MTV: öt cég tett ajánlatot a minimáltenderen

MTI Sajtóadatbank, 2009. március 27. 10:02

A formai és alkalmassági feltételeknek korábban megfelelt cégek mindegyike benyújtotta ajánlatát a Magyar Televízió (MTV) új, óbudai székházának legszükségesebb technikai eszközeire szorítkozó pályázaton, amelyen így továbbra is öt társaság van versenyben - tájékoztatta csütörtökön a közszolgálati médium az MTI-t.

Az adáslebonyolító rendszerre, távközlési és technikai központra, hang-, valamint intercom-rendszerre, továbbá különböző kiegészítő és segédanyagok beszállítására kiírt, gyorsított meghívásos eljárás feltételeinek az Albacomp RI Kft., az AudMax Broadcast Kft., a Navigator Informatika Zrt., a Rexfilm Kft. és a Studiotech Hungary Kft. részvételi jelentkezését fogadták el az MTV szakemberei - tudatták.

Február 11-én döntött úgy az MTV-t felügyelő közalapítvány kuratóriumi elnöksége, hogy egy legszükségesebb berendezésekre szorítkozó közbeszerzési eljáráson szerzi be az új székház egyes eszközeit a köztelevízió, miután az előző nap lejárt határidőig egyetlen ajánlat sem érkezett a teljes felszerelésre.

Egy név nélkül nyilatkozó testületi tag a döntéshozatal után azt közölte az MTI-vel: maximum nettó 1,2 milliárd forintból szerzik be a két éve még 6-8 milliárdosra becsült beruházás azon elemeit, amelyek nélkül nem tudnák elkezdeni a normális működést az óbudai új székházban; azt tervezik, hogy egy központi kapcsolótermet és egy adáslebonyolítót szereznek be ilyen módon.

Két nappal később úgy nyilatkozott az MTI-nek Medveczky Balázs, az egy éve elnök nélkül működő intézmény ügyvezető alelnöke, hogy április közepére lezárulhat a közbeszerzési eljárás.

Kulcsszavak: MTV1 közbeszerzés

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Innováció az építőipari beruházások tervezésében

A Paulinyi & Partners Digital Solutions Kft. egyedi projektjével a tervezés teljes időtartamában képes segíteni a tervezők és a beruházó munkáját. A beruházás előkészítés és tervezéssegítő szolgáltatás fő célja a hatékonyságnövelés és a projektdöntések támogatása.

2022. január 27. 14:58

A hazai webáruházak a karácsonyi szezon győztesei

A felnőtt magyarok háromnegyede a karácsonyra vásárolt ajándékok közül legalább egyet online rendelt meg 2021-ben, elsősorban belföldi webáruházakból – derült ki a Reacty Digital 2022. januári felméréséből. 

2022. január 26. 20:48

2022 is az e-kereskedelem éve lesz

Azt régóta tudjuk, hogy sikeres vállalkozás ma már nem létezhet hatékony online jelenlét nélkül, de a világjárvány hazánkban is példátlan e-commerce robbanást hozott magával: 2021 első félévében 30%-os bővülés mellett bruttó 494 milliárd forintos belföldi forgalmat bonyolított a magyar online kiskereskedelmi piac. A képlet tehát egyszerű, de korántsem olyan könnyű kitalálni, mire harapnak a vásárlók az egymással versengő webáruházak zajában, miközben a körülöttünk lévő világ minden eddiginél gyorsabban változik. A Markestic összeszedte a nyolc legfontosabb trendet, melyre mindenképpen érdemes odafigyelnie a hosszú távra tervező kereskedelmi vállalkozásoknak.

2022. január 26. 19:24

Kínai újév, Covid és téli olimpia – mire számíthatnak az ellátási láncok az év elején?

A kínai újév köszöntése a távol-keleti országban élők számára családi összejöveteleket, utazást és pihenést jelent, a világ többi részének viszont komoly logisztikai kihívásokat. A vállalkozások bezárnak, a gyárak felfüggesztik működésüket, a fuvarozók pedig az alacsonyabb keresletre reagálva csökkentik a kapacitást, mindez nagymértékben befolyásolja a globális áruszállítási piacot. Idén a kínai újév hatása várhatóan a szokásosnál nagyobb lesz a DACHSER szerint, hisz a munkaszüneti napok mellett a COVID-19 okozta szigorításokkal és a pekingi téli olimpiával járó forgalommal is számolnunk kell.

2022. január 26. 14:59

Lehet-e 2022 az egyensúlykeresés éve?

A 2016-ban alakult, és a Magyar Marketing Szövetség exkluzív szakmai közösségeként működő Marketing Döntéshozók Klubja idén immár hatodik éve foglalja össze azt, hogy mi várható a marketingkommunikáció területén az előttünk álló esztendőben. Meghatározó hazai marketing és kommunikációs döntéshozók nyilatkoznak arról, hogy az elhúzódó járvány és annak gazdaságba begyűrűző hatásai hogyan jelentkeznek a fogyasztói motivációkban, az üzleti és marketingfolyamatokban, az ügyfélélményben, illetve a média és eszközhasználat területén.

2022. január 26. 13:45

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58