Az online keresés megközelíti népszerűségben az e-mailt
A kereséshez kapcsolódó reklámbevételek szempontjából azonban nemcsak a programokat használók számaránya, hanem az egyes keresőoldalakon átlagosan eltöltött idő is igen fontos lehet, ez pedig egyelőre nem túl hosszú: az amerikai felhasználók átlag 3,5 percet töltenek csak kereséssel naponta, szemben az e-mailezésre szánt 24 perccel.
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett a Google Desktop Search Linuxra is
- Google Dokumentumok & Táblázatok: elérhető a magyar kiadás
- Fontos sportoldalt vett a Yahoo az új elnök vezetésével
- Változások várhatók a Yahoo igazgatótanácsában is
- Bezöldült a Google
- LG Google csokoládé telefon
- Készül a Google-barát Vista SP1
- Kínában is szolgáltathat tartalmat a Google
- Murdoch eladná a Myspace-t a Yahoonak: 12 milliárd dolláros üzlet
- Tovább megőrizné az adatokat a Google
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: