Digitális menedzserasszisztenst kapnak a WMMD ügyfelei
Közel 10 ezer regisztrált megrendelő, 200-nál több aktív produkció és 1000-nél is több megrendelés az elmúlt évben, havonta átlagosan 50 ezer kattintás, valamint a zeneipari tevékenység 360 fokos digitalizációját segítő funkciók – mindössze egy év alatt ezt érte le a Koncertbooking.com csapata, a cég szolgáltatásai a jövőben a WMMusicDistribution (WMMD) közel 1500 ügyfele számára is elérhetőek lesznek.
Elérhetővé váltak a Koncertbooking.com a zeneipar szereplőit kiszolgáló funkciói az ország piacvezető digitális disztribútorának partnerfelületén. A WMMD oldaláról egy kattintással elérhető lesz az adott előadó Koncertbooking.com profilja – a nem regisztráltak számára a regisztrációs felület – így azonnal menedzselheti a mindennapjait.
A Koncertbooking.com egy még fiatal platform, melynek víziója az első perctől a zenepiac teljeskörű digitalizációja volt. Az első év alatt bonyolított 1000-nél több koncertmegrendelés azt igazolja, hogy a gyakorlatias funkciókat nem csak az előadók és produkciók kedvelik, hanem a megrendelői oldal is aktívan használja. A WMMD az elmúlt tizenöt évben szinte a semmiből küzdötte fel magát a hazai zeneterjesztés piacvezetőjévé. Munkájuk talán a laikusok számára elsőre megfoghatatlannak tűnhet, de ha jobban belegondolunk, valójában a hazai zenekedvelő közönség mindennapi életének része.
A WMMD fő profilja, hogy előadókat segítsen abban, hogy dalaik elérhetővé váljanak minden ismert digitális zenei szolgáltatás (pl. Spotify, YouTube) felületén, ezzel pedig minél több emberhez eljuthassanak. Ezen kívül az elmúlt években számos plusz szolgáltatást vezettek be – ennek az előremutató, kísérleti programnak a neve a WMMD Lab, és lényege, hogy megkönnyítsék a partnereik érvényesülését a digitális zene világában. Hamarosan már különálló marketingügynökségükkel is segítenek egy-egy új megjelenés kapcsán – ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a különböző felületeken (pl. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok vagy Spotify) az előadó közreműködésével, de akár saját költségvetésükből is futtatnak kampányokat.
A WMMD és a Koncertbooking.com munkájának közös metszete, hogy mindketten olyan szolgáltatást nyújtanak, amely segíti a zeneipari szereplők munkáját. Stratégiai együttműködésük lehetővé teszi, hogy mindkét cég ügyfélköre élvezze a másik adta előnyöket is.
A gyakorlatban a WMMD közel 1500 regisztrált partnere a jövőben egy teljes körű digitális asszisztenst kap, amelyen keresztül menedzselheti a hétköznapokat, legyen szó az ajánlatkérések és az ajánlatok automatikus kezeléséről, szerződéskötésről, riderről, automatikus km kalkulációról, SOS hangszeres zenész kereséséről vagy épp a számlázásról vagy a kommunikációról.
Az együttműködés elsősorban a zenepiaci szereplők mindennapjait teheti könnyebbé, ugyanakkor nem elhanyagolható a turisztikai jelentősége sem. Az elérhető előadók számának növekedése ugyanis egy olyan progresszív eseménynaptárt hoz létre, amely kapcsán a zenei események iránt érdeklődő felhasználók sokkal több lehetőség közül választhatnak egyetlen helyről. Ennek következtében sokkal több releváns koncertet kereső jut el kedvencei koncertjére, és egyszersmind célirányos, releváns találatokat biztosít a produkciók számára is.
„Hihetetlenül boldog vagyok, hogy az ország legnagyobb független online disztribútorát az indulás óta eltelt rövid idő alatt sikerült meggyőznie az oldalnak. Nincs annál nagyobb büszkeség, mint amikor a WMMD, egy tapasztalt, piacvezető szereplő ajánlja a szolgáltatásokat a felhasználóinak! Bízom benne, hogy a bizalmat minél több, a felhasználók számára sikeres megrendeléssel, együttműködéssel tudjuk meghálálni.” – mondta el Tabár Zoltán, a Koncertbooking.com tulajdonosa.
„Folyamatosan figyeljük az iparági tendenciákat, rendszeresen járunk nemzetközi zeneipari konferenciákra is, így mindig örömmel üdvözöljük a hazai újdonságokat, és keressük a lehetséges szinergiákat, mivel hiszünk abban, hogy az összefogás visz előre. A Koncertbooking.com szolgáltatásai hiánypótlóak a magyar piacon, együttműködésünk megkönnyítheti partnereink mindennapos munkáját.” – tette hozzá Sebestény-Galasz Enikő, a WMMD ügyvezetője.
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar cég a leginnovatívabbak között Európában
Akár negyedére rövidíti az ipari gépészeti központok, légtechnikai rendszerek és más összetett épületgépészeti megoldások kivitelezési idejét és gyakorlatilag nullára csökkenti az anyagveszteséget egy nemzetközi díjjal elismert magyar technológia. Az Európa tíz leginnovatívabb építőipari cége közé beválasztott GLT Delta az épületszkennelés, a négydimenziós tervezés és az előregyártás kombinálásával vált pécsi családi vállalkozásból európai referenciákkal rendelkező céggé.
A Continental új gumiabroncsa minden személyautóhoz és SUV-hez alkalmas
A négyévszakos autógumik néhány évvel ezelőtt még csak a kisautók réspiacán számítottak elterjedtnek, azonban ma már elképzelhetetlen nélkülük a gumiabroncspiac: az autósok egyre nagyobb számban használják ezt a típust személyautók és SUV-k esetén egyaránt. A többszörösen díjnyertes elődmodell továbbfejlesztésével a Continental AllSeasonContact 2 néven eddigi legjobb egész évben használható abroncsát vezeti be a piacra, amely minden időjárási helyzetben kiváló vezethetőséget biztosít.
Indul a nyár, felpörög a taxipiac is
Közeleg a nyár, indul a buliszezon, így egyre inkább felpörög a taxik iránti kereslet is. A taxisofőrök tapasztalatai szerint a legnépszerűbb budapesti partihelyszínek továbbra is a Belvárosban találhatók, míg a nyári szezonban a Budapest Park kerül az első helyre.
A mesterséges intelligencia demokratizálja a marketinget
Egy újabb marketing demokratizálódási hullám elején vagyunk. A mesterséges intelligencia (AI) hasonló forradalmi változást idéz elő a marketingben, mint korábban az internet. Hatására olyan mértékben egyszerűsödnek le egyes feladatok, hogy azzal kisvállalkozók tömegei számára válik elérhetővé a marketing – állítja Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, a Marketing Commando vezető tanácsadója.
Az Unió jóváhagyta a új e-aláíró platformot
Magyarországról is biztosított lesz a teljes mértékben digitális Uniós közigazgatási ügyintézés, az elektronikus azonosítás és a digitális aláírás az Evrotrust eID egységes azonosítási rendszerének köszönhetően, amely már átment az Uniós tagállamok értékelésén. A rendszer újdonsága, hogy immár nem csak magánszemélyek, hanem vállalatok is használhatják hivatalos és közigazgatási ügyeik intézésére az egész Unióban. Az Európai Bizottság az eIDAS szabályozás alapján ellenőrizte a platform Uniós használatát, ezzel hamarosan minden tagállam számára elérhető lesz.