A TIME magazin „2022 legjobb találmányai” között a L’Oréal otthoni hajfestési megoldása
A L'Oréal bejelentette, hogy a Colorsonic bekerült a TIME „2022 legjobb találmányai” közé. A könnyű, kézi készülék innovatív és biztonságos folyamatot biztosít a hajfesték összekeveréséhez és egyenletes felviteléhez, így a felhasználók otthon is egységes hajszínt érhetnek el. A készüléket a beauty tech kategóriában díjazták.
„A L'Oréal több mint 100 évvel ezelőtt találta fel a világ első biztonságos, szintetikus hajfesték-készítményét, amivel a leghosszabb hajfestési örökséggel rendelkező cég az iparágban. Ami azonban nem változott az elmúlt évtizedekben sem, az az innováció iránti elkötelezettségünk" – mondta Barbara Lavernos, a kutatásért, innovációért és technológiáért felelős vezérigazgató-helyettes. „Nagyon örülünk, hogy az egyik legújabb L'Oréal Beauty Tech termékünk ilyen elismerésben részesült."
A fogyasztói igényekre válaszul kifejlesztett és öt éven át tökéletesített Colorsonic a koronavírus- járvány idején indult útjára, amikor a fogyasztók megtapasztalták a kihívásait egy olyan otthoni hajfestési folyamatnak – nevezetesen a hajfestés során hagyott rendetlenséget és a hajfestés nehézségeit, például a hajfesték felvitelét a nehezen hozzáférhető helyekre –, amely gyakorlatilag változatlan maradt évtizedek óta.
„A Colorsonic a L'Oréal Technológiai Inkubátor és több száz terméktesztelő fogyasztó együttműködésének eredménye. Ez az eszköz három alapvető értékünkben gyökerezik: a személyre szabott megoldásokban, a fenntarthatóságban és a kiterjesztett valóságban való megjelenésben" – mondta Guive Balooch, a L’Oréal kutatási és innovációs technológiai inkubátor globális vezetője. „A technológia és a legmodernebb hajfestő formulák kombinációjával ez a forradalmi újítás valóban egy kielégítetlen igényt old meg, méghozzá úgy, hogy igazi élményt teremt az otthoni hajfestésnek."
A Colorsonic újrahasznosított műanyagot, újrafelhasználható kesztyűket tartalmaz és kevesebb szállításhoz köthető csomagolást eredményez. A szépségiparban egyedülálló fejlesztést a januári CES előtt mutatták be, és a 2022-es konferencián a CES Innovációs Díj kitüntetését is elnyerte a L’Oréal újítása. Ez a harmadik egymást követő év, hogy egy L'Oréal beauty tech termék a TIME legjobb találmányok listájára kerül: 2021-ben a L'Oréal Water Saver, 2020-ben pedig a L'Oréal Perso érdemelte ki a megtisztelő címet.
A L'Oréal tervei szerint a Colorsonic 2023-ban lesz elérhető a fogyasztók számára az Egyesült Államokban.
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
„Mit lájkol a gyerek?” – A szülőket segíti az NMHH új kiadványa
A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra.
Magasabb ponthatárok mellett több mint 4400 elsőéves jutott be a Széchenyi-egyetem minőségi képzéseire
Összesen 4409 elsőéves kezdheti meg tanulmányait a győri Széchenyi István Egyetemen szeptemberben. A ponthatárok a szakok jelentős részén emelkedtek a tavalyihoz képest, van olyan, amelyre 487 ponttal lehetett csak bejutni. Mindez azt mutatja, hogy felkészült hallgatók érkeznek az intézmény magas színvonalú képzéseire.
A HONOR 200 Pro és a mesteri fotózás: fejlődés a Studio Harcourt hagyatékával
Rengeteg ikonikus személyiség mögött ott rejlik egy olyan portré, amely nemcsak a személy lényegét ragadja meg, hanem az örökségét is megörökíti. A hírességektől a politikusokig a portrék alakították a történeteket és magáról az emberiségről alkotott képünket.