Évkönyvjellegű Kutatási Jelentés
A 2005. évi számban a szerkesztőbizottság által kiválasztott 14 tanulmány szerepel a piackutató cégek, az Információs Társadalom és Trendkutató Központ felméréseinek, az állami szférában létrejövő kutatásoknak az anyagaiból.
A kiadvány tanulmányai elsősorban a vállalati szféra, a kormányzati, önkormányzati döntéshozók, valamint a társadalmi szervezetek számára szolgáltatnak olyan háttértudást, ami segítséget nyújt a napi tevékenység, a stratégiai tervezés, pályázatírás, fejlesztési, innovációs célok elérésében.
A kötet ára: 6 900 Ft
Megrendelhető a következő címen:
Információs Társadalom és Trendkutató Központ
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
1111 Budapest, Stoczek u. 2-4. 1. em. 108.
telefon: +36(1)463-2526
fax: +1 +36(1)463-2547
e-mail: horvath.andrea@ittk.hu
Kapcsolódó cikkek
- Mérd meg, hogy mekkora!
- Magyarország: az "e" sokkal nagyobb szerepet játszik, mint a kormányzás
- Információs társadalom: 2006-ban több minden véget ért Magyarországon
- Kék Notesz: tavaly csak hárommillióan használták a világhálót
- Hiányzó társadalmi igény, mélyülő digitális megosztottság
- A világ előrehaladása az információs társadalom terén 2005-ben
- A világ előrehaladása az információs társadalom terén 2004-ben
- A mobilvilág egy éve
- World Internet Project: digitális két Magyarország
- Megjelent az ITTK Kutatási Jelentésének októberi, dupla száma
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: