Médiavásárlásra szakosodott online piactér jött létre
Az oldal a reklámpiac azon hirdetői csoportjainak igényét is igyekszik kiszolgálni, akik a médiatervezést és vásárlást maguk intézik, de a médiaajánlatok nem minden esetben jutottak el hozzájuk. Az új médiafelület újabb kampányötleteket is generálhat, de a szűkebb célcsoportok elérése is hatékonyan valósulhat meg segítségével.
A közlés szerint világszerte egyre jelentősebb az igény, hogy a médiavásárlás is az interneten keresztül történhessen. Példaként említik, hogy a módszer már igen elterjedt az Egyesült Államokban, ahol a rádiós piacon, és az egyes célcsoportokat elérő médiacsatornákra fókuszáló oldalak már sikeresen működnek.
A Mediaoutlet Kft. szerint az oldal felgyorsítja és leegyszerűsíti a médiafelülettel kapcsolatos adás-vétel folyamatát.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Elindult az online jegyértékesítés a Hegyalja fesztiválra
- Két gigabyte-nyi postafiók minden T-Online netelőfizetőnek
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- Új web2 szolgáltatás: Közösségi térkép
- Új internetes hírportál indult Békésben
- Internetes szerzőijog-védelmi szolgáltatást vesz igénybe az AP hírügynökség
- Növekvő netcenzúra világszerte
- Amazon: jogvédelem nélküli zeneletöltő szolgáltatás
- Mobil tévézésben még elsők lehetünk
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.