Modena utcáin hajtották meg a vadi új GranTurismót
Az olasz luxusautó-márka még a hivatalos bemutató előtt meghajtotta a vadi új GranTurismo luxuskupé Modena és Trofeo felszereltségű, V6 Nettuno motorral szerelt modellverzióit. A márka ikonikus, megállíthatatlan energiájú modelljével a Maserati Family program keretében kiválasztott kollégák tettek néhány kört.
Az Olaszország Modena városának utcáin vezetett, különleges, felmatricázott GranTurismo-modellek a leghatározottabban hirdetik: a 75 évvel ezelőtt született Maserati-ikon visszatért!
Minden az A6 1500-zal, egy forradalmi szellemű modellel kezdődött, amely egy korábban még nem látott színvonalú luxusautó előfutára volt. Az A6 1500 végül örökre beírta magát az autógyártás történelmébe, hatása a mai napig érezhető a világ autóiparában és a modellt követő közúti Maserati-autókban egyaránt.
A GranTurismo 100%-ban olasz életérzést nyújt: kiemelkedő, nagy teljesítményű, hosszú utakra és kényelmes utazásra termett autó. A modell koncepciója a második világháború után, az olasz gazdasági fellendülés idején született, amikor a luxusautó-márka kiemelkedő modelljein keresztül megmutatta a világnak erejét, optimizmusát és gondtalan hozzáállását, valamint azt, hogy képes a kemény munkát elvégezni – miközben megadja magának a lehetőséget a szórakozásra is.
Abban az adott történelmi pillanatban a Maserati egy lehetetlennek tűnő feladatot oldott meg: modelljével megteremtette a luxusautózás új koncepcióját, amely képes volt egyesíteni a teljesítményt és a kényelmet. Ma az új Maserati GranTurismo-generáció készen áll arra, hogy a jövőbe vezesse a márkát. Egyedi stílusa felbátorítja, veleszületett innovációra való törekvése hajtja.
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett hazánkba a Maserati Grecale
- 2023-ban a Maserati is rajthoz áll a Fanatec GT2 Európa-bajnoki szériában
- A Bridgestone egyedi abroncsokat fejleszt a Maserati új modelljére
- A Maserati visszatér az autóversenyzésbe
- Az utcai divat japán fenegyereke ihlette a Maserati új, limitált szériás luxusautóit
- Limitált szériás változatokkal emlékezik meg Forma 1-es győzelmeiről a Maserati
- A Maserati MC20-as modelljét választották 2021 legszebb szuperautójának
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elismert nyári gumiabroncsteszten nyert a Bridgestone Potenza Sport
A Potenza Sport 2021-es megjelenése óta már kilenc dobogós helyezést ért el különböző megmérettetéseken. Idén, a dicsőséglistát kibővítve az Auto Zeitung 2023-as nyári gumiabroncstesztjén megosztott első helyezettként állhatott fel a dobogóra.
Fenntartható anyagok a gumiabroncsgyártásban
Az autóabroncsok kerekek, feketék és gumiból készülnek. Azonban, ha közelebbről megnézzük őket, láthatjuk, hogy rendkívül összetett termékek agyártás során felhasznált különféle anyagok kölcsönhatásának köszönhetően. Az utóbbi időben a Continental anyagszakértői és gumiabroncsmérnökei szép csendben forradalmasítják a területet. A terveik szerint legkésőbb 2050-re valamennyi gumiabroncsukat fenntartható alapanyagokból fogják előállítani.
A Maserati a GT-bajnokságban tér vissza a versenyzés világába
Az olasz luxusautó-márka az MC20-as sportkocsi GT2-es versenyautó-változatával tér vissza a versenyzés világába. A GT-bajnokságon debütáló modell tesztelése már megkezdődött: a GT2 a Párma melletti Autodromo Varano de’ Melegari versenyautópályán tartott shakedown teszten mutatkozott be először. A tesztelés egy eseménysorozat előfutára, amely a júniusi, Belgiumban szervezett 24 órás Spa-i versenyen aktuális, hivatalos modellbemutatót előzi meg.
Nem lassít az Arrabona Racing Team: tizedik autójával az élre törne a Széchenyi-egyetem csapata
Mindig izgalmas kérdés, mivel rukkol elő aktuális Formula Student-versenyautójának fejlesztésekor az Arrabona Racing Team. A győri Széchenyi István Egyetem hallgatói csapata az elmúlt években fokozatosan közelítette technológiában a világelitet, ami tavaly nyáron az eredményekben is tükröződött: Európa három legrangosabb versenyén a dobogón végzett, idén pedig ott folytatná, ahol tavaly abbahagyta. Az ART_X megújult hűtési rendszerrel, áttervezett karosszériával és továbbfejlesztett SZEngine-motorral célozza meg az első helyet.
K&H: 2,1 milliót szánnának használt autóra a magyarok
Nagyon kevesen vennének biztosan autót egy éven belül: a 30-59 évesek mindössze 6 százaléka, azaz a döntő többség nem tervezi, csak 29 százalékuk tartja elképzelhetőnek – derül ki a K&H felméréséből. Akik használt autót vennének, átlagosan 2,1 millió forintot, az “új autósok” 6,7 millió forintos keretet szánnak a vásárlásra.