Az Exstream Dialogue szoftvere segíti az MKB külpiaci terjeszkedését

OTS - Cégvonal, 2005. szeptember 13. 14:15
Az Exstream Software Inc. bejelentette, hogy az Európa-szerte nemzetközi vállalati és személyi banki szolgáltatásokat nyújtó, vezető magyar bank, az MKB a cég Dialogue szoftverét választotta.
A bank azért döntött így, hogy egyetlen, átfogó infrastruktúra segítségével támassza alá dinamikus üzleti terjeszkedését a kiválasztott piacokon. A Dialogue sokoldalúsága lehetővé teszi, hogy a bank pontos, következetes és személyre szabott dokumentumokat készítsen központi számviteli rendszere számára, tájékoztasson a hitelkártyákról és egyéb banki dokumentumokat, például jelentéseket, kimutatásokat, számlákat és kiegészítő adatsorokat állítson össze.

Az MKB szerint a Dialogue felhasználásának egyik legérdekesebb formája a dokumentumok vonalkóddal való ellátása. Ez lehetővé teszi, hogy a bank külső partnerével együttműködve automatikusan irányítsa a dokumentumok előállítását, az ügyfelek pedig ennek eredményeképpen elégedettebbek legyenek a banktól kapott dokumentumokkal.

A Dialogue bevezetése óta látványosan javult iratszolgáltatásunk. Sokkal kevesebben panaszkodnak arra, hogy nem kapnak meg valamilyen dokumentumot, és sokkal gyorsabban kinyomtathatjuk az ügyfeleink által kért papírokat. A szoftver leegyszerűsítette, olcsóbbá tette és gyorsította működésünket - mondta Szentjóbi Ottó, az MKB projektmenedzsere. - Ma már a korábbi bonyolult folyamatok végrehajtása nélkül tudjuk lehívni és kinyomtatni az archívumunkban levő dokumentumokat.

A Dialogue megkönnyíti a dokumentumok fellelését, függetlenül attól, hogy azok melyik osztályról származnak. Az MKB szerint ez komoly segítséget jelent az ügyféllel közvetlen kapcsolatot tartók számára, hiszen egyszerűbben megállapíthatják, hogy bizonyos dokumentumok valóban léteznek-e. Az is komoly eredmény, hogy az ügyfelek által kért dokumentumokat sokkal gyorsabban kinyomtathatják. A minőségi ugrás következtében kevesebb panaszos hívást kapnak az ügyfelektől, így csökken az ügyfelekkel közvetlenül érintkezőkre nehezedő teher.
Kulcsszavak: bank MKB

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének

A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.

2024. április 19. 16:59

Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.

2024. április 19. 13:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09