Mission: Impossible III DVD mindhárom formátumban

Milkovits Gábor, 2006. augusztus 13. 09:10
A Paramount Home Entertainment október 30-án Blu-ray, HD DVD és normál DVD lemezen egyaránt kiadja a „Mission: Impossible III” DVD filmváltozatát.
Habár a Paramount és a Warner már korábban jelezte, hogy a bizonytalan átmeneti időszakban mindkét kéklézeres, következő generációs formátumban megjelenteti filmjeit, ez az első konkrét eset, amikor erre valóban sor kerül. A rengeteg extrával ellátott film normál DVD-n két lemezen fog megjelenni, míg mind a HD DVD, mind pedig a Blu-ray verzió 1080p HD nagyfelbontású képpel és 5.1 Dolby Digital Plus hanggal próbálja visszaadni a mozi-élményt. Emellett elérhető lesz egy egylemezes hagyományos DVD változat is, szikárabb extrákkal.

A két versengő formátum okozta dilemma elemzők szerint katasztrofális hatással lehet az új technológia elterjedésére nézve. A Screen Digest kutatása szerint 2010-re a DVD-kre költött 39 milliárd dollárnak még mindig csak alig több mint negyedét fordítják majd a vásárlók kéklézeres lemezekre. A helyzet a HD DVD és a Blu-ray versengése nélkül is éppen elég nehéz lenne, hiszen a kéklézeres formátumok előnyei korántsem olyan nyilvánvalóak a DVD-vel szemben, mint utóbbié a VHS technológiával összehasonlítva. Vagyis formátum-háború ide vagy oda, a kéklézeres technológia csak akkor terjedhet el igazán széles körben, ha a fogyasztók többsége nagyképernyős, HD felbontású tv-vel rendelkezik majd, a legtöbb fejlett ország teljesen átáll a digitális adások sugárzására, és persze elérhetőek lesznek a megfelelő árú felvevő-készülékek is. És még ekkor is kérdéses, hogy valóban mindenki számára megéri-e a még jobb képminőség a komoly anyagi ráfordítást igénylő váltást.
Kulcsszavak: Blu-ray HD DVD DVD film

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja

Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:

2023. február 4. 21:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

2024. február 20. 11:27

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024. február 8. 09:30

Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en

2024. január 29. 16:07