Az interneten már látogatható az Égi Udvar
A SkyCourt ünnepélyes, hivatalos átadása március 18-ikán lesz, a megnyitót követő két napon – március 19-20-ikán – pedig a Budapest Airport megnyitja az épület kapuit minden érdeklődő számára. A weboldalon már most megtalálható a nyílt napok részletes programja, amely számtalan érdekességet tartogat a látogatók számára. Koncertek, táncelőadás és valódi sztárdömping várja mindazokat, akik a nyílt hétvégén felkeresik a SkyCourtot. Mindemellett természetesen érdemes lesz gyönyörködni az épületben és a hatalmas üvegfelületeknek köszönhető csodálatos kilátásban, amely közvetlenül a forgalmi előtérre, a repülőgépek „parkolójára” nyílik.
A weboldal bemutatja azt a több mint egy tucat üzletet is, amelyekben a SkyCourton át utazók híres hazai és nemzetközi márkás termékeket vásárolhatnak, köztük olyan neves magyar árukat, mint a Herendi porcelán, a Szamos marcipán, a tokaji aszú vagy a legendás magyar libamáj. E termékekből a nyílt hétvégére érkezők is kedvükre válogathatnak, hiszen az üzletek mindkét napon nyitva tartanak. Sőt, értékes nyeremények is várják mindazokat, akik az üzletekben vásárolnak.
Az élményterminálba látogatókat további meglepetések is várják. 14 értékes repülőjegyet nyerhetnek például azok, akik helyesen felelnek a repülőtérrel kapcsolatos kvíz kérdéseire. A kérdések természetesen csupa olyan érdekességre vonatkoznak, amelyekre a válasz az internetes oldalon is megtalálható.
Az új weboldal a nyereményjátékok részleteiről is pontos tájékoztatást nyújt, de megtalálhatók a website-on a repülőtér 2A és 2B termináljairól járatokat indító légitársaságok és a nyílt napokon szintén nyitva tartó éttermek és kávézók listái is.
Kapcsolódó cikkek
- Már szolgáltatásokért is lehet fizetni PayPal-lal
- Magyarországon is elindulhat a Google Street View szolgáltatás
- Szlogen- és logópályázattal indult el a KreaNod
- Egyre több színházjegyet vásárolnak az utolsó pillanatban
- Szemléletformáló internetes fejlesztés a mezőgazdasági adózásra
- Internetes adatbázis Peter Handke munkásságáról az Osztrák Nemzeti Könyvtártól
- MÁV-Start: több vonaton lesz elérhető az ingyenes internet
- Kelet-Európában is elérhető a rara.com digitális zeneszolgáltatása
- Webes kisalkalmazást indít a Puzzled by Policy
- Virtuális „check-in” alkalmazás a Lufthansától
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!
A jövőben a tartalom forradalmára figyeljünk! A személyes, a hiteles, az egyedi, az őszinte, a releváns, tehát csak emberi érzelmi intelligenciával alkotott mondanivaló a nyerő. A habkönnyű lózungok divatja lejár. A tartalomban zajló trendek tehát nem a gépiesség irányába mutatnak. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!” című, szeptember 12-én megrendezendő hibrid konferenciáján mindenki felfrissítheti tudását a legfrissebb trendekkel.
A technológia etikai kérdéseire is fókuszál a Huawei nyári női vezetőképzője
Az összes EU-s tagországból, valamint Ukrajnából és a Nyugat-Balkánról vesznek részt tehetséges fiatal nők az Európai Vezetői Akadémia által negyedszerre megrendezett, „Női vezetők a digitális korban” intenzív képzésen, amelyet ezen a héten tartanak Varsóban.
Generatív mesterséges intelligencia: használatában Kína, teljes körű bevezetésében az USA világelső
Kína világelső a generatív mesterséges intelligencia (generatív MI) alkalmazásában a Coleman Parkes Research Ltd. globális felmérése alapján. A SAS vállalat megbízásából készített kutatás megállapítja, hogy a kínai üzleti döntéshozók szerint vállalataik 83%-a használja a technológiát.
Új imázsfilmmel erősíti munkáltatói márkáját a Lufthansa Systems Hungária
Új, employer branding fókuszú imázsfilmet készített a Lufthansa Systems Hungária, melyben a légiipari informatikával foglalkozó cég legfontosabb vállalati értékeit mutatja be. A Lufthansa Systems Hungária a közelmúltban két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a „Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a – Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.
Ikonikus alpesi hütte és drótkötélpálya kapott Siemens-technológiát
Az Alpok egyik legmagasabb és legismertebb, 4478 méteres Matterhorn-hegyéről híres Zermatt városa Svájc egyik legnépszerűbb turisztikai célpontja, 2023-ban mintegy 2,5 millió vendégéjszakát regisztráltak itt. A térségben összesen 38 olyan hegycsúcs található, ami 4 ezer méternél is magasabb, ráadásul a város távoli fekvése és zord terepviszonyai miatt sajátos kihívásokkal néznek szembe a helyiek.