Februárban újra nőtt a mobil-előfizetők száma

2007 február végére az előfizetői szám alapján a T-Mobile részesedése az egy hónappal korábbi 44,61 százalékról 44,60 százalékra, a Vodafone részesedése 21,52 százalékról 21,50 százalékra csökkent. A Pannon részesedése a januári 33,87 százalékról 33,90 százalékra emelkedett.
A forgalmazásban részt vevő, azaz az utolsó három hónapban hívást vagy SMS-t indító, illetve fogadó feltöltéses, valamint az előfizetéses kártyák száma februárban a január végi szinthez képest közel 4 ezerrel, 9 millió 380 ezerre csökkent.
A forgalmazásban részt vevő ügyfelek száma alapján az év második hónapjában a Vodafone piaci része a januári 21,44 százalékról 21,52 százalékra nőtt. Ugyanekkor a T-Mobile piaci részesedése 44,89 százalékról 44,86 százalékra, a Pannon részesedése pedig 33,67 százalékról 33,62 százalékra csökkent.
A három szolgáltató ügyfelei 2007 februárjában 4 391 számot hordoztak a 2004 májusa óta igénybe vehető mobil-számhordozás keretében. A Nemzeti Hírközlési Hatóság adatai szerint a számhordozás a második hónap végéig összesen 151 708 mobilszámot érintett.
Kapcsolódó cikkek
- Júniusban a mobil-előfizetések száma csökkent, az aktív ügyfeleké pedig nőtt
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- 70 százalékkal nőtt tavaly a mobilinternetezők száma
- Ismét kevesebb mobilozó októberben
- Szeptemberben bővült a vezetékes szélessávú piac
- Augusztusban hódított a mobilinternet
- Változatlan az aktív ügyfelek száma a mobiltelefonálás piacán
- NHH: nőtt a mobilinternetezők száma júliusban
- Júniusban is népszerű volt a mobilinternet
- Rekordnövekedés a mobilinternet-piacon
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Galaxy Z sorozat új tagjai megváltoztathatják az okostelefonokhoz való viszonyt
A Samsung bejelentette az összehajtható okostelefonok következő generációját: megérkezett a Galaxy Z Flip4 és a Galaxy Z Fold4. A készülékek testreszabható, elegáns külsővel és továbbfejlesztett teljesítménnyel érkeznek. A Galaxy Z sorozat, ahogy eddig is, szakít a hagyományokkal, a negyedik generációs készülékek új lehetőségeket hoznak el a mindennapi kapcsolattartásba.
Minden eddiginél vagányabb arculattal és termékekkel jelentkezett a Mobilfox
A Mobilfox, amely idén ünnepelte 6. születésnapját, teljes változáson ment keresztül, amelynek keretében átalakult a márka kommunikációja és megújult a termékpalettája. Az új arculat és a vállalat teljes külső megjelenése a bátorságról és az önmegvalósításról fog szólni ezután.
A Dell új szintre emeli a javíthatóságot egy kiterjesztettvalóság-alkalmazással
A Dell Technologies mindig szem előtt tartotta a termékek könnyű javíthatóságát a környezettudatosság jegyében. Most egy újabb lépést tett ezen a területen, bejelentette a világ első szervizeléshez tervezett AR alkalmazását, a Dell AR Assistant applikációt. A vállalat olyan ingyenes iOS-en és Androidon is elérhető alkalmazást fejlesztett, amely a kiterjesztett valóság alkalmazásával, lépésenként vezeti végig az ügyfeleket a Dell eszközök alkatrészeinek cseréjén.
Így hozd ki a legtöbbet a telefonodból a fesztiválokon
Két év kihagyás után idén ismét ezerrel dübörög a fesztiválszezon, a koncertek hálójában pedig kifejezetten sokféleképp számítunk hű társunk, a telefonunk segítségére. De hogyan hozzuk ki belőle a legtöbbet, ha már úgyis ott lapul a zsebünkben? A Nokia Mobile összegyűjtött pár gyakori fesztiválhelyzetet, és néhány mobilos megoldást, kifejezetten partiarcoknak.
Kapcsolattartás az ügyfelekkel
Az elmúlt néhány évben számos megszokott üzleti tevékenység megszakadt és a prioritások eltolódtak, ezért az ügyfélkapcsolattartás fontosabbá vált, mint valaha. Az üzenetküldő alkalmazások számtalan olyan funkciót kínálnak, amelyek megkönnyítik és kényelmessé teszik az ügyfélkapcsolattartást mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára, még a legnehezebb helyzetekben is.