A Google a legértékesebb márka

MTI Sajtóadatbank, 2007. április 24. 08:48
A Google a legértékesebb márka ma a világon a Millward Brown piackutató szerint. Ezzel az internetes böngésző letaszította az első helyről a Coca-Colát.
Az intézet szerint a Google mint márka 66 milliárd dollárt ér, a Coca-Cola 44 milliárddal a negyedik helyre került. A második helyen a General Electric áll 62 milliárd dollárral, a harmadikon a Microsoft 55 milliárddal.

A legsikeresebb német márkának a BMW-t tartja a piackutató, a német autógyár 26 milliárd dollárral a 14-ik helyen áll. Az első tíz legértékesebb márka között található a kínai China Mobile mobilszolgáltató, a Marlboro és az amerikai Wal-Mart áruházlánc.
Kulcsszavak: Google +céginfo

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Xerox bővíti igazgatóságát

A munkahelyi megoldásokat biztosító Xerox Holdings Corporation technológiai vállalat bejelentette, hogy Nichelle Maynard-Elliott és Margarita Paláu-Hernández is bekerül az igazgatóság új tagjainak jelöltjei közé, akiket az éves részvényesi találkozón választanak majd meg 2021. május 20-án. Így az igazgatók száma kilencre bővülhet.

2021. március 8. 18:13

Nőtt a női vezetők száma a Schneider Electricnél

Tovább bővült az elmúlt egy évben a női felsővezetők száma a Schneider Electric hazai érdekeltségeinél, a budapesti központban például már a menedzsment negyedét adják a hölgyek. A vállalat ismét szerepel a Bloomberg Nemi Egyenlőségi Indexében (Gender Equality Index - GEI) és globális szinten 2025-re 30 százalékra bővítené a nők arányát a felsővezetésben. 

2021. március 8. 16:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától Budapest nagy részén elérhető a Vodafone 5G hálózata

2021. március 4. 16:27

Idén 20 éves az Adverticum

2021. február 8. 14:49

Kinőtte a határokat a Codecool

2021. február 1. 14:47

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

2021. január 18. 14:59