A Google a legértékesebb márka
MTI Sajtóadatbank, 2007. április 24. 08:48
![](/download/viewattach/60696/1/40/preview-208268814.jpg)
Az intézet szerint a Google mint márka 66 milliárd dollárt ér, a Coca-Cola 44 milliárddal a negyedik helyre került. A második helyen a General Electric áll 62 milliárd dollárral, a harmadikon a Microsoft 55 milliárddal.
A legsikeresebb német márkának a BMW-t tartja a piackutató, a német autógyár 26 milliárd dollárral a 14-ik helyen áll. Az első tíz legértékesebb márka között található a kínai China Mobile mobilszolgáltató, a Marlboro és az amerikai Wal-Mart áruházlánc.
A legsikeresebb német márkának a BMW-t tartja a piackutató, a német autógyár 26 milliárd dollárral a 14-ik helyen áll. Az első tíz legértékesebb márka között található a kínai China Mobile mobilszolgáltató, a Marlboro és az amerikai Wal-Mart áruházlánc.
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?
2024. július 26. 13:59
Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása
2024. július 16. 16:29