Újabb szuperautóra gyárt gumiabroncsot a Bridgestone
A Bridgestone a Lamborghini Huracán STO, EVO és Tecnica modellek után a Huracán Sterrato egyetlen és kizárólagos gumiabroncs-partnere: a vállalat a világ első, V10-es motorral és összkerékhajtással, terepjáró és téli felszereléssel ellátott szupersportkocsijához biztosítja az úttörő és egyedi Bridgestone Dueler All-Terrain AT002 gumiabroncsot.
Az úgynevezett „szuperautó terepabroncsot” kifejezetten azért fejlesztették, hogy a Huracán Sterrato vezetői számára maximális vezetési élményt biztosítson akár országúton, akár terepen. Az abroncs a világújdonságnak számító Run-Flat technológiával rendelkezik, amely még defekt után is biztonságban tartja az autó vezetőjét 80 km-en keresztül, 80 km/h sebességnél, 0 bar nyomással. Az abroncs egyedi polimerjeit, mintázatát és technológiáját úgy fejlesztették ki, hogy fokozzák a Huracán Sterrato terepjáró képességeit, és kizárólag erre az autóra illeszkedjenek.
Hihetetlen teljesítmény, bármilyen terepen
Akárcsak maga a szuperautó, az Európában kifejlesztett és gyártott új HRD terepjáró abroncs Dueler All-Terrain AT002 új keveréket tartalmaz, amelyet a tapadás optimalizálására terveztek, és amelybe egy olyan speciális vállövet integráltak, amely mély kavicsos és saras útfelületen is erős tapadást biztosít. A futófelületi mintázatát pedig a jármű lehető legjobb kezelhetősége és a nagy sebességű teljesítmény érdekében optimalizálták anélkül, hogy a terepen való tapadás rovására menne.
Steven De Bock, a Bridgestone EMIA személyabroncs üzletág (másodlagos piac és gyári első szerelés) OE alelnöke így nyilatkozott: „A Dueler All-Terrain AT002 egy olyan egyedi fejlesztésű abroncs, amely tökéletesen kiegészíti a Lamborghini Huracán Sterrato nagy sebességű terepjáró koncepcióját. Ugyanolyan jól használható aszfalton, mint terepen, stabilitást és haladási képességet biztosít nagy sebességnél is, valamint teljesen más kihívásoknak felel meg sárban, kavicson."
Az egyedi fejlesztésű Bridgestone Dueler All-Terrain AT002 gumiabroncsok két méretben kaphatók: 235/40 RF19 96W XL RFT méretben az első kerekekre és 285/40 RF19 107W XL RFT méretben a hátsó kerekekre. A Bridgestone Blizzak LM005 a Lamborghini Huracán Sterrato téli változataként is elérhető lesz, 235/40 R19 96W XL és 285/40 R19 107W XL méretekben.
A Bridgestone és a Lamborghini együttműködése összhangban áll a Bridgestone E8 kötelezettségvállalásával. Egy fenntartható társadalom megvalósítása érdekében a Bridgestone 8 fókuszterületet határozott meg, amely mentén a társadalom, az ügyfelek és a jövő generációi számára közvetít értékeket.
Kapcsolódó cikkek
- A sebesség szerelmesei ezt imádni fogják – új Firestone Firehawk Sport abroncsok
- A Bridgestone az elektromos BMW iX-re fejleszt gumiabroncsot
- Bajusszal és focival kampányolt a férfiegészség mellett a Bridgestone Tatabánya
- Költségcsökkentés prémium teljesítménnyel
- Bridgestone Blizzak LM005 tesztgyőzelem az AUTO BILD Sportautó 2022-es téli gumiabroncstesztjén
- Páratlan teljesítmény nedves útfelületen
- A Bridgestone idén a négylábúakat támogatja munkatársai szavazatai alapján
- A Mercedes Continental abroncsokkal szereli fel a teljesen elektromos EQB-t
- Csúcstechnológiás Bridgestone gumiabroncsok
- Már elérhetők Európában az újrahasznosított PET-palackokból készült abroncsok
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
5 biztonsági és kényelmi funkció a maximális vezetési élményért
Az új autóktól ma már nemcsak kiváló teljesítményt és hatékonyságot várunk el, hanem azt szeretnénk, ha kényelmünket és biztonságunkat is maximálisan szolgálnák. A legújabb modellek éppen ezért számos fejlett technológiai funkcióval rendelkeznek, amelyek amellett, hogy magasabb szintre emelik a vezetés élményét, az utazást is biztonságosabbá teszik. A Mio, a menetrögzítő kamerák vezető gyártója összegyűjtött 5 olyan funkciót és eszközt, amelyek ezt a célt szolgálják.
E-versenyautókkal és a norelem támogatásával ügyesednek a fiatal tervezők
A tervezőmérnöknek készülő hallgatókat tette próbára az idei, tisztán elektromos versenyautó építésének és üzemeltetésének kihívására koncentráló Formula Student (Electric) verseny. Annak érdekében, hogy több csapatot is felkészítsen az eseményre, a VDI Racing Camp powered by norelem több mint 250 résztvevőt hívott össze Németország minden részéről, és minden csapatnak gépelemeket és támogatást nyújtott a rangos versenyhez.
Bajor egyetemekkel közösen fejleszt önvezető járműveket a Széchenyi István Egyetem
Egy bajor–magyar kormányközi együttműködés által létrejött nemzetközi projektben vesz részt a Széchenyi István Egyetem, ahol az intézmény hallgatói és munkatársai négy bajor egyetemmel partnerségben önvezető járművek fejlesztésén dolgoznak. A program részeként a német kollégák a győri egyetemre látogattak, ahol többnapos workshopon vettek részt.
Hatmilliónál is több e-autót adtak el az első félévben – de mi lesz a töltéssel?
Az idei első félévben több mint hatmillió tisztán elektromos, illetve plug-in hibrid autót adtak el világszerte a Canalys adatai szerint, ez majdnem felével múlta felül az egy évvel korábbit. Az e-autók gyors terjedése komoly kihívásokkal is jár, amelyek egy részének megoldásában az intelligens töltőrendszerek segíthetnek.
Így autózunk télen!
Ha akarnánk, sem tudjuk magunkat függetleníteni a téli időjárástól, ha volán mögé ülünk. Éppen ezért jelentősen befolyásolja vezetési szokásainkat az, hogy milyen körülményekkel kell szembenéznünk az utakon. Tízből négy autós változtat a vezetési szokásain télen, az időtől teszi függővé, hogy gyakrabban, vagy ritkábban használja-e a járművét – derül ki a Magyar Suzuki magyar autósok körében elvégzett kutatásából*. Jó hír, hogy a sofőrök nagy része téli gumival közlekedik többnyire már novembertől, és bevet minden olyan praktikát, amely a biztonságos közlekedést segíti.