Az Exstream Dialogue szoftvere segíti az MKB külpiaci terjeszkedését

OTS - Cégvonal, 2005. szeptember 13. 14:15
Az Exstream Software Inc. bejelentette, hogy az Európa-szerte nemzetközi vállalati és személyi banki szolgáltatásokat nyújtó, vezető magyar bank, az MKB a cég Dialogue szoftverét választotta.
A bank azért döntött így, hogy egyetlen, átfogó infrastruktúra segítségével támassza alá dinamikus üzleti terjeszkedését a kiválasztott piacokon. A Dialogue sokoldalúsága lehetővé teszi, hogy a bank pontos, következetes és személyre szabott dokumentumokat készítsen központi számviteli rendszere számára, tájékoztasson a hitelkártyákról és egyéb banki dokumentumokat, például jelentéseket, kimutatásokat, számlákat és kiegészítő adatsorokat állítson össze.

Az MKB szerint a Dialogue felhasználásának egyik legérdekesebb formája a dokumentumok vonalkóddal való ellátása. Ez lehetővé teszi, hogy a bank külső partnerével együttműködve automatikusan irányítsa a dokumentumok előállítását, az ügyfelek pedig ennek eredményeképpen elégedettebbek legyenek a banktól kapott dokumentumokkal.

A Dialogue bevezetése óta látványosan javult iratszolgáltatásunk. Sokkal kevesebben panaszkodnak arra, hogy nem kapnak meg valamilyen dokumentumot, és sokkal gyorsabban kinyomtathatjuk az ügyfeleink által kért papírokat. A szoftver leegyszerűsítette, olcsóbbá tette és gyorsította működésünket - mondta Szentjóbi Ottó, az MKB projektmenedzsere. - Ma már a korábbi bonyolult folyamatok végrehajtása nélkül tudjuk lehívni és kinyomtatni az archívumunkban levő dokumentumokat.

A Dialogue megkönnyíti a dokumentumok fellelését, függetlenül attól, hogy azok melyik osztályról származnak. Az MKB szerint ez komoly segítséget jelent az ügyféllel közvetlen kapcsolatot tartók számára, hiszen egyszerűbben megállapíthatják, hogy bizonyos dokumentumok valóban léteznek-e. Az is komoly eredmény, hogy az ügyfelek által kért dokumentumokat sokkal gyorsabban kinyomtathatják. A minőségi ugrás következtében kevesebb panaszos hívást kapnak az ügyfelektől, így csökken az ügyfelekkel közvetlenül érintkezőkre nehezedő teher.
Kulcsszavak: bank MKB

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új korszak jön az 5.5G, a mesterséges intelligencia és a felhő alapú megoldások integrálásával

A küszöbön álló 5.5G-korszak jegyében mutatta be legújabb innovációit és megoldásait a Huawei Technologies az idei Mobil Világkongresszuson. A vállalat várakozásai szerint az 5.5G technológia kereskedelmi forgalmazása már idén elkezdődik, amely lehetővé teszi új alkalmazási területek kiaknázását. A közelgő új, 10 Gigabites mobilszélessáv korszakában a szolgáltatóknak a kiváló minőségű hálózatépítésre kell törekedniük, hogy ki tudják használni az 5.5G technológia nyújtotta új lehetőségeket. A Huawei partnereivel együtt világszerte már több mint 20 városban működött közre 5.5G hálózatok kereskedelmi telepítésében és tesztelésében.

2024. február 28. 20:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI

2024. február 27. 20:28

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

2024. február 20. 11:27

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024. február 8. 09:30