Mit kell ellenőrizni a Facebook-hirdetésen?
A Facebook-hirdetések beállítására elegendő időt kell szánni. Cikkünkben összegyűjtöttük, hogy pontosan mit kell ellenőrizni az indítás előtt.
Ha az itt leírtak ellenőrzése megtörtént, akkor nincs más hátra, mint a folyamatos tesztelés és a beállítások finomhangolása. Ha erre nincs idő, akkor érdemes felkeresni egy Facebook marketing ügynökséget.
Kampánycél és célközönség
Első lépésként azt kell ellenőrizni, hogy a kampánycél megfelelő-e. Például abban az esetben, ha a weboldalra szeretnénk embereket terelni, forgalom és konverziós kampányt kell választani, ha pedig minél több videómegtekintés a cél, akkor a videómegtekintés mellett kell dönteni.
A célközönséget is ellenőrizni kell, érdemes többféle érdeklődési kört, földrajzi helyet és korosztályt tesztelni. Javasolt sokat tesztelni, hiszen így lehet megtalálni a tökéletes célközönséget, és így olcsóbban lehet konverziót elérni.
Elhelyezés, költségkeret
Az elhelyezésnek is fontos szerepe van, azt kell választani, ami a legjobban megfelel a hirdetési célnak. Az elhelyezési helyeket is érdemes tesztelni. A Facebook kattintásra és vásárlásra a legjobb, míg elérésre inkább az Instagram.
A költségkeret beállítása is fontos. A kezdeti időszakban mindenképpen alacsonyabb költségkerettel érdemes indulni, akkor célszerű azt emelni, ha jól teljesít a hirdetés.
Hirdetés – vizuálisan és szövegesen is a tökéletességre kell törekedni
A kampány eredményességéhez természetesen a hirdetésben használt szöveg, kép és videó is hozzájárul. Érdemes több változatot tesztelni, olyan hirdetéseket kell készíteni, amelyek megragadják az emberek figyelmét. A vizuális tartalom esetében fontos, hogy a kép figyelemfelkeltő legyen, a képi és a színvilág összhangban legyen a landing oldal megjelenésével, valamint különbözzön a versenytársak hirdetéseitől.
Továbbá azt is ellenőrizni kell, hogy a kreatív összhangban van-e a kiválasztott elhelyezési lehetőség méreteivel, illetve vannak-e benne hangulatjelek, amelyekkel könnyebben emészthetővé válik a szöveg.
A hirdetés szövegénél fontos, hogy egyszerű legyen a megfogalmazás, a vásárló pontosan tudja, hogy mi az ajánlat, és mit kell tennie. Természetesen elengedhetetlen, hogy a célközönséget szólítsa meg, és hatással legyen az érzelmekre. Továbbá fontos, hogy a vásárlóról kell írni és nem a cégről, illetve többször ellenőrizni kell a publikálás előtt, hogy ne legyen gond a helyesírással, a tagolással és az olvashatósággal. Arra is figyelni kell, hogy a hirdetés összhangban legyen a Facebook szabályzatával és a landing oldal ígéretével is. Végül pedig azt kell ellenőrizni, hogy egyértelmű-e a CTA, vagyis a cselekvésre való felhívás. A cikkben leírtak ellenőrzésével elkerülhető, hogy hibás hirdetés induljon el. A felsoroltak áttekintésére és az esetleges javításokra mindenképpen érdemes időt szánni, hogy a várt eredmény ne maradjon el.
Szponzorált cikkek ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Játszani jó! A kutyád is ezt gondolja!
Ha kutyád van, akkor nagyon sokféle dolgot kell a számára beszerezned. Azonban nem csupán az alapvető felszerelésekre kell gondolni, mint a fekhely vagy az élelem, hanem arra is, hogy mivel fogod tudni lefoglalni őt napközben.
Mire figyeljünk külföldi munkaerő toborzása esetén?
A vendégmunkások alkalmazása számtalan területen nyújthat azonnali segítséget. Magyarországon jelenleg rengeteg betöltetlen pozíció van, amelyeket egyszerűen hazai forrásból szinte lehetetlen feltölteni. Ennek több oka is van, a munkaerőhiány pedig nem látszik enyhülni a közeljövőben.
Szilveszteri parti a 70-es évek hangulatában
Régóta él az a mondás, hogy ahogy befejeztük az óévet és elkezdtük az újat, olyan lesz az egész évünk. Ennek megvalósítására mi sem lehet jobb lehetőség, mint az, ha egy szilveszteri partin töltjük az év utolsó estéit.
Tippek a sikeres álláskereséshez
Az álláskeresésnek is megvannak a nehézségei, buktatói, ezért összegyűjtöttünk néhány hasznos tippet, amelyek segítenek minél hamarabb megtalálni az álommunkát.
Kiegyensúlyozott táplálás kiváló minőségű eledellel
Kedvencünk egészsége szempontjából döntő, hogy mivel tápláljuk, ez ugyanis meghatározza az általános jóllétét, fizikai állapotát, sőt, még a hangulatát is. Napjaink bőséges kínálata egyszerre jelent könnyebbséget és nehézséget, hiszen ahhoz, hogy valóban eligazodjunk, ismernünk kell néhány alapszabályt.