Mobilreklám-céget vesz a Google
A Google bejelentette, hogy 750 millió dollárért megvásárolja az AdMob nevű mobiltelefonos reklámértékesítő céget, hogy ezzel is tovább folytassa terjeszkedését a mobil-internetes piacon.
A Google már ma is jelen van a mobiltelefonos reklámpiacon, azonban azt nem lehet tudni, hogy 20 milliárd dollár feletti éves bevételének hány százalékát adja ez az ágazat. Eric Schmidt vezérigazgató egyébként éppen a múlt hónapban nyilatkozott úgy, hogy a válság legnehezebb részének elmúltával cége ismét fel szeretné futtatni piaci felvásárlásait.
Kapcsolódó cikkek
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
- Arat a Google, virul az online hirdetési piac
- A vártnál nagyobb a Google negyedéves adózott eredménye
- Jelentős részvénymennyiségtől válnak meg a Google-alapítók
- A német kormány törvényi fellépést tart lehetségesnek a Google ellen
- Megvette a Gizmo-t a Google
- Google-eredmény: növekedés, mégha kicsi is
- A Google a világ legértékesebb márkája
- Kockázati tőkebefektető lesz a Google
- Továbbra is egydolláros fizetés a Google-moguloknak
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elismerték a Schneider Electric egyenlő fizetésekért tett erőfeszítéseit
A Világgazdasági Fórum egyik szervezete iránymutatóként nevezte meg a Schneider Electric-et a sokszínűség, egyenlőség és befogadás területén indított Globális béregyenlőségi kezdeményezéséért. A Schneider Electric, az energiamenedzsment és az ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat programja 2014-ben indult el 12 országban, kísérleti jelleggel, azóta több mint 100 országban valósult meg, és 2020 végére a vállalat dolgozóinak 99,6 százalékát érte el.
Új szakember érkezik a Yettel Magyarország felsővezetésébe
Mohamed ElSayad 2023. január 31-gyel távozik a Yettel Magyarországtól, pozícióját Nemanja Zilovic tölti be a kereskedelmi divízió élén.