200 millió Google Earth felhasználó

Milkovits Gábor, 2007. június 6. 21:01

Michael Jones, a Google műszaki vezérigazgatója keddi nyilvános beszédében nemes egyszerűséggel a világ ötödik legnépesebb nemzetének nevezte a Google Earth felhasználóinak táborát.

A kaliforniai Berkeley Egyetemen tartott Digitális Föld Szimpóziumon Jones elmondta, hogy a Google Earth műholdas felvételeket tartalmazó szoftvert eddig több mint 200 millióan töltötték le világszerte. Ez a szám meghaladja Brazília teljes népességét, és éppen csak elmarad Indonézia lakosságának számától. Az alkalmazást olyan vezető politikusok is rendszeresen használják, mint Jacques Chirac francia, vagy George W. Bush amerikai elnök. Utóbbi például szívesen nézegeti saját texasi ranch-ét a Google Earth-ön, amikor éppen oda vágyik a Fehér Ház helyett. A szoftver emellett a sztárok és hírességek világába is belépett, Angelina Jolie például gyermekei születési helyének koordinátáit tetováltatta magára, egy német magazin pedig ennek alapján a Google Earth-ön megkereste a helyszíneket, majd a képeket közzé is tette.

Jones szerint a szoftver megjelenése óta eltelt két évben többen telepítették a gépükre, mint ugyanebben az időszakban a Windows XP-t, ami szerinte mindenképpen figyelemreméltó adat. A Google Earth elterjedtsége miatt sokszor vitákat is kivált azzal, hogyha egyes helyszínekről nem a legfrissebb felvételeket mutatja, emellett pedig rengetegen vadásznak az érdekességekre, legutóbb például a környezeti problémák, illetve a szudáni darfúri konfliktus következményeinek megjelenése volt sajtótéma.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A MeetLab kiterjesztett valósággal kísérletező előadása Drezdában

November közepén a drezdai Fast Forward Fesztiválon mutatja be How to disappear completely című, helyszínspecifikus, GPS-vezérelt köztéri előadását a budapesti MeetLab alkotócsapata. A fülhallgatóval és okostelefonnal sétáló nézők előtt a városi terek valósága egy kiterjesztett fikciós rétegen keresztül elevenedik meg. A nézők szabadon barangolhatnak a játék terében, ahol az eltűnés egy teljesen új rétege tárul fel. A produkciót először a budapesti PLACCC Fesztiválon mutatták be 2018-ban, majd a törökországi Izmir városára adaptálták, hamarosan pedig Kairóban is bemutatkoznak. 

2020. október 30. 17:26

Tudatosak és felkészültek a millenniumi és a Z generáció tagjai

Meglehetősen tudatosak és felkészültnek érzik magukat a millenniumi és a Z generáció tagjai, ha a pénzügyekről van szó. Hosszabb távra is vannak pénzügyi terveik, rendelkeznek megtakarítással, úgy érzik, rendelkeznek a megfelelő tudással és információkkal, ugyanakkor a koronavírus-járvány miatt sokan borúsan látják a pénzügyi jövőjüket – többek között ezek jellemzik az 1980-as években és az 1990-es évek első felében született millenniumi, illetve az őket követő Z generáció tagjait a nemzetközi kutatások szerint. 

2020. október 30. 15:49

Új honlapot indított a Raben Group

Élesítette megújított honlapját a Raben Group. Az Európa tizenhárom országában – köztük Magyarországon is – jelen lévő logisztikai szolgáltató oldalán az ügyfelek még egyszerűbben érhetik el és kezelhetik egyedi adataikat, illetve kaphatnak naprakész információt a megrendelt szállításaikkal kapcsolatban. A portál emellett szorosabb kapcsolattartást tesz lehetővé a cégcsoport partnerei és munkatársai között, ezzel még professzionálisabb kiszolgálást biztosít.

2020. október 30. 14:07

Több mint 270 munkatárs csatlakozott a Vodafone tartós távmunkaprogramjához

Home Agent néven indított állandó távmunkaprogramot a Vodafone Magyarország meglévő és újonnan belépő ügyfélszolgálatos kollégák körében – ezzel úttörő szerepet vállalva az innovatív, digitális munkavégzés kialakításában. A programmal a távközlési vállalat lokációtól függetlenül kíván munkalehetőséget teremteni, olyan munkavállaók számára, akik otthonaikat nem – vagy csak korlátozottan – tudják elhagyni, vagy olyanok számára, akik csekély munkalehetőséggel bíró térségben élnek. A Home Agent sikerét mi sem mutatja jobban, minthogy az elmúlt pár hónapban már 270-en jelentkeztek a programba. 

2020. október 30. 12:41

Még a gumiabroncs is rózsaszín a Bridgestone októberi kampányában

Saját szuperhősnővel, rózsaszín abronccsal és maszkosztással kampányolt a Bridgestone Tatabánya a rendszeres mellrákszűrés és önvizsgálat mellett. Az abroncsgyár a dolgozók bevonásával immár második alkalommal hívja fel a figyelmet a nők ezreit érintő daganatos betegség elleni küzdelemre. A vállalat matricákkal, plakátokkal és díszkivilágítással rózsaszínbe öltöztette a gyárat, ingyenes mellrákszűrést biztosított női dolgozói számára, rózsaszín szalagos szájmaszkokat osztott Tatabányán és Környén, adományt gyűjtött a Szent Borbála Kórháznak, illetve az üzemben játszódó edukációs képregényt készített a mellrákszűrésről.

2020. október 30. 11:30

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

2020. október 8. 15:45

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11
online sportfogadás