Internettelefonos céget vett a Google

Milkovits Gábor, 2007. július 3. 20:04

A Google felvásárolta a Grand Central nevű internettelefonos társaságot, amely lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy egy előfizetéssel és hívószámmal kezeljék vezetékes, mobil- és internetes telefonjaikat.

A Grand Central szolgáltatásának lényege, hogy egy webes szoftver segítségével ugyanarra a készülékükre, illetve az összes készülékre futnak be a különféle platformokról érkező hívások és üzenetek. Ez jelentősen leegyszerűsíti a személyi információkezelést anélkül, hogy bármelyik megoldás előnyeiről le kellene mondani. Az ötlet az egyik alapító, Craig Walker agyából akkor pattant ki, amikor egyszer 2005-ben egy repülőtéren várakozva egyszerre kellett meghallgatnia a vezetékes készülékére, a mobiltelefonjára, illetve céges internetes telefonjára érkezett üzeneteket, és ehhez mindegyik postafiókját külön-külön, más-más eszközről kellett megnyitnia.

Wesley Chan, a Google termékmenedzsere blogjában azt írta, hogy a szolgáltatás jól illeszkedik a cég meglévő termékkínálatába. Egyelőre sem a vételárról, sem arról nem lehet tudni, hogy a Google milyen új szolgáltatásokat tervez ráépíteni a megoldásra.

Kulcsszavak: Google

Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI

125 millió 25 televíziónak

Huszonöt televízió kap közel 125 millió forintos támogatást a rendszeresen jelentkező hírműsorok, közéleti és kulturális magazinműsorok készítését támogató pályázat második fordulóján. E heti ülésén – többek között – erről döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A grémium ezen kívül a Keszthely 93,4 MHz közösségi használatára a Mária Rádió szolgáltatóját hirdette ki a pályázat nyertesének, továbbá nyilvántartásba vette egy szombathelyi és egy szentesi frekvencia pályázati felhívását. A testület elfogadta a négy társszabályozó szakmai szervezet félévi beszámolóit is.

2019. szeptember 18. 19:53

Mit mér és mire panaszkodik a magyar netező?

Négyéves a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szélessávú szolgáltatásokat összehasonlító portálja, a Szélessáv.net, amely az elmúlt egy évben 211 kihelyezett mérőeszközzel több mint 1,3 millió mérést végzett el. Ezzel kapcsolatban a hatóság egy reprezentatív felméréséből az is kiderült, hogy 2018-ban az internetezők – 58 százaléka – leginkább az otthoni internetes telefonálásra panaszkodott, amit a videotelefonálásra (56%) és az online filmnézésre (52%) vonatkozó elégedetlenség követett.

2019. augusztus 19. 09:35

Gyorsabb lesz a net néhány baranyai iskolában

Közel féltucat baranyai iskolában lesz nagysebességű internetkapcsolat ősztől a Vannet technológiájával. Az állami fejlesztési program célja a digitális tananyagok elterjesztése és az oktatási célú WIFI-hálózatok elérése.

2019. július 15. 10:33

A Balatonra is megérkezett az 5G

A Vodafone Magyarország számára kiemelten fontos a balatoni régió, így a szolgáltató az utóbbi években folyamatosan fejleszti hálózatát a térségben. 

2019. június 2. 13:38

NMHH: 11 százalékkal csökkentek az internetárak tavaly

2018-ban 11 százalékkal mérséklődtek az internetszolgáltatások és ennél kisebb mértékben a mobilhang-előfizetések árai, elsősorban az internetáfa-csökkentés hatására – ezek a legfontosabb megállapításai a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb elemzésének, amely a távközlési szolgáltatások árait és piaci kínálatát vizsgálta. A dokumentumból kiderül az is: a kínált szolgáltatások köre folyamatosan változik, a konstrukciók több mint fele csak kevesebb mint egy év óta igényelhető. 

2019. május 7. 16:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei

2019. november 8. 10:07

Az Antenna Hungária megvásárolta a Telenor Magyarország 25%-át

2019. november 1. 08:32

Idén is keresik az év fiatal vezetőjét!

2019. október 22. 13:26

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44
online sportfogadás