Évkönyvjellegű Kutatási Jelentés

forrás Prim Online, 2005. december 12. 10:30
2005 decemberében, az Információs Társadalom és Trendkutató Központ kiadásában megjelenik az 1999 óta működő Kutatási Jelentés 2005 évkönyvjellegű száma.
A kiadvány célja, hogy az információs társadalom témakörében napvilágot látott, sok esetben egymásnak is ellentmondó hazai kutatási eredmények világában a releváns, módszertanában megbízható, friss empirikus kutatások anyagait összegyűjtse. A máshol nem publikált elemzések az információs társadalom, az internet, az informatikai-távközlési ipar kurrens részkérdéseiről - mindezek üzleti, politikai, társadalmi mozgásirányairól és hatásairól - adnak képet.

A 2005. évi számban a szerkesztőbizottság által kiválasztott 14 tanulmány szerepel a piackutató cégek, az Információs Társadalom és Trendkutató Központ felméréseinek, az állami szférában létrejövő kutatásoknak az anyagaiból.

A kiadvány tanulmányai elsősorban a vállalati szféra, a kormányzati, önkormányzati döntéshozók, valamint a társadalmi szervezetek számára szolgáltatnak olyan háttértudást, ami segítséget nyújt a napi tevékenység, a stratégiai tervezés, pályázatírás, fejlesztési, innovációs célok elérésében.

A kötet ára: 6 900 Ft

Megrendelhető a következő címen:

Információs Társadalom és Trendkutató Központ
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
1111 Budapest, Stoczek u. 2-4. 1. em. 108.
telefon: +36(1)463-2526
fax: +1 +36(1)463-2547
e-mail: horvath.andrea@ittk.hu
Kulcsszavak: ITTK

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja

Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:

2023. február 4. 21:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05