Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
A kormányfő közölte: a mintegy 9 milliárd forintos beruházással 746 új munkahely jön létre. Az állami támogatás mértéke 1,3 milliárd forint.
John Bond, a Vodafone csoport elnöke közölte: 20 országot elemeztek, de végül Magyarország mellett döntöttek egyebek mellett a jól képzett munkaerő miatt.
A Vodafone csoport elnöke közölte: a pénzügyi központban 18 ország üzleti tranzakcióit kezelik majd.
A Vodafone Magyarország vezérigazgatója és Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter május 11-én jelentette be, hogy a Vodafone csoport új szolgáltató központot hoz létre Budapesten. Beck György a magyarországi cég vezérigazgatója akkor azt mondta, hogy egy hároméves konszolidáció eredményeként a Vodafone szolgáltatásainak jelentős részét - pénzügy, humánerőforrás, beszerzés - központosítja. A cég vezetésének döntése szerint ezeket a szolgáltatásokat Magyarországra telepíti, és innen szolgálja ki leányvállalatait.
A Vodafone magyarországi befektetéseinek értéke, az 1999-es megalakulása óta mintegy 2 milliárd dollár, a magyar piacon csaknem 20 százalékos részesedéssel rendelkezik.
A cégek 2004 óta 40 ehhez hasonló szolgáltató központot telepítettek Magyarországra, amelyek révén 14 ezer új munkahely jött létre. A kormány célja, hogy a következő 3-4 évben ezt a számot megduplázzák.
A brit Vodafone márciussal zárult üzleti évében 4,806 milliárd fontos adózás utáni veszteséget könyvelt el, az egy évvel korábbi 17,233 milliárdos veszteség után.
Kapcsolódó cikkek
- Budapesten lesz a Vodafone globális szolgáltató központja
- MHM Computer: tendernyerés a Vodafone-nál
- Vodafone Magyarország: több mint 100 millió dollár fejlesztésre
- Ügyfélközpontú dizájn: Megújulnak a Vodafone képviseletek
- Ünnepi forgalomnövekedés a Vodafone-nál is
- A HP-főnök lett a Vodafone Magyarország vezérigazgatója
- A Vodafone továbbra is veszteséges
- A Vodafone Magyarország az első
- Együttműködés az Invitel és a Vodafone között
- Vodafone: törökországi kinevezés a magyarországi vezérigazgatónak
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.