwi.com brnói székhelyén rendezik meg október 7. és 9. között, és nyitott a világ minden tájáról érkező UX-designerek, UX-kutatók, szolgáltatás- és tartalomtervezők számára. A hackathon egyedülálló lehetőség az UX szakemberek számára, hogy kilépjenek a napi rutinjukból, miközben az utazók számára fontos problémákkal foglalkoznak.

 

Az UX szakemberek egy regisztrációs linken keresztül nyújthatják be jelentkezésüket 2022. augusztus 31-ig. A szervező fedezi az utazási és szállásköltségeket, a résztvevők száma maximum 16 fő.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egyre közelebb a készpénzmentes jövő!

A Covid-19 adott a társadalom számára egy új viszonyrendszert: viszolygunk a közös használatban lévő tárgyaktól, mint például egy tömegközlekedési járaton a fogódzótól vagy éppen a készpénztől. A fizetések elektronikus irányba billenése már korábban is tapasztalható volt, hiszen a korszellemnek megfelelően gyors, kényelmes és biztonságos fizetési lehetőséget biztosít. A koronavírus-járvány ezt az átállást exponenciálisan felgyorsította. Egy több ezer éves evolúciónak lehet most az az eredménye, hogy megszabadulunk a materiális értelemben vett fizetőeszközöktől.

2022. augusztus 14. 11:51

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új HR vezérigazgató-helyettes a Yettelnél

2022. augusztus 11. 11:21

Most lesz csak igazán fontos érteni az energiacímkéket

2022. július 31. 12:17

Hetedik éve sikeres az ABB női esélyegyenlőséget célzó mentorprogramja

2022. július 25. 12:40

Így mutatkozik meg a háború hatása a kriptovilágban

2022. július 19. 16:24