Két új szervezeti egység a Vodafone Magyarországnál
A Vodafone Magyarország ma arról tájékoztatta szerkesztőségünket, hogy a cég jelentős szervezeti átalakításba kezdett a változó piaci igények kiszolgálása és a folyamatos növekedés biztosítása érdekében. Felfrissítik a vállalati struktúrát, illetve új pozíciókat állítanak fel.
„A piac fokozott igényei – különös tekintettel meglévő ügyfeleink teljesebb körű kiszolgálására és az új ügyfelek megszerzéséért folytatott munkánkra – szükségessé teszik vállalatunk átalakítását. Ezzel az erőteljes átszervezéssel kívánjuk a Vodafone Magyarországot a további növekedésre felkészíteni” – mondta Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. A Vodafone Magyarország két új szervezeti egységet hoz létre, annak érdekében, hogy rugalmasabban reagáljon a piaci kihívásokra és ügyfelei igényeit még sokoldalúbban elégítse ki.
A lakossági üzletág az egyéni előfizetők igényeire kíván összpontosítani. A szervezeti egységbe tartozik a lakossági marketing, a lakossági értékesítés és a lakossági ügyfélszolgálati tevékenység is. A szervezeti egységet Podhorányi László, a jelenlegi ügyfélszolgálati igazgató fogja vezetni.
A vállalati üzletág a vállalkozások, vállalatok és az államigazgatási intézmények igényeit kívánja kiszolgálni. A szervezeti egységbe tartozik a vállalati marketing, a vállalati értékesítési, valamint a vállalati ügyfélszolgálat is. Az üzletág vezetését a megfelelő jelölt kiválasztásáig – megbízott vezetőként – Ürögi Zsolt látja el.
A lakossági és vállalati üzletágak munkáját segítő új szervezeti egységek:
A stratégia, márka és kommunikációs csoport a cég stratégiájáért és tervezési folyamataiért lesz felelős. Feladatkörébe tartozik a reklám, a teljes körű kommunikáció, valamint a társadalmi felelősségvállalás és a Vodafone Magyarország Alapítvány tevékenységének irányítása. A szervezeti egységet Peter Boucher vezeti, aki eddig a marketingigazgatói posztot töltötte be.
A távközléspolitika és operációs csoport felel a cég távközléspolitikai tevékenységéért, valamint a munkakörnyezettel, logisztikával és a jogi feladatokkal kapcsolatos funkciókért. A szervezetet Marchhart Pál vezeti majd, aki eddig a szabályozási terület vezetője volt.
A pénzügyi terület eddigi vezetője, Lovászné Schwartz Beáta 7 év után távozik a Vodafone Magyarországtól. A szervezetet megbízott igazgatóként Muriel Anton, a Vodafone csehországi pénzügyi igazgatója fogja vezetni a megfelelő jelölt kiválasztásáig.
A humán erőforrás terület vezetője Gothárdi Ibolya, aki néhány hete csatlakozott a Vodafone Magyarország csapatához, míg a technológiai terület vezetője továbbra is Döbrőssy Gábor marad.
„Meggyőződésem, hogy egy olyan erős és tehetséges vezetői csapatot állítottunk össze, amely képes üzleti stratégiánk megvalósítására. A szervezeti változások, amelyeket most elindítunk, segítenek abban, hogy a Vodafone Magyarország a magyar távközlési piac meghatározó telekommunikációs szolgáltatójává váljon” – mondta Beck György.
A cég tájékoztatása szerint a Vodafone szervezetét érintő változások folyamatosan lépnek hatályba.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.