A Google a legértékesebb márka
MTI Sajtóadatbank, 2007. április 24. 08:48

Az intézet szerint a Google mint márka 66 milliárd dollárt ér, a Coca-Cola 44 milliárddal a negyedik helyre került. A második helyen a General Electric áll 62 milliárd dollárral, a harmadikon a Microsoft 55 milliárddal.
A legsikeresebb német márkának a BMW-t tartja a piackutató, a német autógyár 26 milliárd dollárral a 14-ik helyen áll. Az első tíz legértékesebb márka között található a kínai China Mobile mobilszolgáltató, a Marlboro és az amerikai Wal-Mart áruházlánc.
A legsikeresebb német márkának a BMW-t tartja a piackutató, a német autógyár 26 milliárd dollárral a 14-ik helyen áll. Az első tíz legértékesebb márka között található a kínai China Mobile mobilszolgáltató, a Marlboro és az amerikai Wal-Mart áruházlánc.
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Xerox bővíti igazgatóságát
A munkahelyi megoldásokat biztosító Xerox Holdings Corporation technológiai vállalat bejelentette, hogy Nichelle Maynard-Elliott és Margarita Paláu-Hernández is bekerül az igazgatóság új tagjainak jelöltjei közé, akiket az éves részvényesi találkozón választanak majd meg 2021. május 20-án. Így az igazgatók száma kilencre bővülhet.
2021. március 8. 18:13
Nőtt a női vezetők száma a Schneider Electricnél
Tovább bővült az elmúlt egy évben a női felsővezetők száma a Schneider Electric hazai érdekeltségeinél, a budapesti központban például már a menedzsment negyedét adják a hölgyek. A vállalat ismét szerepel a Bloomberg Nemi Egyenlőségi Indexében (Gender Equality Index - GEI) és globális szinten 2025-re 30 százalékra bővítené a nők arányát a felsővezetésben.
2021. március 8. 16:27
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
legfrissebb cikkei
A SYNLAB a Magyar Olimpiai Csapat partnere lett
2021. 03. 09
Két új reklámfilmet forgatott a Republic Group
2021. 03. 09
Kultikus sorozat tér haza az HBO GO kínálatába
2021. 03. 09